201 Ostatnio edytowany przez Hrw (2019-12-11 09:17:09)

Adam Klobukowski napisał/a:

Jeśli chodzi o pokazywanie grafik na ST w programie graficznym, to na czym dokładnie polega problem? Coś za długo trwało? Jakaś grafika była źle pokazana? Odtwarzanie modułów w Protrackerze nie zgłosiłeś jako problem, więc nie rozumiem czemu akurat z grafikami masz problem.

Pin napisał/a:

Domniemam, że HRW chodzi o środowisko, jakie mam np. na małym Atari i Sparta DOS. Czyli - zdefiniowane w systemie kilkadziesiąt typów rozszerzeń plików graficznych / muzycznych i skojarzone z nimi playery. Jeden klik i grafa jest, jeden klik i muza gra.

Adam Klobukowski napisał/a:

Co do viewerów, to na ST jakoś nigdy nie były popularne, i nadal stoję przy tym że pokazywanie grafiki w programie graficznym niczym nie urąga.

Wyświetlasz pół obrazka + jakieś masakryczne podejście do UI (sorry, ale ST nigdy nie miało szczęścia do UI chyba) po czym coś klikasz by wyświetlić całość. Po prostu dziwnie to wygląda. Kurde, Amiga 500 z kickstartem 1.3 miała garść programów do po prostu wyświetlenia grafiki a ST nie ma nic?

A Protracker akurat jest spoko bo i tak nie pokazuje niczego z pracy tylko odwala swoją robotę. No i nie wygląda jak rzyg używany w YM compo.

202

Adam Klobukowski napisał/a:

Ogólnie: możesz nie czuć się rozpieszczony kompotami na SillyVenture z kilku przyczyn. Jedną z nich jest fakt że akceptujemy produkcje aż do momentu rozpoczęcia kompo, co powoduje że nie wszystko da się sprawdzić i ogarnąć przed kompo, niestety. Drugi to taki że mamy 7 platform do ogarnięcia, a niektóre z nich potrafią dać iście egzotyczny sygnał video - w tym roku np. Framemeister nie ogarnął kilku rzeczy o czym wiem ja, autor intra 4K na ST a teraz już wy. Ale, niestety nie było możliwości sprawdzenia tego przed kompo. Trzeci to taki, że naciskamy na to żeby wszystko szło z oryginalnego sprzętu, i tylko w ostateczności uciekamy się do emulacji czy video.

Oczywiście moglibyśmy ustawić deadline kilka dni przed kompo, zgrać wszysktko do fimików i puszczać jednym kliknięciem z laptopa. Ale to by nie było SillyVenture :P

Na ostatnim Xenium prace były zgrywane w trakcie party. Deadline był na 10h przed kompotami a niektóre prace i tak doszły później ztcp.

Moje intro na Atari 2600 było najtrudniejsze do zgrania ale w końcu udało się coś dać pomiędzy konsolę a grabber by sygnał był jak trzeba. Dostałem propozycję nagrania ekranu komórką i puszczenia w wild compo jeśli nic nie wyjdzie ze zgrania (też mi pasowało bo to producja z jajem była). Wild bo exe compo == puszczone ze sprzętu na grabber.

203

xxl napisał/a:

@Adam Klobukowski

co mi sie podobalo:
- drugi ekran informacyjny: kategoria / tytul i autorzy. w kazdej chwili wiedzialem co oceniam.

ale: czcionka za mala - ogladali to starzy ludzie nie to co ja i Ty. troszke wieksza czcionka.

Pomysł ekranu był super. Ale następnym razem proszę DUŻE fonty. Informacja o aktualnym kompo + numer + tytuł + autorzy powinna być widoczna z tyłu sali bo jak się przyjdzie z kibelka/fajka to trudno ogarnąć było co tam teraz leci.

