151

grywalne demo publiczne? hehe obecnie sredni koder w miesiac moze wyciagnac opisane zrodla z binarki ;-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

152

.. tylko że nie ma binarki i nie ma średnich koderów. Zostali najlepsi :D

Kontakt: pin@usdk.pl

153

Z jakiej racji Autor miałby otwierać źródła?

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

154

@mono - z racji jego osobistego "widzimisię" i żadnej innej. Jego praca, jego wola, jego prawo.
@Jacques - takich co wolą działającą grę od jej źródeł jest więcej ;)

155 Ostatnio edytowany przez damanloox (2021-03-20 08:57:17)

Nigdzie nie napisałem "że autor porzucił". Napisałem że jeśli autor porzuca projekt to mógłby otworzyć źródła żeby ktoś inny mógł projekt dokończyć (i nie - nie napisałem że "ktoś dokończy").
I nie - nie pisałem "że autor ma otworzyć źródła" (z dowolnej racji).
Wiele, wiele dobrych projektów zostało właśnie tak "dokończonych". Ale przy mentalności "umrę a nie otworzę bo z jakiej racji" niestety kilku gier raczej nie zobaczymy.
I jeszcze raz (bo widzę że czytanie ze zrozumieniem może być problemem) - nie mówię nikomu żeby "pozbywał" się dochodu (jak najbardziej zasłużonego - jeśli coś w końcu sprzeda). Ja dzisiaj bardzo chętnie kupię te gry. Ale (z punktu widzenia kogoś kto chciałby widzieć/kupować nowe gry) uważam że byłoby świetnie gdyby autor który porzuca projekt nie skazywał swojego projektu na kibel i spłuczkę czasu.

156

nie uzyles tego czasu :-) a teraz pomysl jak latwo budowac zdania z "jesli" ktore sugeruja ze cos mialo miejsce...

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

157 Ostatnio edytowany przez damanloox (2021-03-20 10:33:26)

"jeśli" niczego nie sugeruje. https://sjp.pwn.pl/sjp/jesli;2468088.html
I faktycznie - w pierwszym poście napisałem ".. Szkoda że autorzy nie decydują się na otwarcie źródeł.". W kontekście tego że w osiem lat autorzy nie skończyli projektu i (sądząc po braku postów) stracili zainteresowanie. Nigdzie nie napisałem że "mają" czy "muszą" udostępnić.
I oczywiście jest to tylko ich dobra wola. I maja pełne prawo tego nie robić, zapomnieć i zostawić "po sobie" wideo na YouTube. Ja - jako gracz i miłośnik Atari - wolałbym żeby takie projekty nie były spuszczane w kiblu. Szkoda że (najwyraźniej) jestem sam i wywołałem swoim postem gównoburzę.

158

No bo wiecie... wymagające gry na Atari pisze się po prostu trudno, bo jego możliwości są delikatnie mówiąc umiarkowane. A jak ktoś uprze się, żeby zmieścić się w standardowej pamięci, to już w ogóle masakra. Ale dużo jeszcze da się zrobić, potrzeba po prostu lepszych narzędzi i na szczęście już się takowe piszą.

159

Eeeee, ja wiem o co chodzi. Rastan zapowiadał premierę na Grzybsoniadzie. Nie ma party, nie ma Ricka ;P

grzybson/SSG^NG

160 Ostatnio edytowany przez andy (2021-03-20 11:20:30)

@damanloox
E tam... zaraz sam... To nie tak. Oczywiście najlepiej by było, aby projekt został dokończony i wyszła działająca gra. Czy kody zostały by uwolnione, czy nie to chyba rzecz drugorzędna (bo była by gra, a przecież o nią chyba chodzi). Ale jeżeli projekt miałby rzeczywiście spłynąć ruchem okrężnym, to faktycznie żal by było kodów nie uwolnić i zmarnować. I chodzi o żal, że coś fajnego nie powstanie, a nie że ktoś chce sobie przypisać czyjeś zasługi, czy że ktoś nie chce się "podzielić".

@grzybson - trzeba zrobić online, to nie będzie wymówki :D

161

Panowie, na wszelki wypadek uprzejmie poproszę o trzymanie się tematu. Bardzo bym nie chciał, żeby wątek o Ricku zmienił się na wątek o tym czy należy uwalniać źródła, czy nie.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

162

@andy: amen, w samo sedno. Ja nigdy nie potrafiłem się tak ślicznie wypowiadać (i pewnie dlatego lepiej dogaduję się z maszynami ;) )