Szczęść Boże wszystkim!
Choć temat tradycyjnego atarowskiego spotkania w stolicy "na żywo" pojawił się na początku roku, ze względu na pewne perturbacje został podjęty w tajemnicy. Prace nad nim są nadal w toku, ale za namową kilku osób z naszego grona (które pragną pozostać anonimowe) zdecydowałem się napisać kilka słów :)
TERMIN
=====
W założeniach początkowo miał być to marzec/kwiecień bieżącego roku, jednak ze względu na opóźnienia w procesie realizacji realny termin to czerwiec/lipiec.
FORMUŁA
======
Niestety ze względu na mniej lub bardziej idiotyczne decyzje naszych władz oraz panującą atmosferę psychozy dotychczasowa formuła atarowskich imprez nie jest możliwa do zrealizowania. Szkoły, domy kultury czy domy działkowca nie są chętne do jakiejkolwiek współpracy. Liczyć można jedynie na obiekty komercyjne i to po bardzo dobrej znajomości. Odpada zatem nocowanie na sali czy inne ekscesy. Pojawiają się jednak pozytywy takie, jak "open bar" na piwo, bufet z przekąskami, profesjonalny sprzęt audio/video i nie tylko ;)
MIEJSCE
======
Póki trwają negocjacje miejsce musi pozostać tajemnicą. Mogę zdradzić, że jest w granicach administracyjnych Warszawy, można tam będzie dojechać komunikacją miejską, taksówką lub samochodem i będą miejsca parkingowe (najpewniej gratis).
CZAS TRWANIA
==========
W grę wchodzi kilka opcji, jednak w tej formule dłużej oznacza drożej. Początkowo zakładałem jednodniową imprezę, ale ze względu na przyjezdnych brane są pod uwagę dwa lub trzy dni (odpowiednio jeden lub dwa noclegi).
NOCLEGI
======
Ze względu na brak możliwości nocowania na sali konieczne będzie skorzystanie z kwatery prywatnej, apartamentu lub hotelu. Niezależnie od sytuacji "krejzologicznej" czynię, co w mojej mocy, aby przyjezdni mogli skorzystać z usług noclegowych w atarowskich cenach :)
UDZIAŁ
=====
Jest to w zasadzie najbardziej newralgiczny punkt, gdyż ze względu na nową formułę i znacznie wyższe koszty konieczne jest zapewnienie minimalnej liczby uczestników, która pozwoli wynajęcie miejscówki. Wstępne szacunki pokazują, że powinno być to minimum 40 osób.
KOSZT
====
Dla większości zapewne dość istotna informacja, czyli ile ta przyjemność będzie kosztować. No cóż... jak mawiał klasyk "taniej już było" ;) Dużo zależy od efektów wciąż trwających negocjacji, ale ze względu na obecną sytuację formuła imprezy zakłada obowiązkową konsumpcję (warunek wynajęcia miejsca). Według wstępnych założeń miało być to 100 zł za pierwszy dzień i (w przypadku imprezy kilkudniowej) odpowiednio mniej za kolejne. Cena wejściówki pokrywać będzie koszt wynajęcia party place (prąd, toaletę, ochronę, sprzątanie), sprzęt audio/video, open bar na piwo, ciepłe i zimne przekąski oraz ewentualny parking.
REJESTRACJA
=========
Jak tylko uda się wszystko ustalić, zapluć i zaklepać ruszy rejestracja :) Tym razem, z przyczyn obiektywnych, trochę inna niż zwykle, bowiem tożsama z przedpłatą. Uruchomiony zostanie specjalny rachunek bankowy, na który każdy uczestnik będzie mógł wpłacić należność za swój udział. W przypadku nieosiągnięcia minimalnej liczby uczestników, wpłaty zostaną zwrócone a termin przesunięty.
SPONSORZY
========
W obecnych czasach raczej w to nie wierzę, ale jeśli ktokolwiek byłby chętny sponsorować naszą imprezę, to jest to bardziej niż mile widziane. Każdy sponsor może liczyć na dodatkowe profity podczas trwania imprezy i nie tylko :)
Serdeczna prośba o udział w ankiecie, której wyniki pozwolą na popchnięcie tematu we właściwym kierunku.