204

Z tymi ekranami to zapewne wszystko rozbijało się o brak miejsca - gdyby projektory cofnąć jeszcze o jeden, dwa rzędy stołów byłoby ok - ale nie było za bardzo jak i był problem. Przy tej ilości ludzi w przyszłym roku trzeba by pomyśleć o większej sali

=====================
pLayer / Suspect
back t0 sc3n3 after 15 years....
im człek starszy tym bardziej to docenia :)

205 Ostatnio edytowany przez Adam Klobukowski (2019-12-11 21:09:43)

Hrw napisał/a:
Adam Klobukowski napisał/a:

Co do viewerów, to na ST jakoś nigdy nie były popularne, i nadal stoję przy tym że pokazywanie grafiki w programie graficznym niczym nie urąga.

Wyświetlasz pół obrazka + jakieś masakryczne podejście do UI (sorry, ale ST nigdy nie miało szczęścia do UI chyba) po czym coś klikasz by wyświetlić całość. Po prostu dziwnie to wygląda. Kurde, Amiga 500 z kickstartem 1.3 miała garść programów do po prostu wyświetlenia grafiki a ST nie ma nic?
używany w YM compo.

Viewery są, ale w formie niespecjalnie nadającej się do pokazywania na kompo. Dodatkowo, niekoniecznie muszą one obsługiwać paletę STE, co jest istotne dla grafików, a ja na oko nie potrafię stwierdzić. Wolałem więc użyć programu który na 100% obsługuje paletę STE.

Jeśli widoczność tylko połowy obrazka praz sekundę, czy GUI z 1985, aż tak psuje Ci odbiór kompo, to cóż, są to problemy które mi snu przerywać nie będą.

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

206

Nie przerywać nie będą - czyli będą? :)))

Kontakt: pin@usdk.pl

207

Hrw napisał/a:

Wyświetlasz pół obrazka + jakieś masakryczne podejście do UI (sorry, ale ST nigdy nie miało szczęścia do UI chyba) po czym coś klikasz by wyświetlić całość.

z tym UI to po części prawda - część programów ma ten niefortunny amigowy design, no ale jest też sporo z ładnym GEMowym interfejsem.

Hrw napisał/a:

Po prostu dziwnie to wygląda. Kurde, Amiga 500 z kickstartem 1.3 miała garść programów do po prostu wyświetlenia grafiki a ST nie ma nic?


z tym nic to nie przesadzajmy
https://www.atariuptodate.de/en/image/

Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org

208

Co do UI to chodziło mi o ten player używany w YM kompo który wygląda jakby ktoś winampa chciał w 320x200 narysować.

209 Ostatnio edytowany przez sqward (2019-12-12 15:00:13)

Nie rozumiem skąd się bierze u Ciebie ten ból związany z UI jakiegoś playera skoro poczucie estetyki pozwala Ci jednocześnie pisać produkcje na 2600...

What can be asserted without proof can be dismissed without proof.

210

.. a ja wyciągam z tych dyskusji pewne wnioski i mam zamiar zorganizować gdzieś następne kompo tak, jak to mniej więcej wygląda na Revision, czy Xenium / Riverwash. Tzn., oczywiście real HW a nie zgrywki do AVI, ale z podobnym systemem prezentacji. Gorzej tylko, że muszę zainwestować w to kilka tysiaków. Zobaczy się czy finansowo to udźwignę ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

211

To w takim razie kilka refleksji z mojej strony...

Przede wszystkim - Silly Venture jest dla naszego środowiska wartością samą w sobie - generuje impuls oraz nadaje rytm funkcjonowania sceny Atari na obecnym poziomie. Data grudniowa oraz czerwcowa - Sommarhack - to dwa najważniejsze terminy w kalendarzu Atari 16-32 bit.

Takie znaczenie Silly Venture nie powstaje z niczego - to wielka praca grupy ludzi na czele oczywiście z Greyem. My - konsumenci imprezy - tej pracy nie widzimy i często nie doceniamy.

To co widzimy natomiast, to ogromna impreza, podczas której mają miejsce mniejsze lub większe niedociągnięcia w stosunku do założeń (harmonogram, flow itp) i naszych wyobrażeń o perfekcyjnej organizacji.

Wyobrażenia uczestników a realne możliwości (uwzględniając w tym m.in złośliwość rzeczy martwych, spływanie prac w ostatniej chwili itp) - tu już pojawia się konflikt. Pytanie czy to kwestia ewentualnych błędów organizatora czy raczej zbyt idealistycznych wyobrażeń poszczególnych osób. Stawiam na to drugie.

