Facet zrobil relacje :-)
Tak. Zrobił coś, czego nie powinien, to fakt. Pokazał dema z roku w którym ich nie było i teraz wszyscy widzą jakie to Atari jest *ujowe :D
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
4th Atari ASCII Compo - wyniki Dostępne są już wyniki tegorocznego ATASCII Compo.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
VIII. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
atari.area forum » Scena - 8bit » co dalej ze sceną /|\ 8bit?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 36 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Facet zrobil relacje :-)
Tak. Zrobił coś, czego nie powinien, to fakt. Pokazał dema z roku w którym ich nie było i teraz wszyscy widzą jakie to Atari jest *ujowe :D
@xxl;
Część pierwsza, to normalna twoja manipulacja faktami. Ok.
Co do części drugiej to nic mnie nie "bolec" i cieszę się, że nie mam tego wszystkiego na głowie. Zasady są po to by trzymać na wodzy ułańską fantazję, tam niestety zasady nie istnieją :) Każdy robi więc to, co lubi i to w zasadzie tyle.
Co do części drugiej to nic mnie nie "bolec" i cieszę się, że nie mam tego wszystkiego na głowie. Zasady są po to by trzymać na wodzy ułańską fantazję, tam niestety zasady nie istnieją :) Każdy robi więc to, co lubi i to w zasadzie tyle.
a nie powinien robic tego co lubi tylko to na co Recenzent zezwoli ;-)
"Siłą napędową działalności demoscenowej jest chęć tworzenia, a narzędziem ekspresji są możliwości komputerów, których ograniczenia techniczne przekraczamy od początku ich istnienia"
a jak tworzysz wlasna "scene" to pusc linka w dziale "miejsca w sieci"
:D
.. a ty puść linka na forum onet.pl, tam będzie bardziej pasował :D
O przepraszam, tam już forum przez działalność troli zlikwidowali. No to masz problem :)
znów manipulacja. Nie neguję, tyle co nie biorę udziału w jej organizacji. Pewnie nawet przyjadę jeśli się ten cyrk z wiruskami uspokoi :)
masz krotka pamiec :-)
Zasady są po to by trzymać na wodzy ułańską fantazję, tam niestety zasady nie istnieją
otoz na SillyVenture zasady jak najbardziej obowiazuja, rozumiem, ze nie dla Cibie bo nie sa to Twoje zasady ;-) moze wlasnie dzieki temu pojawia sie tam tyle prac :DDD
Kiedyś, to na tym forum była zasadniczo TYLKO scena. Teraz jest niestety inaczej i w tej sytuacji przydało by się nowe forum
AtariArea tez Ci wadzi? wlasnie w taki sposob pozyskuje sie nowe osoby, wlasnie w taki sposb powracaja starzy wyjadacze :-)
i to widac dziala :-) jest mase nowych tworcow ... ktorych raczysz pouczac jak nalezy pisac kod nie majac o tym bladego pojecia :-)
co wiecej... po 30 latach wracaja wyjadacze wygrywaja konkursy ... ale wedlug Twoich "zasad" jego praca bylaby zdyskwalifikowana :)
jakiemu idiocie sprzedasz swoje "zasady" do propagowania?
Pin napisał/a:Co do części drugiej to nic mnie nie "bolec" i cieszę się, że nie mam tego wszystkiego na głowie. Zasady są po to by trzymać na wodzy ułańską fantazję, tam niestety zasady nie istnieją :) Każdy robi więc to, co lubi i to w zasadzie tyle.
(...)
a jak tworzysz wlasna "scene" to pusc linka w dziale "miejsca w sieci"
:D
Pin jest scena i tworzyl ja live z reszta sceny a8. Ty jestes pokemonem. ":-)"
Czy "PIN READY" jakie można zobaczyć np. na początku BOOGIE NIGHTS dotyczy tylko produkcji wykorzystujących modyfikacje/rozszerzenia A8?
Czy jeżeli deklaruję, że moja produkcją na A8 chodzi na stock 65XE/130XE to już nie muszę się stosować do "reguł" bo będzie puszczana na tego typu maszynie?
Oznacza to, że najwyższa komisja standaryzacji zatwierdziła demo do projekcji ;)
a tak na serio, to taki żart ze strony twórców.
Czy jeżeli deklaruję, że moja produkcją na A8 chodzi na stock 65XE/130XE to już nie muszę się stosować do "reguł" bo będzie puszczana na tego typu maszynie?
musisz stosować się do reguł konkretnego party. Jeśli reguł nie ma to nie musisz się do niczego stosować :)
@Pin ok, będę śledził regulaminy, mam nadzieję, że znajdę je odpowiednio wcześniej by ew. dokonać modyfikacji w kodzie ;)
Jakiś regulamin czytałem i stało tam, że jak potrzebuję jakieś niestandardowej konfiguracji to trzeba organizatorom odpowiednio wcześniej dać znać, przypuszczam, że jakby odpowiednio wcześniej dać znać, że potrzebny jest stock to też by sprawę szło ogarnąć :]
Nie pamiętam o regulamin jakiego party chodziło, ale chyba widziałem tam też Twoje wytyczne na temat bankowania, więc może kojarzysz.
Ok. Jeżeli chodzi o mnie to problem jest na ten moment wirtualny, dopiero zapoznaję się "jak to jest robione".
