1

Coś podobnego do  https://www.google.pl/imgres?imgurl=htt … amp;uact=8 tylko same logo bez napisu, rozdzielczość w pionie 64 piksele, w poziomie dowolnie, dwa kolory (białe tło, czarne logo).
Za wszelką pomoc z góry dziękuję. Nie oczekuję gotowca, ale chociaż wskazówki, jak i w czym to zrobić.

Falcon030 14MB + CT60; Jaguar + Skunkboard; 65XE + SIO2SD + Ultimate + Stereo + VideoMod; 520STE + 4MB + Ultrasatan + HxC Emulator;  LYNX II + VGA Mod; A2600 + MultiCart; ZX Spectrum 128k +2 + PiocDivSD;  Amiga 600 + 2MB chip + Furia + SD;  C64 "chlebak" + 1541 Ultimate

2

do lynxa? ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

3

Nie, chcę to wrzucić na wyświetlacz graficzny VFD.

Falcon030 14MB + CT60; Jaguar + Skunkboard; 65XE + SIO2SD + Ultimate + Stereo + VideoMod; 520STE + 4MB + Ultrasatan + HxC Emulator;  LYNX II + VGA Mod; A2600 + MultiCart; ZX Spectrum 128k +2 + PiocDivSD;  Amiga 600 + 2MB chip + Furia + SD;  C64 "chlebak" + 1541 Ultimate

Takie coś można zrobić Gimpem. Wczytujesz takiego Gifa, on poszczególne ramki przerobi na warstwy. Potem zmieniasz rozmiar i eksportujesz do Gida, a Gimp kolejne warstwy zamieni na kolejne klatki animacji. Sam robiłem w ten sposób animowaną favikonkę dla jednej strony.

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

5

@rj1307: ile klatek animacji potrzebujesz?

Sikor umarł...

6

@Adam, tylko ja nie chcę przerobić tego przykładowego gifa, on się nie nadaje. Musi być w trybie czarno-białym, a same logo powinno być wypełnione bez tych pasków. Albo sam kontur, nie wiem co by ładniej wyglądało.

@Sikor, jeśli 32 klatki zapewnią płynność to wystarczy, jeśli nie to 2x więcej.

Falcon030 14MB + CT60; Jaguar + Skunkboard; 65XE + SIO2SD + Ultimate + Stereo + VideoMod; 520STE + 4MB + Ultrasatan + HxC Emulator;  LYNX II + VGA Mod; A2600 + MultiCart; ZX Spectrum 128k +2 + PiocDivSD;  Amiga 600 + 2MB chip + Furia + SD;  C64 "chlebak" + 1541 Ultimate

No to nadal proponuje Gimpa - da się różne rzeczy zrobić w temacie. Ja też potrzebowałem obracającego się obiektu. Więc sobie zrobiłem startowy obrazek, i skryptem zrobiłem wszystkie klatki, każdą w oddzielnym obrazku. Zaimportowałem wszystkie te obrazki jako warstwy w jednym obrazku i Gimp mi wyeksportował to jako animowany GIF. Efekt jest tu: http://lamers.art.pl/fawikonka_a.gif

(btw. obroty robiłem w większej rozdzielczości, zmianę rozmiaru na samym końcu)

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

8

Adam, jeśli potrafisz pisać coś w tym script fu, to podziwiam. Ja wymiękłem.

9

Nic lepszego raczej sam nie wyskrobię w tej chwili. Zawsze możesz potem podmienić.

Sikor umarł...

10

@Adam, ale widzisz różnicę między tym, co Ty robiłeś, a tym, co ja chcę osiągnąć? Twój obrazek jest cały czas taki sam, dodajesz tylko obrót. U mnie każda klatka będzie inna, po obrocie o 90' będzie tylko pionowa kreska. Obracamy względem innych osi.
Nie potrafię stworzyć takich obrazków.
Myślałem już o zrobieniu logo w 3D w Blenderze (to nie problem), obracaniu o kilka stopni i eksporcie do grafiki, ale nie znalazłem takiej opcji.

Falcon030 14MB + CT60; Jaguar + Skunkboard; 65XE + SIO2SD + Ultimate + Stereo + VideoMod; 520STE + 4MB + Ultrasatan + HxC Emulator;  LYNX II + VGA Mod; A2600 + MultiCart; ZX Spectrum 128k +2 + PiocDivSD;  Amiga 600 + 2MB chip + Furia + SD;  C64 "chlebak" + 1541 Ultimate

11

laoo/ng napisał/a:

Adam, jeśli potrafisz pisać coś w tym script fu, to podziwiam. Ja wymiękłem.

ScriptFu ma posrana skladnie, i jest naprawde FU.

Ale ... jest do tego cos w rodzaju parsera pajtonowego i pisze sie w pajtonie. Jest do tego tez calkiem niezly help :)

"tatusiu zobacz, narysowałam tobie takie same coś jak na twojej koszulce" 
https://github.com/willyvmm/mouSTer
jmp $e477

12

Script Fu to jest Lisp a właściwie jeszcze bardziej purytańskie Scheme ... jak w AutoCADzie. Notacja Polska pełna gębą.

@laoo: nie robiłem tego w script fu, tylko w bashu.

@rj1702: a, ja myslalem ze ci o sama konwersje chodzi, a Ci chodzi o zrobienie grafiki. To problem z poza mojej domeny :P

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

14 Ostatnio edytowany przez tOri (2020-01-08 20:40:33)

Cześć,

Myślę, że najprościej dałoby się to zrobić np. w SketchUp, obrót kwadratu z wklejonym obrazem Fuji (chyba niekoniecznie nawet model 3D) wokół osi Y co jakieś 10 stopni co daje 35 klatek. Klatki można posklejać w GIF nawet w programie Microsoft GIF Animator (o ile wiem darmowy) i pozamiatane.