Natomiast rzeczywiście do przemyślenia pozostawiam kwestię samych założeń. Za każdym razem program Silly Venture już w chwili opublikowania wydaje mi się aż zbyt ambitny, aby wszystko miało się potoczyć jak w zegarku. Kwestie związane ze zmianą miejsca, rozbudowana (i czasochłonna) recepcja, eventy towarzyszące - to są czynniki ryzyka i potencjalne miny wpływające na flow imprezy i jej odbiór.

W tym roku, dzięki m.in zrealizowanemu podziałowi compo na 2 dni - odebrałem organizację imprezy bardzo pozytywnie. A że compo się przedłużało, były problemy ze sprzętem, projektorem, GUI z 1985 r. itp - dla mnie są to rzeczy naturalne, które uwzględniam w swoich planach i oczekiwaniach ;-)

Gratulacje dla całej ekipy! Do zobaczenia w 2020 roku!

Atari Falcon + CT63; Atari 1040 STE 4 MB RAM; Atari Jaguar

212

Kochani chciałbym przypomnieć, że wszyscy autorzy prac na compo mają czas na ich dokończenie do 23-go grudnia tego roku. Kolejnego dnia, tj. 24-go grudnia "na gwiazdkę" - wszystkie prace zostają przeze mnie uwolnione w takiej formie, w jakiej zostały dostarczone na compo. nie ma tutaj wyjątków, miejcie to proszę na uwadze.

Dzisiaj wieczorem postaram się napisać podsumowanie imprezy i odnieść się do Waszych uwag powyżej.

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

213

Próbowałem napisać podsumowanie dzisiaj, ale nie dałem rady - miał to być szczegółowy raport, ale zabrakło na to czasu. Wybaczcie. Jutro powinno się udać. Dziękuję za Wasze wsparcie.

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

214

Szczegółowy raport z SV2k19 jeszcze w drodze... ale w międzyczasie - krótka statystyka :) Podziękowania dla Hospesa za obrazek!

http://www.sillyventure.eu/images/sv2k19shortstats.jpg

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

215

Super

Atari Falcon 030 CT60e, Jaguar, Lynx II, MSTE + Nova + ET4000, STe + HDD, STFM, 65XE, 800XE, 800XL, Amiga 1200, 600, 500, CDTV

216

Grey: mam sobie tego linka przepisać? :P

What can be asserted without proof can be dismissed without proof.

217

skądeś znam ten problem ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

218

Mam prośbę do osób, które posiadają zdjęcia z Silly Venture, aby wrzucić gdzieś na hosting i udostępnić. Oczywiście te, które się nadają do upublicznienia.... ;)

Falcon030 14MB + CT60; Jaguar + Skunkboard; 65XE + SIO2SD + Ultimate + Stereo + VideoMod; 520STE + 4MB + Ultrasatan + HxC Emulator;  LYNX II + VGA Mod; A2600 + MultiCart; ZX Spectrum 128k +2 + PiocDivSD;  Amiga 600 + 2MB chip + Furia + SD;  C64 "chlebak" + 1541 Ultimate

219

Pigwa bardzo chętnie przyjmie zdjątka wszelkie. :)

Mogą być linki - zassam i wrzucę gdzie trzeba.

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

220 Ostatnio edytowany przez grey/msb (2019-12-19 11:02:44)

"Hello! Welcome to the special Silly Venture 30th Atari Lynx Anniversary Party." - to słowa wypowiadane przez RJ Micala w video zaprezentowanym przeze mnie podczas ceremonii otwarcia. I mimo iż słuchałem ich przed imprezą kilkukrotnie, dopiero teraz tak naprawdę doceniam ich skalę... Kochani, udało nam się wspólnie dokonać czegoś... niebywałego! Ale o tym za moment. 

