1

Zgodnie z zapowiedzią:
http://atarionline.pl/v01/index.php?sub … ct=nowinki

Udostępniam plik z grą. Przypominam że grę można zamówić na kasecie w firmie Retronics https://retronics.eu/

Wersja na kasecie różni się od wersji plikowej loaderem i dodaną muzyką autorstwa Gadesa podczas wczytywania.

Post's attachments

Twin Snakes Run.xex 11.49 kb, liczba pobrań: 38 (od 2023-06-01) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.

2

Świetna gierka.
Miałem tylko zrobić screeny do fujicupa, a skończyło się na tym że siedziałem godzinę, aż nie przeszedłem jej całej.
Bardzo mi się podoba sam pomysł i wykonanie.
I to że niema żyć ani czasu i można się przy niej relaksować :)

Dzięki stRing!

3

Tylko godzinę? Niezły jesteś. Dzięki za miłe słowa.
Tak, starałem się zrobić taką grę, która sztucznie nie utrudnia rozgrywki, bo po co. Sam lubię gry w których bez stresu można pomyśleć nad rozwiązaniem zagadki. Podobnie było w Adam Is Me (cofanie ruchów, otwarcie nowej planety po 5 levelach, brak czasu, czy ukończenie 40 zamiast 64).

4

Pisałem już na sąsiednim forum pochwały, to się nie będę powtarzał:-)

Ale Bocianu jak napisał o tej godzince, a później Ty stRing napisałeś, że jest dobry, to nie mogłem się oprzeć pokusie rywalizacji i też usiadłem do przejścia gry:-)
Mnie zajęła całość 1:15.

Dzięki, super produkcja! Ilość leveli w sam raz - nie chciał bym więcej.
Nieszczególnie podobają mi się levele z niewidzialnymi ścianami. Takie to trochę działanie na chybił-trafił, nie wychwyciłem schematu, czy jakiejś podpowiedzi, albo sugestii co robić w tych levelach...

5

Taki był cel, i dlatego są tylko dwa takie w tym jeden dość prosty. Chciałem trochę urozmaicenia, a ciężko o jakieś ciekawostki przy tak prostej mechanice. Ale mamy tu levele proste i trudne, z jednym wyjściem, z wieloma (które czasem są aktywne a czasem nie, a kuszą, czego nie widać na pierwszy rzut oka), z wyjściami zablokowanymi itd. Do tego dochodzą wzory czy kształty do "narysowania", ślepe levele o których wspomniałeś (coś jak w grze Pies Antoni), stopniowany poziom trudności itd. Na dole w pasku pojawiają się też niejako podpowiedzi lub komentarze do leveli w formie nazwy.

6

Spoko, wszystko co piszesz ma sens, widać że to jest wszystko przemyślane. Bardzo fajnie. Ja tylko napisałem, że mi się ta koncepcja ze ślepymi levelami nie spodobała, ale masz rację, że jedynie dwa takie levele na całą grę stanowią ciekawy przerywnik jednostajności, więc pomysł dobry. Mi się to nie spodobało przede wszystkim dlatego, że grając pierwszy raz jak zobaczyłem taki level, to obawiałem się że będzie takich więcej. Gdyby ich było więcej, to bym się zniechęcił, ale jak są tylko dwa, to tak jak mówię, jest to fajna odskocznia od rutyny i urozmaicenie.

7

Żeby nie było że nie przyjmuję uwag czy krytyki. Jak najbardziej przyjmuję :) Starałem się jedynie wyjaśnić swoje podejście do projektowania gry i leveli.
Fajnie że gra się podoba. Dzięki za wszelkie uwagi.

8

tak, te podpowiedzi w nazwach plansz czasem bardzo ułatwiały przejście :D
i to dobrze. Fajne drugie dno.

9

bocianu napisał/a:

że siedziałem godzinę

On Was podpuszcza. 

Dlatego, że brak limitu czasowego gra się miło. Do skutku.

Czy gra to autorski pomysł ?

10 Ostatnio edytowany przez stRing (2023-06-06 16:52:58)

Ja na niczym się nie wzorowałem jeśli chodzi o pomysł ze sterowaniem naraz dwoma wężami w dwóch odmiennych labiryntach. Na pewno wiele gier podobnych istnieje, jak Frogs, Scirpions i inne odmiany pojedynczego węża bez brata bliźniaka. A może i jest coś na wzór mojej gry. Nie zgłębiałem tematu aż tak.

Edit. Jeszcze zdjęcie wydania.

Post's attachments

received_2530348140447502.webp 254.36 kb, liczba pobrań: 13 (od 2023-06-06) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.