Gram sobie w Draconusa pod emulatorkiem i mam mały problem. Mianowicie:

Po zebraniu wszystkich potrzebnych przedmiotów nie mogę zebrać kul (ognia czy czegoś tam), które pozwalają na zgładzenie smoka. Co robić?

Matthew

2

A masz wszystkie 4 przedmioty (w mapie w bajtku byly 3 przedmioty).

A masz wszystkie 4 przedmioty (w mapie w bajtku byly 3 przedmioty).

BOBER! Ty żyjesz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cześć!

4

do zbierania kul energii jest potrzebna laska czarodzieja findola (afair)
jest ona o jedna komnate na prawo od metamorfa (pierwszy przedmiot dajacy mozliwosc transformacji w draconauta). trzeba jednak wczesniej zdobyc oko serakosa (znika murek chroniacy ta laske)

Pozdrawiam
:D

Pozdrawiam
Adept Zap

5

A masz wszystkie 4 przedmioty (w mapie w bajtku byly 3 przedmioty).

BOBER! Ty żyjesz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cześć!

Oh my... Bober/MEC ???! 8O

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

6

Dokladnie ten sam. :D Ciagle sobie zyje i atarkuje...

7

To juz wiemy kto sie czail za rogiem forum :)

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

8

nawet nie wiedzialem ze powstały 4 czesci Draconusa

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

9

Jak to 4 czesci?  8O Znam dwie przy czym ta druga wyglada na raczej nieudana - jakby ktos po chamsku podmienil mape z tej pierwszej uzyskujac inny rozklad korytarzy jedynie.
Gdzie znalezc pozostale??

10

Obszerna dyskusja na ten temat miala juz miejsce na tym forum.
http://atariarea.nostalgia.pl/forum/vie … t=draconus

11

tego typu gry jak Blinky..., Draconus az prosza sie o tryb 16kol, pixel 2x2

4 kolory w 4 odcieniach, jak w XLP1.9 tyle ze bez interlace

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

12

tego typu gry jak Blinky..., Draconus az prosza sie o tryb 16kol, pixel 2x2

4 kolory w 4 odcieniach, jak w XLP1.9 tyle ze bez interlace

Cooo... ?!?   8O
Czy możesz wyjaśnić ten fenomen ??
Jak takie coś uzyskać, czy to jest jakiś zmieniony tryb znakowy ??
Jeśli to takie proste, to pewnie już by się jakaś gra ukazała w tym trybie,
chyba że znowu chodzi o to "przkleństwo" małego atari - niewyciskanie
z niego maks. możlwości. :(
W każdym razie, czekam na szczegóły - może zmontujemy jakąś gierę
w tym trybie (w przyszłości) ???  8)

13

to ten tryb z XLP1.9, tyle ze bez interlace 160x96

Slowacy kiedys napisali prg gfx w stylu XLP1.9 tyle ze uboższy, chcieli nawet za niego kase. Przykladową grafiką był podkolorowany screen z Blinky Scary School.

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C