1 Ostatnio edytowany przez Yatchan (2024-07-15 15:39:11)

https://i.ibb.co/xY5yCxD/1.png
https://i.ibb.co/rcp45xy/2.png
https://i.ibb.co/5Ysx1nC/3.png

2

O, na Linuksa też. Super. Siądę do kompa to zaciągnę. Dzięki.

Pamięć studenta ma charakter kwantowy - student wie wszystko, ale jednocześnie nic nie pamięta.
- Kilka(naście?) pudełek z klawiszami i światełkami. I jeden Vectrex, żeby nimi wszystkimi rządzić.

3

Bardzo fajnie wygląda!

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

4

Zagrałem. Grafika na prawdę zacna. Jest coś w ten deseń na Androida ale to jednak miodniejsze. Jedyne do czego się muszę przyczepić to inercja w poruszaniu się samolotu - po wciśnięciu kierunku zmiana toru lotu następuje ze zbyt dużym opóźnieniem oraz później, po puszczeniu klawisza lub wciśnięciu kierunku przeciwnego zmiana również trwa zbyt długo. River Raid pozwalał na precyzyjne sterowanie, co często było kluczem do udanej rozgrywki. W tej grze nie ma takiej szansy. Może dorobiłbyś suwak z ustawianiem tego parametru?

PS. Z dokładnie tego samego powodu uważam, że "Giana Sisters" to najgorsza gra na Commodore w moim rankingu - przez inercję ruchu nie da się w to grać. Konkretniej - ja nie umiem.

Pamięć studenta ma charakter kwantowy - student wie wszystko, ale jednocześnie nic nie pamięta.
- Kilka(naście?) pudełek z klawiszami i światełkami. I jeden Vectrex, żeby nimi wszystkimi rządzić.

5

Ale ładna wektorowa grafika bez tekstur jak w "klasycznych" czasach! Świetnie dobrane dźwięki bez nowoczesnych udziwnień - takie w stylu trochę atarowskim :).

6 Ostatnio edytowany przez Yatchan (2024-06-19 20:23:02)

perinoid napisał/a:

Jedyne do czego się muszę przyczepić to inercja w poruszaniu się samolotu

Dzięki za feedback! Suwak da się przemycić do następnej aktualizacji, jeżeli takowa będzie. Chyba za bardzo się przyzwyczaiłem, że w nowych grach ta inercja na ogół jest.

prz napisał/a:

Świetnie dobrane dźwięki bez nowoczesnych udziwnień - takie w stylu trochę atarowskim :).

Starałem się wyedytować darmowe dźwięki tak, żeby w miarę możliwości przypominały oryginał. Sądzę, że zwłaszcza z odgłosem kończącego paliwa całkiem nieźle wyszło.

7

Napiszę tylko: świetny remake!
Już nie chodzi o samą grę - mogę to oglądać długo bo naprawdę wpada w oko.

tOri

Różne różności dla Atari i nie tylko - przydatne, bądź nie ale i tak warto zajrzeć...
http://atari.myftp.org  Atari - Power without price and necessary elements with some sh*t onboard
https://reversing.pl SSL enabled site

8

Bardzo przyjemna gra. Najwyższy czas odstawić myszkę, bo trudno skoordynować ręce do sterowania klawiaturą i strzelania myszą. :-)

Zawsze mam rację, tylko nikt mnie nie słucha.

9

Gra sama w sobie jako River Raid była od początku "skrzywiona". Bo jakim walcem latamy samolotem ale tylko na "terenie" wody, cóż to za samolot. Powinna być łódź /motorówka.
To może by warto w tym remake zamiast samolociku, wsawić łódź, skoro poruszmy się w zakresie rzeczki.
A ogólnie w 3D jest rewelka, grafa  pasi!
Ukłon!

10

Jest wytłumaczenie - ekranoplan.

Pamięć studenta ma charakter kwantowy - student wie wszystko, ale jednocześnie nic nie pamięta.
- Kilka(naście?) pudełek z klawiszami i światełkami. I jeden Vectrex, żeby nimi wszystkimi rządzić.

11

leonlas napisał/a:

Bo jakim walcem latamy samolotem ale tylko na "terenie" wody, cóż to za samolot.

Tu już by się trzeba Carol Shaw zapytać, dlaczego akurat wymyśliła sobie, że to będzie samolot, a nie łódka. Interpretacja z ekranoplanem jak najbardziej możliwa.

