26

Snakebird okazal sie gra bardziej skomplikowana od GravitySnake, musialem przepisac... caly silnik kolizji

https://www.youtube.com/watch?v=uLGbs3Ci-UI

dodane:
- klocki tla (nie ma z nimi interakcji)
- wrzucanie obiektow ruchomych za ekran
- glowy robaczkow - aktywna ma otwarte oczy, druga oczy zamkniete
- mozna podnosic przedmioty na ktorych stoi drugi gracz oraz gracza, ktory podnosi przedmiot
- nielegal niestabilny ANX, ktorego argument #0 czyni kodem stabilnym

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

27

https://www.youtube.com/watch?v=wULMU1dsoJA

ruchome elementy moga skladac sie z klockow ktore nie kolizuja z innymi obiektami

https://youtu.be/1Fb-OTZgE2Y?t=6m33s

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

28

testujemy

Post's attachments

earthworms.obx 4.75 kb, liczba pobrań: 3 (od 2018-07-13) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

29

Chętnie bym zerkną na źródła

30

nic specjalnego.

w zalaczniku wersja z ekranem 18x14 zamiast 20x12 - bardziej pasuje do tej gry. drobne poprawki...

level da sie ukonczyc - jeden z prostszych

Post's attachments

earthworms.obx 4.68 kb, liczba pobrań: 7 (od 2018-07-14) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

31

zgodnie z tym: http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic.php?id=15271

gierka otrzyma pelna obsluge replay, bedzie nagrywal ruchy i odtwarzal "nagrania"

bedzie mozna przechowywac nagrania na dysku - kazdy level bedzie mial swoje nagranie,

podczas odtwarzania bedzie sie mozna wlaczyc do rozgrywki - wystarczy ruszyc joy lub klawisze sterujace (przerywajac odtwarzanie i automatycznie wlaczajac tryb nagywania)

tak, to juz dziala.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

32

Level ukończyłem, choć parę minut mi to zajęło :) Wszystko bangla dobrze.
Bardzo proszę o lokalnego co-opa, to będę mógł pograć z dzieckiem :)

33

grales w wersje z nagrywaniem/odtwarzaniem ruchow? (udostepniona na atarionline)

moze (moze) w tygodniu uda sie zrobic paczke leveli do potestowania...

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

34

nowa wersja

Post's attachments

earthworms.obx 4.63 kb, liczba pobrań: 8 (od 2018-07-19) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

35

z muza:

Post's attachments

earthworms.obx 9.61 kb, liczba pobrań: 8 (od 2018-07-21) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

36

takie tam drobne modyfikacje

https://www.youtube.com/watch?v=SKFU-EMuceE

---
https://t.co/IAVJuHdt3G

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

37

mala rewolucja:

http://atarionline.pl/forum/?PostBackAc … ntID=11593

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

38 Ostatnio edytowany przez xxl (2019-12-20 03:16:21)

https://www.youtube.com/watch?v=ZvPRLmnhmbI


Na SillyVenture I miejsce w Game Compo

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

39

Na sąsiednim forum przeczytałem, że dostosowujesz jeszcze grę do NTSC.
Na czym polega dostosowanie gry, żeby działała na NTSC? Pytam tak ogólnie, niekoniecznie tylko o tą grę.

40 Ostatnio edytowany przez xxl (2019-12-20 17:59:54)

bardzo czesto wstarczy skrocic przerwanie VBLK

dobrze jest tez poprawic tempo odtwarzania muzy...

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

41

Wybór kolorów?

W Yoompie jeszcze uwzględniliśmy proporcje pikseli.

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

42

Częstotliwości nut?

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

43

Częstotliwości nut nie. Różnica w zegarze jest rzędu procenta. Żeby było słychać różnicę półtonu musiałaby być sześć procent.

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

44

no i korekte licznikow odmierzajacych uplyw czasu....

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

45

START - restart gry
SELECT - przytrzymany - nastepny level
OPTION - restart planszy

Post's attachments

GravityWorms.atr 90.02 kb, liczba pobrań: 3 (od 2019-12-21) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.