fajne
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
4th Atari ASCII Compo - wyniki Dostępne są już wyniki tegorocznego ATASCII Compo.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
VIII. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
atari.area forum » Konsole » "Dragonfly" cart dla Atari 7800
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
fajne
https://www.youtube.com/watch?v=FRQX8xtydoE
I should have a double POKEY demo for my Metroid tunes done by weekend, hopefully.
Tym razem Byzex by Tatqoo - 200Hz Dual Pokey
Potem wrzucę White Lamp jaki się już to znudzi :)
Can someone try this on Dragonfly and see if it works?
It compiles correctly, but I believe the cartridge header needs to be modified.
Not working, black screen and no sound, PAL console. Will the Pokey be at $ 4000?
No. Should be at $440 ... I think it needs that new header for .a78 maybe
New header is here:
You have a good header, the second Pokey should play. I will introduce changes to the header in the next software update.
Musze sporo zweryfikowac ze swoich zalozen.
Jak skoncze to opisze szerzej.
https://raz0red.github.io/js7800/?cart= … ?id=807395
Klatwa Atari w postaci 128 znakow mnie przesladuje bo tyle w sumie mamy w trybie 160B albo inaczej mowiac mamy 256 ale o szerokosci 2 pixeli. Dlatego nie poszalalem z grafika tla chociaz mam jeszcze maly zapas.
no ładne cacko
Nice ... Crownland on the Atari 7800 maybe?
Hey RJ:
I am going to try these on my real HW, but thought you might want to try these too!
-0 and -1 have the POKEY's reversed, so they will play differently on single POKEY setups. Let me know if they work!
Unfortunately, I can only check it out on Saturday, I'm on a business trip.
Dla zainteresowanych preordery tutaj
hej-RJ :)
Daleko jeszcze? Robota się posuwa, czy jakiś przestój z wysyłkami? Mam #109.
Do końca tygodnia jestem na szkoleniu, w poniedziałek wznawiam wysyłki, ruszy sporo do przodu.
Owocnej nauki :) Dzięki za info.
Wonderland/Piesiu z C+4
Na Atari 7800 w trybie 160B ze zmiana do 3 kolorow co linie.
Najnowszy soft dla Dragonfly: https://atariage.com/forums/topic/31015 … nt=4793086
Na Atari 7800 w trybie 160B ze zmiana do 3 kolorow co linie.
Postanowilem zrobic dokladniejszy timming na real atari zanim zadecyduje ile w tym trybie bede mogl zmienic kolorow.
No i tutaj zaskoczenie bo okazuje sie ze po zapisie do WSYNC mam 7 cykli zanim DMA Marii sie odezwie.
Daje to mozliwosc bezpiecznej zmiany dwoch kolorow i to tylko dzieki temu ze rejestry kolorow Marii sa na stronie zerowej.
Dziś trafiłem na takie info: "WSYNC is not compatible with DLI"
https://atariage.com/forums/topic/31902 … maria-bug/
https://atariage.com/forums/topic/31835 … curiosity/
Tam chyba wszystko skopali. Najlepszy to jest hires. Tak w duzym skrocie to piksel koloru pierwszego musi sasiadowac z innym pikeslem koloru pierwszego inaczej go nie bedzie :))))
Ponizej moje wyniki przy zapisie 3 krotnie rejestru koloru. Dziwnie to wyglada. Co druga linia nie wyrabia przed DMA
Pewnie dlatego ze linia ma 113.5 cykla.
Skonczylem dzisi relokacje muzy z bloodfightera (ufff) jutro moze przeniose na A7800. Nie bedzie latwo.
On 320B mode ... it works like Antic 4 on XL/XE except that color 01 will only display when next to itself. In other combinations it makes it into color 00 (background). This can be fixed by turning on what is called Kangaroo Mode. By setting bit 2 ($04) in CTRL register, it kills transparency and enables all colors to be used anywhere in the character. It also kills transparency on any sprites.
On the Dragonfly SD card, find my Sky Scraper game demo. Title screen uses an interlaced 320B where I swapped character sets every frame to make it display 9 colors plus BG per character, 20 colors counting both palettes. To access this I had to turn on Kangaroo mode so all the colors would work.
Also to get more DMA cycles, you can set the width to 32 characters and turn off doublewide. It makes your horizontal resolution smaller but will get you more cycles.
You can also use 320D mode. It costs less DMA time (like 320A) but has the limitation of every odd numbered column having different colors from the even numbered ones. You also have to turn on Kangaroo mode for it to work, but it may be possible to change the colors more reliably with interrupts. 320D has no normal practical use, but might work in this instance.
są jakieś gry/produkcje które wymagają DragonFly lub SN carta ?
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Konsole » "Dragonfly" cart dla Atari 7800
Wygenerowano w 0.025 sekund, wykonano 68 zapytań