Jacques napisał/a:Bomb Jack, Pang, Crownland, Stunt Car Racer, Albert, nadchodzące Flimbo's Quest czy Prince of Persia warto "wydać" każdy kilobajt, który był autorom potrzebny i są to dla mnie produkcje niesamowite, pokazujące, że na Atari może powstać gra porównywalna jakością do schyłkowego C64, niekoniecznie tylko w dziedzinie, gdzie Atari ma oczywistą przewagę, jak np. w (skądinąd genialnym) Yoomp.
Bomb Jack - jest wersja działająca (z cartridge-a) na 64KB
Crownland - demo działa na 64KB, gra na 128KB, przy trzech poziomach (czterech z ukrytym) nie zaszkodziło by zrobienie dogrywania i więcej poziomów
Stunt Car Racer -128KB, ale gra zupełnie nie w moim typie, więc ciężko mi ją oceniać
Albert - 128Kb, ale trzy poziomy w wersji 64KB, czyli spokojnie można by zrobić dogrywanie i działa na 64KB
Flimbo's Quest - póki co niegrywalne demo wymagające - nie wiem po co - bazyliona RAM. Laoo z tego co wiem poszedł teraz w A7800, więc sobie pewnie jeszcze poczekasz
Prince of Persia - przepisywany na nowo, z tego co wiem, target to cartridge i stockowe Atari
Yoomp - ale ten zawsze chodził na 64Kb przecież?
Jakieś DOGRANE PRZYKŁADY dziaającej? Bo na razie w Twoich widać, że:
a) albo potrafi działać na standardowym Atari
b) autorzy olali standardowe Atari i poszli w 128KB
c) przykłąd nietrafiony (Yoomp), bo... Działa już na standardowym Atari
Nie wgryzałem się (i nie zamierzam) w Stunt Car Racer, zagrałem ze trzy razy, ale gra mnie nie porwała. Tak samo jak Elite - gry 3D portowane ze slideshow z C64, aby tylko pokazać, że się da na Atari? Po co? Nieco szybszy slideshow pokażemy, albo i nie - bo tam chodzi na standardowej pamięci?
Masz konkretne przykłady gier, że się nie da na standard? (jak by Ci przyszło do głowy Commando, to gdyby nie Tramiel byśmy mieli pewnie w epoce na cartridgu, chodzące - jak obecnie z cartridge-a, na 64KB).
Sikor umarł...