1 Ostatnio edytowany przez jury (2021-05-02 18:12:17)

Wstępnie wygląda na to, że jest niezerowa szansa że to będzie działać w miarę znośnie. Filmiki nagrane na CT63 podkręconym na 97MHz + Super Videl. Na zwykłym Videlu raczej nie ma dużych szans aby to było grywalne. Próbowałem 2 razy na chwilkę uruchomić na Videlu, to oprócz tego, że ucięte do 8 bitowego koloru wygląda zauważalnie gorzej, to jednak "przepychanie" takich ilości grafiki do STRAMu zmniejsza płynność zauważalnie. Jednak może coś się uda podkręcić, bo małe pole do manewru widzę.
Na razie jest to trochę starsza wersja tego silnika, ale 2 gry ponoć już w pełni zaimplementowane i można je przejść do samego końca.
Obecny build nie ma dzwięku i zapisywanie stanu też coś na razie nie działało mi jak ze dwa dni temu próbowałem.
Ładowanie większych lokacji chwilę trwa, ale cóż, gry na tym silniku ważą od 1 do 3 gigabajtów, z czego grafika i dzwięk zajmują większość, więc załadowanie niektórych lokacji trwa nawet i pół minuty. Całe szczęście załadowane lokacje trzymane są w pamięci, więc po opuszczeniu ich i po powrocie do nich po jakimś czasie jest błyskawiczne.
Ta wersja na youtubie jest anglojęzyczna, ale wcześniej próbowałem też polską lokalizację i absolutnie wszystko wyświetlało się prawidłowo. Czego w sumie nie rozumiem, bo niby ta wesja nie obsługuje lokalizacji jeszcze, dopiero późniejsze, ale polska lokalizacja wyglądała w pełni poprawnie.
Ogólnie jeszcze długa droga do przebycia, ale może coś z tego wyjdzie.


https://www.youtube.com/watch?v=4xqZzH66Ecg

https://www.youtube.com/watch?v=Ibkad1Y1r1U

2

No wygląda fajnie:)

Maciek
--------
Atari 65XE + Ultimate 1MB + Stereo + SIO2SD | Atari 520STE + 4MB + UltraSatan | Atari Falcon 030 + CT60e + 14MB ST + 256MB TT + 68882  + CF + Netusbee | Amiga 500 + 1MB + Gotek | Amiga 600 + 2MB Chip + 8MB Fast + CF

3

ładne cacko,
a czy zadziała na Aranym?

Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org

4

Zupełnie nie znam Aranym'a, więc nie umiem odpowiedzieć, ale wydaje mi się, że powinno.
A uruchamiałeś na nim kiedyś jakieś inne SDLowe porty (bo tylko w SDLu bym się ewentualnie upatrywał problemów) i działały? Bo jeśli tak to i GemRB też powinien działać, to też  SDL. Jest jeszcze możliwość użycia OpenGL'a, ale nie budowałem go jeszcze z openGL'em (oczywiście niedługo mam w planach spróbować, żeby zobaczyć rożnice)

5

Fajnie to wygląda..
Tylko gdzie znaleźć metę na sv...

6

bardzo fajna wiadomość