Gra zajęła I miejsce na SV2019 w kategorii Atari XL/XE Game Compo:
https://demozoo.org/productions/271614/
A dziś kolega Szafir przygotował edytor plansz :-)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
4th Atari ASCII Compo - wyniki Dostępne są już wyniki tegorocznego ATASCII Compo.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
VIII. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
Przezroczysta obudowa dla Atari 800XL Rusza przedsprzedaż wyjątkowej, przezroczystej obudowy do komputera Atari 800XL!
atari.area forum » Fabryka - 8bit » Gravity Worms
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Gra zajęła I miejsce na SV2019 w kategorii Atari XL/XE Game Compo:
https://demozoo.org/productions/271614/
A dziś kolega Szafir przygotował edytor plansz :-)
Muszisz napisac jakas instrukcje. Bo ja nadal nie przeszedlem nawet 1 planszy.
Poruszasz 1 lub 2 Robakami, które musisz doprowadzić do wyjścia (pulsujący obiekt). Wyjście "otwiera" się gdy na planszy nie ma niczego co można zjeść (owoce). Jesz = rośniesz. Masz także do dyspozycji obiekty, które możesz podnosić lub przesuwać. Ważna jest kooperacja Robaków...
Fire: zmiana Robaka
START/SELECT/OPTION - restart gry, next level/ restart levelu (w sytuacji bez wyjścia)
Jeśli nie będziesz się ruszał po restarcie levelu, komputer będzie powtarzał Twoje ruchy - możesz mu przerwać w dowolnym momencie.
plansza plansza, ale nie widze nic do edycji robakow i obiektow.
Muszisz napisac jakas instrukcje. Bo ja nadal nie przeszedlem nawet 1 planszy.
Gra, delikatnie mówiąc, jest mega trudna. Jedzenia też używasz jako podpórki (dopóki go nie zjesz). Do niektórych miejsc się nie dostaniesz jak jesteś za krótki, ale z niektórych się nie wydostaniesz jak jesteś za długi. Grawitacja nie zawsze działa zgodnie z intuicją, możesz obejść obiekt na którym stoisz i przesunąć go spoza platformy.
Nie przekonasz mnie, że ta fizyka jest realistyczna:
To nie jest zarzut, ale chwilę mi zajęło dojście do tego, że tak się da ;)
Nie przesadzajcie, gra nie jest mega trudna, zagadki są bardzo fajne i wymyślone z głową tak, że są ciekawe i gra się mega fajnie.
Przeszedłem wszystkie poziomy z pierwszej planety, i z jakiejś jeszcze innej ze dwa, bo nie miałem więcej czasu na zabawę...
Fakt, że w tej grze trzeba trochę pomyśleć, ale zawsze wydawało mi się, że o to właśnie w grach chodziło, a w dzisiejszych czasach brakuje mi tego w natłoku odmóżdżających masowo produkowanych gierek, w których głowę można schować do szuflady i w zasadzie z części ciała potrzeba nam tylko jednego palca.
Natomiast mam inne pytanie: xxl, niektórych planet nie da się odpalić, pisałeś coś, że nie ma tam po prostu etapów. Czy gra zostanie ukończona z pełną zawartością wszystkich etapów? Ile ich będzie? Kiedy będą dostępne? Lubię mieć cel w pokonywaniu gry jako całości:-)
na kazdej planecie bedzia etapy. co do ich poziomu trudnosci ... beda rozne, moze jedna planeta bedzie latwiejsza a jedna bardzo trudna natomiast wiekszosc to bedzie sredni poziom, tak zeby gra dostarczala zabaw a nie frustracji...
pojawi sie kilka nowosci w oprawie graficznej i dzwiekowej :-)
technicznie tez sie troszke zmieni, format danych - mam juz duzo szbsza metode, bedzie mozna takze wprowadzic nowe elementy graficzne (bardziej urozmaicona grafika)... a jeszcze silnik gry nie zostal w pelni uzyty (nie bylo czasu na przygotowanie leveli) wiec dla gracza pojawi sie sporo nowosci. ogolnie szkuje sie dojrzalszy produkt ;-)
poprawie tez zauwazone bledy: GORACO ZACHECAM DO ZGLASZANIA BLEDOW - poprawilem juz trzy.
i tak. gra bedzie wydana na kardrydzu.
Dodaj jakiś wizualny efekt "je*.*nięcia" jak glizda wejdzie na kolca i umiera.
A czy oprócz kartridża będzie wersja "normalna" jako atr, lub xex? Ewentualnie jeśli przeszkodą jest pamięć, to równoległa wersja do kartridżowej na rozszerzoną pamięć?
.. w sumie, lubię kupować gry do Atari i kupuję je jeśli wiem, że na Atari gra się uruchomi. Ta niestety raczej tego nie zrobi a szkoda, bo z 20pln to bym dał ;)
... no dobra, jeszcze z 20 za pudełko :)
Oho, najpierw "GORACO ZACHECAM DO ZGLASZANIA BLEDOW" w produkcie a teraz: dawać kasę za produkt :D
Obydwa pudełeczka cud-miód. Pierwsze bardziej mi się podoba. Kojarzy mi się z grafikami Anj.
Ale, ale... W tytule "worms" a na obu pudełkach tylko jeden brzydal... :D
Powinieneś Xxl na pudełko dać swojego avatara. Byłoby miód i malina :)
W/g mnie drugie znacznie lepiej pasuje do klimatu gry, choć robal nieco przypomina tego z okładki Monstrum.
@xxl
"ja wyswietlac obrazki aby niezalogowani userzy rowniez mieli podglad?"
Poprzez tag image [ img ] link do obrazka [ /img ]
ale tylko gdy url do obrazka jest z zewnątrz, spoza forum.
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Fabryka - 8bit » Gravity Worms
Wygenerowano w 0.035 sekund, wykonano 53 zapytań