1 Ostatnio edytowany przez PrzemasIII (2021-04-12 11:02:47)

Niedawno ukazała się poprawiona wersja Lotusa Esprit dla STe https://www.youtube.com/watch?v=hTRCUrysaRA

Gra do pobrania http://www.atarimania.com/game-atari-st … 37660.html

65xe 128kb;800XL Side2,u1mb, Sdrive Max;STe;MST1;MSTe,uSatan,Netusbee;MSTe;Falcon14MB;

2

byłem pierwszy :)
http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic … 17#p277317
http://www.atari.org.pl/informacje/lotu … a-ste/2153


Fajne w tym jest to że jest to dopiero początek modyfikacji, oraz to że każdy może coś dorzucić od siebie.

Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org

3

Ja to cały czas wnioskuję o moduła. Chociaż na start albo dla maszyn 16Mhz. Niestety moje wypowiedzi, admin wrzuca po akceptacji, więc lądują jako dawno już nieaktualne :/
#Cyprian: może jakaś zaorganizowana akcja? UKO chyba coś sie wypowiadał w temacie, że obecnie moduły zabierają do 4% procka. Wymóg 2mb ramu dla gry w tej wersji na STE.

bzzzz...bzzzzz..... o wgrało się !!!!

4 Ostatnio edytowany przez Jacques (2021-04-13 08:57:09)

Dopytałem  TUTAJ o dwie sprawy (CRX27):
- wykorzystanie blittera w maszynach nie-STE, czyli Mega ST z fabrycznym lub dołożonym, ewentualnie zwykłym ST po modyfikacji.
- kwestię wersji z modułami jak na Amidze.

chicane napisał/a:

1) The game already supports ST/Mega ST with Blitter. The only differences are that the DMA sound effects will not be present, the sky gradient will feature less colours and the road/ground colours will be a little less refined;
2) Possibly, but not on the 8MHz STE. It could conceivably be done on 16MHz Mega STE or Falcon. It's something we may look into in future.

Obie odpowiedzi wydają się dość satysfakcjonujące, wersja z modułami na co najmniej 16 MHz jest niewykluczona :)

5

@Hospes na Atari-Forum trzy pierwsze posty są moderowane

Chicane ciągnie ten projekt niemalże sam więc jest trochę zawalony.
Najszybciej było by samemu dodać obsługę MODów

Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org

6

Szybkość działania gry jest super, szkoda że można odtwarzać muzyki takiej jakości jak na amidze.