12

Lecimy samolotem w wąwozie przecież. Po prostu lecimy nisko.
A remake super wygląda! Gratulacje dobrego smaku w projekcie grafiki.

13

Bardzo fajnie, że ktoś coś takiego zrobił.

Wygląda dużo lepiej niż moje prymitywne 3D dodane w emulatorze: https://youtu.be/075qLp5kIlc?si=PJsRg2L6hxLOrxCl&t=466

: 404. Stopka not found

14 Ostatnio edytowany przez Pawex (2024-06-21 03:04:27)

Bardzo dobry remake. Gratulacje.
@Yatchan to może by teraz Zaxxona w tej konwencji zrobić?

15

Pawex napisał/a:

może by teraz Zaxxona w tej konwencji zrobić?

Od strony programistycznej nie ma problemu, gorzej z moimi umiejętnościami tworzenia modeli 3d. W river raidzie łatwiej było odtworzyć piksel po pikselu standardowych wrogów. Może kiedyś?

16 Ostatnio edytowany przez Pawex (2024-06-21 03:33:55)

Zagrałem chwilę w Star Raider i Pixel Caverns na Twojej stronie. Też bardzo fajne gierki.
Podoba mi się od strony muzycznej.

Możesz też info o River Raid 3D wrzucić np. na forum AtariAge. Wtedy może więcej ludzi ze świata się zainteresuje.

17

Fajnie, że Ci się podobały. Ktoś już wrzucił link na AtariAge, bo jest na trzecim miejscu wśród źródeł odwiedzin, ale może nie zaszkodzi wrzucić jeszcze raz.

18 Ostatnio edytowany przez perinoid (2024-06-21 11:09:51)

Filmik z dzisiaj (nie mój):
https://www.youtube.com/watch?v=ViSNnoxLvPA
I ta sama uwaga co moja - inercja sterowania zabija radość z gry. Liczymy na wersję 1.1 :-D

Pamięć studenta ma charakter kwantowy - student wie wszystko, ale jednocześnie nic nie pamięta.
- Kilka(naście?) pudełek z klawiszami i światełkami. I jeden Vectrex, żeby nimi wszystkimi rządzić.

19

perinoid napisał/a:

Filmik z dzisiaj (nie mój):

Dzięki za podesłanie filmiku! Sterowanie poprawię. Zbieram różne uwagi, zrobię sobie chwilę przerwy na dokończenie innego projektu i wracam nad rzekę:)

Jeszcze się upewnię, czy dobrze rozumiem. Chcecie, żeby samolot od razu ruszał się z pełną szybkością po naciśnięciu klawisza i zatrzymywał zaraz po puszczeniu? Pewnie kamera też powinna chodzić na sztywno za samolotem, a nie z interpolacją? Tak jest teraz kiedy włączy się tryb CRT.

20

Jeśli nie z pełną to żeby szybciej "przyspieszał" skręt i z niego wychodził. Czyli większe przyspieszenie. To by można właśnie na suwak zarzucić - z jednej strony większy muł (jak teraz) a z drugiej natychmiastowa reakcja z pełną prędkością. Pewnie masz kodzie coś w rodzaju parametru przyspieszenia albo kroku zmiany "kierunku" zanim osiągnie wartość maksymalną - to tym można by pokręcić.

Kamera to inna bajka, może się trochę "ociągać, do tego akurat idzie się przyzwyczaić.

Pamięć studenta ma charakter kwantowy - student wie wszystko, ale jednocześnie nic nie pamięta.
- Kilka(naście?) pudełek z klawiszami i światełkami. I jeden Vectrex, żeby nimi wszystkimi rządzić.

21

Ok, teraz wszystko jasne. Jest dokładnie tak, mam parametr przyspieszenia. Wychodzi jakieś 0,35 sekundy od 0 do max. Faktycznie za dużo. Ale proste do ogarnięcia.

22 Ostatnio edytowany przez Yatchan (2024-07-15 15:38:31)

Nowa, poprawiona wersja już dostępna

23

Da się to jeszcze pobrać?

24 Ostatnio edytowany przez Dracon (2024-08-08 00:12:25)

Ma ktoś exe-ka z tą gierką i może na chwilę wystawić??? Dajcie znać tu albo na privie!
Ponoć pobrało to mnóstwo luda! :)

25

https://uploadfile.pl/pokaz/2314801---0tke.html