Chicane z Atari-Forum.com wprowadza poprawki do Lotusa tak by gra korzystała z dodatkowych możliwości STE.
Na razie dodane jest cieniowanie nieba, pasy na drodze, sprajty nakładane są BLiTTERem, planowany jest też dźwięk z sampli.
Projekt dostępny jest na Github https://github.com/jonathanopalise/lotus-ste
Wątek na AF: https://www.atari-forum.com/viewtopic.p … mp;t=38060
wersja sprzed 9 godzin:
https://www.youtube.com/watch?v=e5ka-RAM8mI
wersja sprzed 3 dni:
https://www.youtube.com/watch?v=sB-ggXUVdKg
Swoją drogą, w tym wątku jest też moja wersja Lotusa z gradientem działającym na zwykłym ST. Dodanie jego nie wpłynęło na wydatność gry, zastanawiam się więc czemu autorzy nie dodali go do wersji ST.
Przy okazji dodania tego cieniowania rzuciłem okiem na kod, no i nie jest on optymalny z punktu widzenia zwykłego ST. Gra mogła by działać szybciej (a aktualnie i tak, pomimo braku blittera, ma prędkość zbliżoną do wersji z amigi)
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org