Jeśli chodzi o "moje wytyczne" i "ten" regulamin (jak domniemam chodzi o reg. SV) to nadmienić trzeba, że reg był napisany kiedyś przeze mnie - fakt, lecz następnie ileś tam osób w nim grzebało i zrobił się z tego miszmasz, więc totalnie się od tego tematu odciąć muszę.
W przypadku Lost - reg wystarczy przeczytać ze zrozumieniem i uszanować architekturę sprzętu - czyli w sumie są to zasady obowiązujące na wielu imprezach od lat '90. Nic nowego. Konfiguracja sprzętu na kompo też nie stanowi żadnej tajemnicy.
Czy "PIN READY"
nie ma potrzeby uzywania anglojezycznch zwrotow "pin ready" - toz to swojskie "gotowy na bolca" :-)
Pin jest scena i tworzyl ja live z reszta sceny a8. Ty jestes pokemonem. ":-)"
szczesliwie po "scenie" ktora Pin zrobil na SV aby tylko nie zaprezentowac pracy Arsantica - ktora jest niezgodna z jego wizja patosceny a zgodna z regulaminem zlotu (i tu sie zgadzam) prawdopodobnie uwierzyl ze "Pin jest scena" i niezaleznie od regulaminu sam moze decydowac co moze byc a co nie prezentowane, ale na szczescie to tylko jego mokry sen a nie
rzeczywistosc...
na szczescie juz nie ma takich problemow i dzieki temu np. Reharden (zwciezka praca sv2017) ktora tez jest niezgodna z jego wizja mogla zostac zaprezentowana bez przeszkod i pokazala dwie nowosci min.HCM - tryb ktory ma ciag dalszy w MadPascalu :-)
taka jest smutna prawda... patoscena to zaprzeczenie wszystkiego czym powinna byc scena :-) ale kundelki od czasu do czasu beda poszczekiwac :-)
Temat dema Arsantica był już dogłębnie wyjaśniony, nie mieszaj więc ludziom w głowach swoimi wyimaginowanymi wizjami.
Czy jeżeli deklaruję, że moja produkcją na A8 chodzi na stock 65XE/130XE to już nie muszę się stosować do "reguł" bo będzie puszczana na tego typu maszynie?
Planujesz napisać produkcję, która będzie działać tylko na stocku?
Ale jak już Pin napisał - patrz na regulamin konkretnego party.
@Vasco na ten moment to bardziej marzenie niż plany, ale tak, nakręciłem się :]
Obejrzałem ostatnio 130 demek na ZX Spectrum, to co wylistowałem w innym wątku na A8, na C64 to nawet nie jestem w stanie podać liczby - ale od grom, wszystko co było na pouet dla Atari STe, wszystko na VIC-20, to co godne na C+4 itd. :D
I wykrystalizowały mi się moje założenia:
- tablicowanie tylko dla mnożeń, z grubsza dla tych operacji których 6502 nie dostarcza
- sinusy raczej wyliczane na 6502 w trakcie trwania dema, dla oszczędności pamięci - ale tego nie jestem pewien czy nie będę ich liczył wcześniej
- wszystkie efekty liczone w RT
Może i precalc 3d scrolle, tunele itd. fajnie wyglądają na całym ekranie, ale bawi mnie (a czasem męczy) jak na C64 co przysłowiowe 2 efekty trzeba zapodać nową dyskietkę, na A8 tego tak nie widać bo tutaj panuje inny standard co do RAM.
ZX Spectrum się jeszcze jakoś broni bo tam standard to Pentagon 128 i jedna dyskietka albo tap ładowany cały do pamięci, ale generalnie tendencja by nie liczyć tylko strumieniować też jest widoczna.
Dla mnie traktowania komputera jako dekodera obliczonych wcześniej na PC danych i co najwyżej dbanie o to by jak najszybciej stawiać piksel to nie to. Doceniam to co widziałem ale to nie jest droga, którą chcę iść, nawet kosztem o wiele mniejszej efektowności efektów ;)
Niektóre z obecnie stosowanych efektów dają tylko (według mnie) złudzenie mocy danej platformy.
Ja chcę pokodzić dla własnej rozrywki a nie by rywalizować z innymi (marne mam na to szanse), także ja będę się starał zadowalać wersją stock każdej maszyny za jaką się zabiorę i będę starał pisać algorytmy "pracujące" na 6502 a nie "odtwarzające".
Odnośnie różnych platform - jak widzicie kwestie wystawienia w compo porta swojej prodki z innej platformy? Na ostatnie Outline zrobiłem na C64 intro https://www.pouet.net/prod.php?which=88989 . Czy zrobienie porta na Atari XE i wystawienie np. na Lost to lame czy fame? ;-) Wersja na Atari XE byłaby Extended Edition, bo byłbym w stanie zmieścić rozbudowaną muzykę.
Ja uważam, że spoko i będzie fajnie obejrzeć, a także porównać. Miały już miejsce podobne akcje - np. Second Reality 64.
Głosowałbym.
Dobry wieczór. Oficjalnie wracam. Zapraszam do słuchania moich przyszłych utworów.
Zapraszam innych dinozaurów :)
@tatqoo w końcu jakieś dobre wieści :]
.. będzie srogo. Tatquooo - na Lost będziesz jak rozumiem? ;)
Na szczęście nie mamy stacji kolejowej ;)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 36 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Scena - 8bit » co dalej ze sceną /|\ 8bit?
Wygenerowano w 0.040 sekund, wykonano 45 zapytań