51

czy wieczor podesle muze?

przechodze na tumiwisizm

52

Podeśle. W ten weekend

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

53

czy chodziło o weekend który miną? tak się tylko upewniam

przechodze na tumiwisizm

54

Oj tam, Wieczór to światowy człowiek jest i wyraźnie napisał po angielsku że podeśle w DZIESIĄTY ŁIKEND ;P

Sikor umarł...

55

Oj tam, oj tam :) Coś mnie zatrzymało :) Ale do jutra wieczorem na bank, robię porządek w starych plikach bo to już, jak dobrze licżę ponad 6 lat :)

A jak "ten" to zabrakło jeszcze od kiedy liczone :)

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

56

pewnie chodzi o jakiś weekend w przyszłym roku, tymczasem...
parę błędów mniej, poprawione działanie klawisza break (powrót do planszy tytułowej), grafikę upiększył Vidol,  muzykę dołożyli Bewu i String
w tym momencie sama mechanika gry jest skończona, zostają prace nad planszą tytułową i wersją dla nieposiadaczy vbxe - pod spodem, jeśli przełączyć się na wyjście monitorowe, toczy się rozgrywka w zwykłym trybie gtia - trzeba tylko zrobić porządek w fontach bo nie wszystko jest mapowane tak jak być powinno

Post's attachments

hl.xex 101.66 kb, liczba pobrań: 15 (od 2019-09-18) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
przechodze na tumiwisizm

57 Ostatnio edytowany przez mono (2019-09-18 23:26:11)

Hehe. Za każdą nową wersją dochodzę ciut dalej :)
A jak będziesz robił wersję GTIA to zrobiłbyś może jakąś opcję w menu żeby można było pograć na GTIA bez przełączania monitorów?

Edit: A, i kasuj status BREAK przed wejściem do gry.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

58

tum di dum

Post's attachments

hl.xex 122.42 kb, liczba pobrań: 11 (od 2019-10-08) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
przechodze na tumiwisizm

59

skąd pomysł aby nielegalnych rozkazów używać ?

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

60

nie używam? może mads używa ;P
Tak serio to są tam jakieś błędy które ciężko mi wyłapać, jeśli coś przyuważyłeś to podziel się

przechodze na tumiwisizm

61

odpal Altirre, w Configure Emulation -> CPU -> wyłącz Enable illegal instructions

na ekranie tytułowym jest OK, ale sama gra, próba wykonania ruchu bohaterem kończy się wywaleniem do Debugera

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

62

Pewnie na Antonii lub Rapidusie w trybie 65816 też się wywróci.

Pamięć studenta ma charakter kwantowy - student wie wszystko, ale jednocześnie nic nie pamięta.
- Kilka(naście?) pudełek z klawiszami i światełkami. I jeden Vectrex, żeby nimi wszystkimi rządzić.

63

Sprawdzę wieczorem na real HW.

Kontakt: pin@usdk.pl

64

poprawione

dzięki tebe

Post's attachments

hl.obx 122.42 kb, liczba pobrań: 18 (od 2019-10-08) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
przechodze na tumiwisizm

65

Previous version ran on U1MB/Rapidus machine in 65C816 mode and on emulated 65C816. What was the issue?

66

altirra reported nop3 used
some parts of code are as they were in original version from Quick Assembler - meaning code labels were not existen or few letters each, and conditional branches were in form of *+-N (ie bne *+3) instead of proper label
this was the only way to go when you need to share memory between assembler editor buffer and compiled source, but not novadays

przechodze na tumiwisizm

67

Bardzo ładnie to wygląda, choć stronę tytułową można by podkolorować - co w tej sytuacji powinno być banalne jak sądzę ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

68

Zgłaszam błąd.

Pod turbo (Rapidus) nie da się grac z klawiatury. Co zabawne, uśmiercić ludka można, rozpocząć grę także, oraz czasem udaje się zrobić jeden krok w lewo (przeciwnie do kierunku Freda) :)

Kontakt: pin@usdk.pl

69

musisz docisnąć rapidusa
a tak poważnie to niewiele w aktualnej sytuacji mogę, chyba że altirra to ogarnie
strona tytułowa to zaślepka i test procedur rysujących, więc nie ma co się nad nią spuszczać
trzeba zagrzewać vidola do walki z pixelami ;)

przechodze na tumiwisizm

70

może to żaden test, ale altirra z 65816 i 21mhz działa wyraźnie szybciej i całkowicie poprawnie

przechodze na tumiwisizm

71

wyraźnie szybciej, owszem, ale wychodzi na to, że emulacja dopałki nie jest miarodajna i real HW może zachować się inaczej. Jeśli masz to w źródle, to może popatrz jak tam jest obsługiwana klawiatura, no i może coś się uda wykminić.

Kontakt: pin@usdk.pl

72

Dobra, wiem. Nielegalny skok w OS przy odczycie z klawiatury.

Kontakt: pin@usdk.pl

73

nie ma nic takiego
natomiast jest hardkodowane odwolanie do tablicy konwersji w romie, moze to to?

        ldy    0xd209
        lda    0xfb51,y
przechodze na tumiwisizm

74

może, bo:

1. Na DracOS 65c816 nie działa
2. Na XL OS 1.3 65c816/6502c działa
3. Altirra OS - 65c816/6502c nie działa

Kontakt: pin@usdk.pl

75

w przykładach do mads-a jest 'input_string.asm', odczyt klawiatury realizuje 'get_key'

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C