Pozdrawiam

P.S. Jeśli Ci pasuje - ściągnij mojego obecnego awatara :) Obczaiłem model 3D, obróciłem co 10 stopni i wygenerowałem monochrom co niestety nie wygląda na cudo. Z odcieniami szarości byłoby dużo lepiej. Klatek jest 18 - od 0 do 170 stopni co 10. I jest trochę niższy niż 64 piksele.

Różne różności dla Atari i nie tylko - przydatne, bądź nie ale i tak warto zajrzeć...
http://atari.myftp.org  Atari - Power without price and necessary elements with some sh*t onboard
https://reversing.pl SSL enabled site

15

rj: Mogę Ci coś takiego zrobić w Blenderze, mogę też pomóc Ci coś takiego wykonać (1 minuta roboty).

What can be asserted without proof can be dismissed without proof.

16

rj1307 napisał/a:

Za wszelką pomoc z góry dziękuję. Nie oczekuję gotowca, ale chociaż wskazówki, jak i w czym to zrobić.

A avatar toriman1 nie pasuje? :-D

Pamięć studenta ma charakter kwantowy - student wie wszystko, ale jednocześnie nic nie pamięta.
- Kilka(naście?) pudełek z klawiszami i światełkami. I jeden Vectrex, żeby nimi wszystkimi rządzić.

17 Ostatnio edytowany przez rj1307 (2020-01-08 23:02:28)

@sqward będę bardzo wdzięczny, a jak podpowiesz jak to zrobić, to już będzie super. Najbardziej ciekawi mnie, jak to wyeksportować z Blendera.

@perinoid, nie bardzo, za często to widzę w lustrze,  ja tak wyglądam codziennie jak wstaję do pracy :D

Falcon030 14MB + CT60; Jaguar + Skunkboard; 65XE + SIO2SD + Ultimate + Stereo + VideoMod; 520STE + 4MB + Ultrasatan + HxC Emulator;  LYNX II + VGA Mod; A2600 + MultiCart; ZX Spectrum 128k +2 + PiocDivSD;  Amiga 600 + 2MB chip + Furia + SD;  C64 "chlebak" + 1541 Ultimate

18

Hej rj1307 ale właśnie dla Ciebie zmieniłem awatar na obracające się Fuji  żebyś ściągnął i pomyślał czy pasuje :)

Różne różności dla Atari i nie tylko - przydatne, bądź nie ale i tak warto zajrzeć...
http://atari.myftp.org  Atari - Power without price and necessary elements with some sh*t onboard
https://reversing.pl SSL enabled site

19 Ostatnio edytowany przez rj1307 (2020-01-08 23:30:06)

???

Dobra, wyczyściłem cache przeglądarki i już widzę :)

Post's attachments

Zrzut ekranu z 2020-01-08 23-21-11.png 182.63 kb, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku. 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
Falcon030 14MB + CT60; Jaguar + Skunkboard; 65XE + SIO2SD + Ultimate + Stereo + VideoMod; 520STE + 4MB + Ultrasatan + HxC Emulator;  LYNX II + VGA Mod; A2600 + MultiCart; ZX Spectrum 128k +2 + PiocDivSD;  Amiga 600 + 2MB chip + Furia + SD;  C64 "chlebak" + 1541 Ultimate

20 Ostatnio edytowany przez Mq (2020-01-09 00:24:50)

Są jakieś takie testy, komu która półkula bardziej pracuje czy coś, polegające na tym, że trzeba określić czy tu fuji kręci się w prawo czy w lewo. Niektórzy widzą tak, inni odwrotnie. Ja widzę w prawo lub w lewo na zawołanie, jak pomyślę tak mi się kręci:-)

Edit: ooo, a teraz jeszcze wymyśliłem nową metodę patrzenia i umiem widzieć to tak, jakby dwa boczne ramiona się w ogóle nie obracały, tylko tak jak by klaskały przodem do mnie lub tyłem do mnie:-) Czyli razem cztery różne animacje w jednym.

21

Ha, widzę mój wczorajszy się nie zapisał. Ale Torimana jest 100* lepszy. Piękny awatar ;)

Sikor umarł...

22

Tu kręci się w prawo :D ale faktycznie trudno to ogarnąć. Mogą i klaskać :D

Mam nadzieję że się przyda.

Różne różności dla Atari i nie tylko - przydatne, bądź nie ale i tak warto zajrzeć...
http://atari.myftp.org  Atari - Power without price and necessary elements with some sh*t onboard
https://reversing.pl SSL enabled site

23

Chyba "w to drugie prawo" ;-)
Ale może inaczej, gdyby spojrzeć na to z góry, to kręci się zgodnie z ruchem wskazówek zegara.

<-- Kontakt przez "E-mail" gdyż albowiem moja skrzynka "PW" jest pełna i zaprawdę nie mam czego usunąć.

--== Kup Pan/i dyskietkę http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic.php?id=18887 ==--

24

No i to jest właśnie to słuszne W PRAWO :)

Różne różności dla Atari i nie tylko - przydatne, bądź nie ale i tak warto zajrzeć...
http://atari.myftp.org  Atari - Power without price and necessary elements with some sh*t onboard
https://reversing.pl SSL enabled site

25

O, teraz już wyraźnie się kręci i to w prawo :)
Perspektywa załatwiła sprawę i już nie zależy to od półkuli mózgowych danego delikwenta, tylko po prostu tak jest i tyle :)
Pięknie zrobiony ten gif teraz :)