Rząd z branżą energetyczną zaczyna oswajać Polaków z drogim prądem
Czy kampania edukacyjna na temat cen prądu może nam osłodzić gorycz słonych podwyżek energii? Najwyraźniej liczy na to rząd, który pośrednio sfinansuje kampanię.
(...)
Rozpisaliśmy takie zamówienie. Chcemy zrobić kampanię edukacyjną, która pokaże Polakom, jak mogą się uchronić od podwyżek cen prądu, które są nieuchronne. Jak mogą zminimalizować ich skutki – powiedział „Rzeczpospolitej" Maciej Kosc, dyrektor do spraw komunikacji w PKEE.
Kształt kampanii dopiero się kształtuje. – Pracuje nad tym sztab ludzi, naszych pracowników i pracowników agencji – stwierdził dyrektor Kosc.
Tłumaczył, że proces wyboru agencji, która przygotuje kampanię, był bardzo długi, bo agencje generalnie nie są przygotowane do obsługi spółek energetycznych. – Bardzo ciężko było wybrać wykonawcę kampanii. Tym bardziej że nasze zamówienie było specyficzne, bardzo szczegółowe. Pracowaliśmy nad nim bardzo długo, bo chodzi nam o to, by uzyskać określony efekt – powiedział Maciej Kosc.
Kampania może ruszyć w ciągu miesiąca. Nie ma na razie decyzji, czy będzie to wyłącznie kampania online, czy też obejmie także telewizje i prasę drukowaną. – Pomysł na kampanię ma nam przedstawić agencja, którą wybraliśmy w przetargu – mówi dyrektor do spraw komunikacji w PKEE.