Od party minęły już prawie dwa tygodnie... tyle czasu potrzebowałem, aby wziąć głęboki oddech, odespać te wszystkie nieprzespane noce i spojrzeć na całość "świeżym" okiem :) Co prawda w głowie nadal huczy mi dźwięk generowany m.in. przez chipy TIA, Mikey, Pokey oraz YM2149... Ale wiecie co? Trochę mi tego brakuje i ciężko jest mi odnaleźć się "w nowo-starej" rzeczywistości... o party przypomina mi mój dom, m.in. jeden z pokoi, który na dzień dzisiejszy wygląda (niestety) tak:

http://www.sillyventure.eu/images/greyroom.jpg

Staram się jakoś odnaleźć w tym bałaganie i wysyłać fanty, które przez część uczestników obecnych na party nie zostały odebrane (z uwagi na wcześniejszy wyjazd) lub wysłane po prostu mailem jako "remote entry". Proszę o jeszcze
trochę cierpliwości
:)

Co prawda screen obrazujący statystyki SV2k19 w tym roku był już prezentowany, to jednak dla porządku go przypomnę:

http://www.sillyventure.eu/images/sv2k19shortstats.jpg

Cóż mogę dodać? WIELKIE DZIĘKI! Kolejny rekord osiągnięty! :) Dodatkowo, tegoroczna edycja SV jest drugą z rzędu, kiedy zdając party-place mogłem zrobić to z podniesioną głową. Zero zniszczeń czy "niespodzianek" w toaletach - i to przy większej frekwencji niż w latach ubiegłych! Mamy dokąd wracać, chociaż decydując się na (ewentulaną) kolejną edycję pomyślałbym jednak o zmianie miejscówki...

http://www.sillyventure.eu/images/mainhall.jpg

Praca nad SV2k19 trwała w tym roku tak naprawdę od końcówki marca - z uwagi na rodzinną tragedię pod koniec 2018 roku, 3 miesiące niestety "wypadły" z kalendarza. To dla mnie bardzo dużo. Nie mogłem odpowiednio rozłożyć w czasie pewnych spraw związanych z imprezą, przez co nasilał się stres i narastające wątpliwości - "czy na pewno dam radę to pociągnąć w tym roku?". Wbrew przeciwnościom losu pchałem to dalej do przodu. Wolniej niż zwykle, pod górę, ale jednak. Dopingowało mnie w tym wiele osób, za co bardzo, ale to BARDZO dziękuję! 

Zawsze po SV ogarnia mnie to dziwne uczucie, kiedy spoglądam wstecz - tyle miesięcy pracy, po czym nadchodzą te 3 dni i... to tyle. Oczywiście dla mnie nie jest to sprawa całkowicie zakończona (pozostało jeszcze wiele spraw do załatwienia po imprezie - jak chociażby wysłanie wszystkich nagród do osób rozsianych po całym świecie). W chwili gdy piszę te słowa na party-place nadal stoi... rollbar :) Nie ma zo to już tej adrenaliny, która towarzyszyła mi podczas eventu. Nie budzę się też w środku nocy przerażony z potem na czole, że coś poszło nie tak itd. Od kwietnia co jakiś czas męczyły mnie takie koszmary. Niestety, jako zagorzały atarowiec nie potrafię pracować w multi-taskingu, a jestem do tego niejako zmuszany - cała spoczywająca na mnie logistyka eventu wymaga załatwienia kilka tematów jednocześnie. Były już próby "rozłożenia" tego na inne osoby, ale nie udało się. Stąd ten kumulujący się stres.

W końcu jednak nadeszła ta "godzina" zero - zegar na stronie SV2k19 przestał odliczać czas...

http://www.sillyventure.eu/images/sillyclock.jpg

...i jak się czuję po imprezie? No cóż, muszę przyznać, że po raz pierwszy mam takie wewnętrzne poczucie, że wyszło lepiej niż w zeszłym roku :) Oczywiście (jak to już wspominał kolega Bart) - harmonogram imprezy był zbyt ambitny, aby można było go zrealizować w 100%. Tak, to prawda. Sytuacja na imprezie jest zbyt dynamiczna, i nie sposób przewidzieć niektórych spraw (sprawę rozwiązałby fakt, gdyby impreza trwała 4 dni, zamiast 3). Jednak to co najważniejsze udało się: podzieliliśmy compo na 2 dni, udało się zrealizować pomysł z info-screenami przed każdą pracą (dzięki Hospes!).

