Hej,
Jakiś czas temu informowałem, że pracuję nad 8bitowym RPGiem ("Mini-Crawl", który ostatecznie stał się "Wiedźminem") . Projekt w wolnych chwilach powstaje, ale gra nie jest tak grywalna, jak bym chciał...
Dlatego czekając na inspirację tymczasowo go wstrzymałem i prezentuję wersję roboczą innej gry, którą piszę na małe Atari.
"His Dark Majesty" to gra pisana w C (CC65+asm). Jest to turowa gra taktyczna typu "Advance Wars", czyli dwie strony konfliktu wyrzynają się na mapie 2D. Jeżeli ktoś grał w "Reign of Swords" na Iphonie, to słusznie zauważy podobieństwa w jednostkach :) Również w podobny sposób chciałbym rozwiązać kwestię kampanii na jednego gracza i ekonomii w grze (chyba, że ktoś podrzuci inny pomysł).
Co jest zrobione? Zrobiony jest właściwie cały "silnik" i większość sztucznej inteligencji. Przy ocenie sytuacji przez AI nie uwzględniane są jedynie specjalne cechy jednostek (typu "first strike").
Demo to plik wykonywalny dla Windows, który działa w trybie tekstowym. Docelowo chciałbym mieć jednak grafikę w stylu: http://www.atarimania.com/detail_soft.p … ON_ID=8635
Binarki przekompilowane z różnymi układami sterowania oraz źródła wrzuciłem na http://www.alamak0ta.republika.pl/hdm.zip
Podobnie jak w przypadku Wiedźmina - szukam chętnych do współtworzenia. Mogę zająć się silnikiem gry, ale na pewno przydałaby się osoba znająca się na programowaniu grafiki czy dźwięku.