Wstępnie wygląda na to, że jest niezerowa szansa że to będzie działać w miarę znośnie. Filmiki nagrane na CT63 podkręconym na 97MHz + Super Videl. Na zwykłym Videlu raczej nie ma dużych szans aby to było grywalne. Próbowałem 2 razy na chwilkę uruchomić na Videlu, to oprócz tego, że ucięte do 8 bitowego koloru wygląda zauważalnie gorzej, to jednak "przepychanie" takich ilości grafiki do STRAMu zmniejsza płynność zauważalnie. Jednak może coś się uda podkręcić, bo małe pole do manewru widzę.
Na razie jest to trochę starsza wersja tego silnika, ale 2 gry ponoć już w pełni zaimplementowane i można je przejść do samego końca.
Obecny build nie ma dzwięku i zapisywanie stanu też coś na razie nie działało mi jak ze dwa dni temu próbowałem.
Ładowanie większych lokacji chwilę trwa, ale cóż, gry na tym silniku ważą od 1 do 3 gigabajtów, z czego grafika i dzwięk zajmują większość, więc załadowanie niektórych lokacji trwa nawet i pół minuty. Całe szczęście załadowane lokacje trzymane są w pamięci, więc po opuszczeniu ich i po powrocie do nich po jakimś czasie jest błyskawiczne.
Ta wersja na youtubie jest anglojęzyczna, ale wcześniej próbowałem też polską lokalizację i absolutnie wszystko wyświetlało się prawidłowo. Czego w sumie nie rozumiem, bo niby ta wesja nie obsługuje lokalizacji jeszcze, dopiero późniejsze, ale polska lokalizacja wyglądała w pełni poprawnie.
Ogólnie jeszcze długa droga do przebycia, ale może coś z tego wyjdzie.
https://www.youtube.com/watch?v=4xqZzH66Ecg
https://www.youtube.com/watch?v=Ibkad1Y1r1U