Najbardziej dumny jestem z faktu, o którym wspomniałem na samym początku tego podsumowania - fantastycznie udało nam się uczcić 30-lecie konsoli Atari Lynx! To było coś nie-sa-mo-wi-te-go! Bardzo dziękuję Rafałowi Jankowskiemu (znanemu w naszym środowisku jako RJ1307), który mnie do tego zmotywował - i tak naprawdę nadał rytm całej imprezie. Widziałem u Niego autentyczny zapał, który bardzo szybko mi się udzielił - bez wahania zangażowałem się w ten "projekt" najmocniej jak tylko mogłem. Udało mi się skontaktować z jednym z współtwórców tej konsoli RJ Micalem (niestety, drugi -Dave Needle- zmarł 20-go lutego 2016 roku), co dodało mi jeszcze więcej "wiatru w żagle", choć muszę przyznać że łatwo nie było - kontakt zainicjowany był wiele miesięcy wcześniej, ale "nie odpuszczałem". Opłaciło się - nie tylko otrzymaliśmy video z zaproszeniem na SV2k19, ale także pozdrowienia i telekonferencję live podczas party!

http://www.sillyventure.eu/images/rjm1.jpg

http://www.sillyventure.eu/images/rjm2.jpg 

Jeśli dodać do tego 3 piętrowy tort w tematyce Lynx'a (tutaj ukłony dla kolegi XTR! Grzegorz, wielkie dzięki! Jak ja się Tobie odwdzięczę?)

http://www.sillyventure.eu/images/bdaycake1.jpg

http://www.sillyventure.eu/images/bdaycake2.jpg

http://www.sillyventure.eu/images/bdaycake3.jpg

http://www.sillyventure.eu/images/bdaycake4.jpg

http://www.sillyventure.eu/images/bdaycake5.jpg

http://www.sillyventure.eu/images/bdaycake6.jpg

http://www.sillyventure.eu/images/bdaycake7.jpg

http://www.sillyventure.eu/images/bdaycake8.jpg

http://www.sillyventure.eu/images/bdaycake10.jpg

http://www.sillyventure.eu/images/bdaycake11.jpg

Kalendarz na 2020 (hello mOOnie!)

http://www.sillyventure.eu/images/calendarphoto.jpg

Liczne prace na compo powodujące opad szczęki (m.in. od PrioArt, Dentifrice, New Generation, KK!) oraz wiele nagród dedykowanych Lynxowi od RJ1307... Trudno wyobrazić sobie lepsze uczczenie rocznicy, niż właśnie w ten sposób! :) Bardzo Wam wszystkim za to dziękuję! :) JESTEŚCIE WIELCY! :)

Cieszę się, że mam zgraną Compo Ekipę w osobach: Yolk, RJ1307, Agata, AdamK, wiecz0r oraz Hospes - bo bez ich pomocy nie odbyło się wszystko to, na co czekali uczestnicy SV - niekończące się konkursy! :) Dodatkowo wiecz0r walczył również z systemem do głosowania... :) Uwierzcie mi, to jest strasznie "mrówcza" robota.

A'propos Compo, to wprowadziliśmy jeszcze jedną istotną zmianę - autorzy prac otrzymali dodatkowo 2 tygodnie na ich dokończenie i puszczenie w sieć (do 23-go grudnia). Kolejnego dnia, tj. 24-go grudnia "na gwiazdkę" wszystkie brakujące prace zostaną przez nas "uwolnione" (w takiej formie, w jakiej zostały zaprezentowane na party). Uważam to za najlepsze rozwiązanie. Na tym polega kompromis.

Przy okazji chciałbym też podziękować paru osobom nie wymienionym powyżej:

- mojej Kochanej Żonie, która (mniej lub bardziej) dzielnie znosiła moje przygotowania do SV

- Larkowi oraz Paptakowi za przygotowanie video na imprezę, trzymając się ściśle (nie ukrywam) UPIERDLIWEGO scenariusza :)

- Duetowi NICK:T - za wspaniały koncert i profi nagłośnienie (kawałek Mad Maxa w Waszej aranżacji wymiatał - co stwierdził sam autor oryginału!)

