U mnie pod FireFox nie wpiszę prefixu, jeśli litera odpowiada skrótowi komendy Options: m;g;o;w
Tak, to nie tylko problem firefoxa, pod chrome tez to mam.
Dzięki za zauważenie - naprawię.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
TURGEN 9.3.1 Najnowsza wersja oprogramowania TURGEN wprowadza kilka istotnych ulepszeń.
FujiCup 2024 - głosowanie Wystartowało głosowanie w tegorocznej edycji konkursu FujiCup.
IX. Basque Tournament of Atari 2600 31 stycznia Euskal Retro Association zorganizowało IX. Baskijski Turniej Atari 2600.
Rogul 1.0f Poprawki i nowe funkcje
a8rawconv GUI Graficzny interfejs użytkownika (GUI) dla narzędzia a8rawconv
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » SprEd - edytor do sprzętowych sprajtów
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
U mnie pod FireFox nie wpiszę prefixu, jeśli litera odpowiada skrótowi komendy Options: m;g;o;w
Tak, to nie tylko problem firefoxa, pod chrome tez to mam.
Dzięki za zauważenie - naprawię.
Poprawki:
- Dodana opcja "Image Offset" dla tła. Umożliwia dowolne przesuwanie obrazka w tle sprajta.
- poprawiony błąd uniemożliwiający wpisywanie liter skrótów klawiszowych w polu opcji.
- poprawiony błąd zapisu opcji "common palette"
- poprawiony rzadki błąd palety przy exporcie do pliku gif
Działa. Jak dla mnie bomba program. Dziękuję Ci za czas nad kodem.
Czy na ten czas chcesz popełnić instrukszyję? Wiem, to w jeden wieczór nie zrobi się. Ale takie narzędzie przez mnogość opcji bez opisu bardzo traci.
Z jednej strony - wiadomo - fajne by było zrobić instrukcję, choć tak jak mówisz, trzeba by nad tym spędzić sporo czasu.
A z drugiej: optymistycznie zakładając z tego programu będzie korzystało może jakieś 20-30 osób na świecie, z czego 90% z nich, będzie wiedziało o co mniej więcej chodzi z duszkami na Atari i po 10 minutach ekperymentowania ogarnie co jest do czego.
Te pozostałe 3 osoby jestem w stanie przeboleć i osobiście przeprosić :D
W trybie PM0+PM1 PM2+PM3 jest tylko 10+8 pikseli...
I jak dla mnie to te nazwy trybów są mało intuicyjne. Skoro 2 sprajty nałożone na siebie (8pix) to P1+P2, to czy 2 sprajty i 2 pociski nałożone na siebie (10pix) nie powinny się nazywać P1+P2 M1+M2 albo w skrócie PM0+MM0 (player mutli0 +missile multi0)
W trybie PM0+PM1 PM2+PM3 jest tylko 10+8 pikseli...
Szerokość pola zależy od odstępów jakie ustawisz w opcjach.
W trybie PM0+PM1 PM2+PM3 o którym piszesz minimalna szerokość to 10px kiedy wszystkie odstępy są ustawione na 0 i wszystkie sprajty leżą równo na sobie.
maksymalna szerokość to 40 px. wtedy gdy PM0 i PM1 są rozsunięte o 10px, PM2 i PM3 też o 10px, a para odsunięta od siebie o 20px.
W trybach PM i MP pocisk jest zawsze "przyklejony" do gracza odpowiednio z prawej lub lewej strony i po prostu go poszerza.
Mam też w planie dodanie trybu w którym pociski będą w osobnym kolorze i będzie można je ustawiać niezależnie od graczy, ale to jeszcze chwilę potrwa ;)
Dzieki za wyjaśnienie, przy okazji udało CI się napisać kawałek instrukcji :)
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » SprEd - edytor do sprzętowych sprajtów
Wygenerowano w 0.016 sekund, wykonano 52 zapytań