jo.
było zamówienie na program graficzny.
No to usiadłem, że akurat chorowałem miałem 2 dni wolnego, i coś zrobiłem.
Program w zamierzeniu jest modularny, składa się z trzonu i pluginów definiujących tryby graficzne.
Na razie tryby wyznacza się przy kompilacji, być może docelowo będzie tak, że można będzie przełączać się w trakcie pracy (i mieć 1 binarkę).
Krótkie info jest w README.TXT
Zasadniczo, zaimplementowane jest prawie wszystko oprócz:
- kursorów z klawiszy (niech ktoś mi zapoda kody klawiatury strzałek, co?:))
- zapisu/odczytu - do tego potrzebuję czyjejś pomocy, żeby zadowalało dziwaków z twardyskami itp :)
Na razie zrobiłem pluginy dla MIC i INP.
Jeżeli grafikom się funkcjonalność aktualna spodoba, zacznę robić dla pozostałych trybów: CIN, HIP, TIP (i może jakieś nowe? :) )
Każdy to parę godzin kodowania. Aktualnie MIC ma 516 linii w ASMie, INP ma 686. I to głównie dlatego, że kod pisany jest rozwlekle i na szybko :)
Jak nie będzie odzewu, projekt umrze jak wiele innych.
Aha, testowane tylko na emulatorq.