- Duddiemu i grupie AtariBDSM za możliwość realizacji pakietu VIP z fantastyczną konwersją gry Monty On The Run

- Małemu ze Swordów za Silly Krówki

- BAC'owi z TQA za dofinansowanie szklanych statuetek/medali

- v0yagerowi za pomoc przy wypożyczeniu rzutnika

- Takronowi27 za nieocenioną pomoc przy infodesku (zginąłbym bez Ciebie)

- mOOniemu i Hospesowi za przygotowanie materiałów do druku

- tr1xowi za balony z logo "Atari" oraz pomoc przy zgraniu prac z Atari Portfolio

- AdamowiK za kontakt do Intela

- Kukemsowi za druk pocztówek

- Mr. Quietowi za udźwiękowienie strony i intra do video

- Sponsorom oraz patronom: klub ABBUC, Retronics, Lotharek, Bac/TQA, XTR, MyTube (maly_swd), RetroHax, RJ1307, Scalac, William Thorup, AtariAge, Intel, PIXEL, RetroKomp, Karl Morris, Matt Buchanan-Smith, _tzok_, Gorgh, Piotr Marecki, TDC, Sikor, grupa AtariBDSM, AtariOnline.PL, AtariArea, Atari.SK, radia ESKA oraz Miasto Gdańsk.

Dziękuję także wszystkim, którzy zjawili się już w czwartek, aby pomóc mi w przygotowaniach sali - a także po imprezie! Niestety nie jestem w stanie wymienić każdego z osobna, a nie chciałbym nikogo pominąć... :(

Decydując się na kolejną edycję SV na pewno usprawniony zostałby info desk - jak słusznie zauważył kolega Hrw, byłem tam trudno osiągalny, ponieważ starałem się ogarnąć kilka tematów na raz. Niestety, przy takiej liczbie osób i napiętym harmonogramie okazało się to nie tyle trudne, co niemożliwe - parę osób to wykorzystało i nie opłaciło wejściówki. Dotyczy to także osób, które obiecały to uregulować po powrocie do domu - minęły prawie 2 tygodnie i cisza.

Cóż, nadal czekam...

Sprawa live-streamu pozostaje również otwarta - jak dotąd nie był on oficjalny (z różnych względów), profesjonalną pomoc w tym temacie wstępie zadeklarował już Willy - dziękuję!

Ale to na razie tylko gdybanie. Decyzję co do kolejnej edycji SV podejmę jeszcze w tym roku - abyście w 2020 ewentualnie przekierowali swoje sympatie gdzie indziej. Tutaj wystarczy impuls. Nic nie jest przesądzone

Jeszcze raz za wszystko dziękuję, niech blask świątecznej choinki rozświetla Wasze Atarynki ;)

http://www.sillyventure.eu/images/faraway.jpg

p.s. Pozostały jeszcze bonusowe koszulki oraz kalendarze. Więcej info już wkrótce.

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

221

grey/msb napisał/a:

Decyzję co do kolejnej edycji SV podejmę jeszcze w tym roku - abyście w 2020 ewentualnie przekierowali swoje sympatie gdzie indziej. Tutaj wystarczy impuls. Nic nie jest przesądzone.

Nie rób dramy, tylko party w 2020 :)

Kontakt: pin@usdk.pl

222

O, właśnie coś mi się przypomniało:

Pin napisał/a:

"Obstawiamy zakłady, że compo będzie jednodniowe? ;)

stawiam 20pln na jeden dzień, wygraną dorzucam do nagród na compo"

:lol: :cool:

Na Twoją obronę powiem tylko, że myślami cały czas byłem z Tobą ;) I choć były już chwile zwątpienia, to jednak Twój post cały czas tkwił mi w głowie - musieliśmy dać radę :D

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

223

Wiszę Ci 20pln. Wyślij numer konta na priv ;)



Kurna, przegrałem zakład :)

Kontakt: pin@usdk.pl

224 Ostatnio edytowany przez pablozp (2019-12-19 11:58:07)

Oby zawsze takie "przegrane" były :)

.

225

@Pin: posyp głowę popiołem (może być z papierosa) lub wpłać na fundację rozwoju xBIOSA. Niezależnie od wyboru udokumentuj to tutaj na forum.

Dziękuję :)

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)