jednak bedzie.
dodatkowo bedzie do niego webowa wersja konstruktor kida
http://xxl.atari.pl/?page_id=111
jesli sa jakies zyczenia co taki konstruktor powinien jeszcze moc "ustawic" to prosze smialo mowic.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
4th Atari ASCII Compo - wyniki Dostępne są już wyniki tegorocznego ATASCII Compo.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
VIII. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
atari.area forum » Fabryka - 8bit » Hobgoblin II
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
jednak bedzie.
dodatkowo bedzie do niego webowa wersja konstruktor kida
http://xxl.atari.pl/?page_id=111
jesli sa jakies zyczenia co taki konstruktor powinien jeszcze moc "ustawic" to prosze smialo mowic.
A DeathChase? :)
Ech, no tak... To był dopiero mój II zlot i faktycznie zerkając na relację filmową zauważyłem, że byłeś. Niestety w Głuchołazach nie wiedziałem, że Ty to Ty ;)
Może na party był trzeźwiejszy niż ten jegomość w avatarze :D
a co z R-Type ? ;)
I może mimo wszystko jakieś zubożone Asteroids? Bo gierka się fajnie zapowiadała...
Jeśli poziom trudności ma być taki sam, jak w Hobgoblin 1, to lepiej żeby ta gra nie powstała ;)
> lepiej żeby ta gra nie powstała
tego zyczenia nie moge spelnic :D
w stosunku do H1 jest sporo zmian na lepsze, po pierwsze: w H1 jesli zrobisz speedrun to kolejnosc duszkow sie popierxxx i normalnie gdzie powinien pojawic sie duszek A pojawi sie zupelnie inny (blad w engine). w H2 taki numer nie przejdzie, silnik jest poprawiony, jest duzo wiekszy arsenal (zroznicowany) nasza bron rozni sie szybkoscia, sila, mozna strzelac seriami ;-) jest wiecej do zebrania, dwa nowe rodzaje klockow - animowane klocki "pulapki", mozemy chodzic po drabinach, nowe atrybuty dla klockow (w instrukcji do edytora beda podane), w oryginale byl blad ktory uniemozliwial uzycie broni przez duchy i zombiakow (naprawione) - w danych levelu atrybuty dla tych postaci byly prawidlowe wiec na tym silniczku gra z oryginalnymi danymi levelu bedzie sie troszke inaczej zachowywac, zwiekszylem tez pole dzialania - gracz moze podejsc blizej krawedzi ekranu (bedzie mozna lepiej zaprojektowac levele), mamy tez walke z bosem na koncu, (ta zmiana nie wiem czy wejdzie do wersji produkcyjnej - mamy efekt attribute clash podkolorowanie atrybutami na graczu) itd. itd.
ogolnie jest bardzo duzo zmian i osobiscie uwazam , ze gra stala sie za prosta; dlatego "zespol" pracuje nad podrasowaniem danych leveli zeby upokorzyc gracza!
A dałoby się zrobić scrolla? A nie pokaz slajdów jeśli chodzi o lokacje? ;)
Jeśli poziom trudności ma być taki sam, jak w Hobgoblin 1, to lepiej żeby ta gra nie powstała ;)
Nie przesadzajmy, z tym poziomem trudności. Gdyby gra była łatwiejsza, to byłaby za krótka. Ja byłem pierwszą częścią zachwycony, tym bardziej czekam na część drugą. A kiedy choć jakiś screeny lub wideo?
tu jest starusienki filmik bez tych super hiper ustawien http://www.youtube.com/watch?v=Qp5nf7ntyJk w tym tyg. postaram sie zrobic filmik bardziej na czasie
taki maly zarcik na silniku gry http://atari.pl/hob2drac.avi
do powyzszych nalezy dodac jeszcze jedna zmiane:
- dla bonusow dodana cykliczna zmiana kolorow (dwa schematy)
wygląda bardzo obiecująco, kiedy coś grywalnego?
Prowadzący ten filmik mówi, że tam będzie jakaś muzyka grała z wava za pomocą dedykowanego pinu. Co to za technologia jest?
Aha, dobra, chyba wiem. To będzie na zasadzie tunelowania muzyki z kasety tak jak kiedyś za pomocą XC12. Zapomniałem, że ten kart z grą to nie będzie zwykły kart tylko taka wgrywarka przez SIO.
Ekstra!
Gdyby gdzieś były zapisy to proszę mnie zapisać :)
Fajne, choć skrycie i tak pewnie większość z nas marzy o Ghosts and Goblins ;-)
Myślę, że to wszystko ściema. Muzyczka w tle gry na podlinkowanym wyżej filmiku jest stereofoniczna, a wejście audio na pinie SIO jest monofoniczne.
Edit: aha, to coś (SIOcart), co trzyma na zdjęciu model, jest z pewnością wykonane z użyciem mikrokontrolera, który prawdopodobnie dziś po latach nie jest już dostępny w sprzedaży, więc nawet gdyby były chęci ruszenia po latach znowu tego tematu, to prawdopodobnie nie da się tego obecne zrobić w ogóle. Popraw mnie xxl jeśli się mylę i sprostuj to.
Tak że ten... mi się osobiście idea SIOcarta bardzo podobała, ale wątpię, że to kiedykolwiek zaistnieje.
tragiczną koszule ma ten model,
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Fabryka - 8bit » Hobgoblin II
Wygenerowano w 0.031 sekund, wykonano 69 zapytań