Kompilat MiniSlug'a na najmocniejsze konfiguracje Falcona. CT6x oczywiście wymagany + jako, że grafika jest w 16bitach (co widać, jest naprawę kolorowa), to i SuperVidel wymaganay (nie wiem jak wygląda sprawa z Radeon'em, ale to też by dało radę)
Oczywiście uruchamia się na oryginalnym Videlu bo ma on tryb 16bit. I taki pierwszy poziom nawet jest grywalny. Wyjątkiem jest końcowy boss, tam już Videl klęka (a raczej ST RAM) ale tragedii jeszcze nie ma. Tragedia pojawia się na drugim poziomie który jest pod wodą, więc wszystko "pływa" i tu Videl nie wystarcza. Kolejne poziomy pewnie by już znów działały znośnie, bo mniej się na ekranie dzieje, ale przebrnąć przez 2 poziom to była by udręka (choć można pewnie by cheat'em przeskoczyć ten poziom)
Muzyka wyłączona, oryginalnie jest jakaś biblioteka Leonarda (Oxg) w c++ która odgrywa pliki YM, ale jak to gdzieś w sieci na ten temat ładnie napisane, 68k jest za słabe aby to pociągnęło. Sound FX'y są.
Klawiszologia:
F8 - pauza, wyjście
F9 - przełączanie 320x240 / 640x480 (nie polecam używać, no chyba, że na jakimś Firebee, ale też wątpię aby dało radę)
Strzałki - chodzenie
Spacja - skok
C - strzał
V - specjalny strzał
Jest szansa, że Jagpad zadziała, ale nie mam więc nie wiem.
Gra jest cholernie trudna, a przynajmniej dla mnie, ale jak trochę się pogra, to kurcze można iść jak przecinak :)
Tak wygląda na Amidze:
http://www.indieretronews.com/2017/06/t … metal.html
Edit:
Aha, ze względu na długie nazwy plików potrzebny MiNT.