ktoś coś? @jury?

źródła: https://github.com/XProger/OpenLara

a tak to wygląda na Gameboy Advance  (12MHz ARM)
https://www.youtube.com/watch?v=_GVSLcqGP7g

Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org

2 Ostatnio edytowany przez laoo/ng (2022-01-21 14:54:23)

Nie dajcie się zwieść, że to "tylko GBA". GBA ma 16 MHz ARM7TDMI + 32 kB RAM na szynie 32-bitowej (czyli 1 cykl na rozkaz ARM) i 256 kB RAM + max 32 MB ROM na szynie 16-bitowej (czyli 2 cykle na rozkaz ARM i 1 cykl na rozkaz Thumb). To bardzo mocna maszyna, która ma do rysowania na ekranie 240*160 przy całkiem przyjaznych trybach graficznych.

3

no to ładnie

w sumie to myślałem o CT60,
no chyba żeby DML (ten od Quake na Falcona) do tego siadł to na zwykłym Falconie pewnie zadziała.

Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org

4

O kurcze, faktycznie nieźle to wygląda na tym GBA.
Pewnie do ogarnięcia pod CT'ki. Nie zerkałem jeszcze do środka, ale do tego to zapewne na jakimś SDL2. Co prawda to nie jakaś fizyka kwantowa, ale od roku zbieram się, żeby przejść przez jakiś mały projekt SDL2 downgrade'ując go do SDL1, tyle, że zawsze brak czasu. A fajnych otwartych projektów SDL2 jest całkiem sporo, więc się kiedyś muszę jakoś zebrać, bo projektów SDL1 coraz mniej i mniej.

Obecnie mam rozgrzebane 2 projekty (jeden "wisi" od lata :) ) i wiecznie brak czasu. A od dwóch dni walczę ze Scons'em, jakąs starszą wersją z 2014 roku i za cholerę nie wiem dlaczego nie chce używać tego co mu podstawiam pod zmienne CC, CFLAGS, LDFLAG itp, mimo, że najnowszy Scons to "łyka" prawidłowo. Niestety projekt jest z 2013 i składnia tamtejszego skryptu Scons'a nie idzie na obecnych wersjach. Jak nie urok to ... i wieczny brak czasu.
Ale ta OpenLara mnie zaintrygowała, będę musiał w to zerknąć jakoś (oby się udało przed emeryturą :D )

5

CT60 powinien dać radę tylko potrzeba raczej napisać rasteryzer... Jak coś, to są źródła Derealization:
http://files.dhs.nu/demos/derealization_sources.zip

6 Ostatnio edytowany przez Cyprian (2022-01-28 10:18:45)

swapd0 z AtariAge robi port na Jaga.
Na razie przeportował kod na procesor 68k i uzyskuje jedną ramkę na dwie sekundy:
https://twitter.com/swapd0/status/1486399742783467521
http://www.atari.org.pl/forum/misc.php?action=pun_attachment&item=8659

Post's attachments

Open_Lara_Jag_FKDAOC6XwAM7Srb.jpg 34.63 kb, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku. 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org