Tok rozumowania dobry,
jest tak, jak mówisz.
Natomiast wgrany stan gry jest nieprawidłowy (np. w przypadku Montezuma's Revenge w ogóle nie wyświetla się postać głównego bohatera).
Wniosek jeden:
- dopóki nie wyłączymy komputera z sieci, zrzucanie stanów gry do ramdysku funkcjonuje świetnie, ale w momencie zapisu na nośnik (i późniejszego odczytu), pojawiają się niestety błędy... :(
Cóż, nie ma wyjścia, jak tylko poczekać, aż jakiś spec wznowi produkcję świetnego Turbo Freezera.
No chyba, że jest jakaś inna metoda wykorzystująca frezer QMEGa, aby poprawnie zapisywać i odczytywać stany gier.
Jak napisać grę na Atari - cz. 8 Premiera ósmej części popularnej serii poradników Larka o tworzeniu gier na Atari już 28 lipca!
TONY - Ark of the Covenant Kontynuacja przygód Tony'ego na Atari 8-bit, bez przemocy, z naciskiem na spryt i eksplorację.
ABBUC Software Contest 2025: Zgłoszenia Sprawdź aktualną listę programów zgłoszonych do konkursu ABBUC Software Contest 2025. Termin mija 31 lipca!
Gopher2600 0.50.0 Nowa wersja emulatora Atari 2600 z usprawnieniami i nowymi funkcjami debuggera.
Steem SSE 4.2.0 już dostępny Nowa wersja emulatora Steem SSE z istotnymi usprawnieniami i nowościami