1 Ostatnio edytowany przez xxl (2022-02-07 13:43:28)

Jak trzeba to nigdy nie ma ;-)

Fast mul 16 x 8 bez znaku z wynikiem 16 bit

nie znalazlem konkretnie takiego, moze ktos ma :-)


---
zanim dostane 100 linkow do fast mulow prosze sprawdz dokladnie o co chodzi...

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

2 Ostatnio edytowany przez tebe (2022-02-07 14:03:56)

multum

https://github.com/cc65/cc65/blob/maste … ime/mul8.s

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

3

dokladnie tak samo myslalem

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

4

$12 34 x $51 = $05 C2 74

obliczenia mam tak wazne, ze potrzebuje super dokladnych obliczen dlatego najblodszy bajt olewam ;-) i oczekuje wyniku 16 bit ale $05 C2

ok. juz wiem, to moj blad, potrzebuje procki dajacej wynik 24 bit ;-) dzieki. teraz moze znajde wlasciwa :-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

5

gdyby ktos szukal... to proponuje ta procedure:

https://github.com/lybrown/fastmultiply … lt16x8.asm

jest 4x szybsza

gdyby ktos mial jeszcze szybsza to poprosze

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

6

to jest najszybsza, tablica LUT 512 bajtów, więcej na ten temat tutaj https://codebase64.org/doku.php?id=base:6502_6510_maths

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C