Gra zajęła I miejsce na SV2019 w kategorii Atari XL/XE Game Compo:
https://demozoo.org/productions/271614/
A dziś kolega Szafir przygotował edytor plansz :-)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
TURGEN 9.3.1 Najnowsza wersja oprogramowania TURGEN wprowadza kilka istotnych ulepszeń.
FujiCup 2024 - głosowanie Wystartowało głosowanie w tegorocznej edycji konkursu FujiCup.
IX. Basque Tournament of Atari 2600 31 stycznia Euskal Retro Association zorganizowało IX. Baskijski Turniej Atari 2600.
Rogul 1.0f Poprawki i nowe funkcje
a8rawconv GUI Graficzny interfejs użytkownika (GUI) dla narzędzia a8rawconv
atari.area forum » Fabryka - 8bit » Gravity Worms
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Gra zajęła I miejsce na SV2019 w kategorii Atari XL/XE Game Compo:
https://demozoo.org/productions/271614/
A dziś kolega Szafir przygotował edytor plansz :-)
Muszisz napisac jakas instrukcje. Bo ja nadal nie przeszedlem nawet 1 planszy.
Poruszasz 1 lub 2 Robakami, które musisz doprowadzić do wyjścia (pulsujący obiekt). Wyjście "otwiera" się gdy na planszy nie ma niczego co można zjeść (owoce). Jesz = rośniesz. Masz także do dyspozycji obiekty, które możesz podnosić lub przesuwać. Ważna jest kooperacja Robaków...
Fire: zmiana Robaka
START/SELECT/OPTION - restart gry, next level/ restart levelu (w sytuacji bez wyjścia)
Jeśli nie będziesz się ruszał po restarcie levelu, komputer będzie powtarzał Twoje ruchy - możesz mu przerwać w dowolnym momencie.
plansza plansza, ale nie widze nic do edycji robakow i obiektow.
Muszisz napisac jakas instrukcje. Bo ja nadal nie przeszedlem nawet 1 planszy.
Gra, delikatnie mówiąc, jest mega trudna. Jedzenia też używasz jako podpórki (dopóki go nie zjesz). Do niektórych miejsc się nie dostaniesz jak jesteś za krótki, ale z niektórych się nie wydostaniesz jak jesteś za długi. Grawitacja nie zawsze działa zgodnie z intuicją, możesz obejść obiekt na którym stoisz i przesunąć go spoza platformy.
Nie przekonasz mnie, że ta fizyka jest realistyczna:
To nie jest zarzut, ale chwilę mi zajęło dojście do tego, że tak się da ;)
Nie przesadzajcie, gra nie jest mega trudna, zagadki są bardzo fajne i wymyślone z głową tak, że są ciekawe i gra się mega fajnie.
Przeszedłem wszystkie poziomy z pierwszej planety, i z jakiejś jeszcze innej ze dwa, bo nie miałem więcej czasu na zabawę...
Fakt, że w tej grze trzeba trochę pomyśleć, ale zawsze wydawało mi się, że o to właśnie w grach chodziło, a w dzisiejszych czasach brakuje mi tego w natłoku odmóżdżających masowo produkowanych gierek, w których głowę można schować do szuflady i w zasadzie z części ciała potrzeba nam tylko jednego palca.
Natomiast mam inne pytanie: xxl, niektórych planet nie da się odpalić, pisałeś coś, że nie ma tam po prostu etapów. Czy gra zostanie ukończona z pełną zawartością wszystkich etapów? Ile ich będzie? Kiedy będą dostępne? Lubię mieć cel w pokonywaniu gry jako całości:-)
na kazdej planecie bedzia etapy. co do ich poziomu trudnosci ... beda rozne, moze jedna planeta bedzie latwiejsza a jedna bardzo trudna natomiast wiekszosc to bedzie sredni poziom, tak zeby gra dostarczala zabaw a nie frustracji...
pojawi sie kilka nowosci w oprawie graficznej i dzwiekowej :-)
technicznie tez sie troszke zmieni, format danych - mam juz duzo szbsza metode, bedzie mozna takze wprowadzic nowe elementy graficzne (bardziej urozmaicona grafika)... a jeszcze silnik gry nie zostal w pelni uzyty (nie bylo czasu na przygotowanie leveli) wiec dla gracza pojawi sie sporo nowosci. ogolnie szkuje sie dojrzalszy produkt ;-)
poprawie tez zauwazone bledy: GORACO ZACHECAM DO ZGLASZANIA BLEDOW - poprawilem juz trzy.
i tak. gra bedzie wydana na kardrydzu.
Dodaj jakiś wizualny efekt "je*.*nięcia" jak glizda wejdzie na kolca i umiera.
A czy oprócz kartridża będzie wersja "normalna" jako atr, lub xex? Ewentualnie jeśli przeszkodą jest pamięć, to równoległa wersja do kartridżowej na rozszerzoną pamięć?
.. w sumie, lubię kupować gry do Atari i kupuję je jeśli wiem, że na Atari gra się uruchomi. Ta niestety raczej tego nie zrobi a szkoda, bo z 20pln to bym dał ;)
... no dobra, jeszcze z 20 za pudełko :)
Oho, najpierw "GORACO ZACHECAM DO ZGLASZANIA BLEDOW" w produkcie a teraz: dawać kasę za produkt :D
Obydwa pudełeczka cud-miód. Pierwsze bardziej mi się podoba. Kojarzy mi się z grafikami Anj.
Ale, ale... W tytule "worms" a na obu pudełkach tylko jeden brzydal... :D
Powinieneś Xxl na pudełko dać swojego avatara. Byłoby miód i malina :)
W/g mnie drugie znacznie lepiej pasuje do klimatu gry, choć robal nieco przypomina tego z okładki Monstrum.
@xxl
"ja wyswietlac obrazki aby niezalogowani userzy rowniez mieli podglad?"
Poprzez tag image [ img ] link do obrazka [ /img ]
ale tylko gdy url do obrazka jest z zewnątrz, spoza forum.
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Fabryka - 8bit » Gravity Worms
Wygenerowano w 0.043 sekund, wykonano 69 zapytań