.. a ile z tych prac jest do zassania? nie ma np. 1/3 msx, brakuje gier, 2 dema na st, wild? to jest kompletny stuff?
a tobie co obcięli? ;)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
4th Atari ASCII Compo - wyniki Dostępne są już wyniki tegorocznego ATASCII Compo.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
VIII. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
atari.area forum » Zloty » Silly Venture 2k18 - 10th Celebration of United Atari Scene Art
Strony Poprzednia 1 … 6 7 8
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
.. a ile z tych prac jest do zassania? nie ma np. 1/3 msx, brakuje gier, 2 dema na st, wild? to jest kompletny stuff?
a tobie co obcięli? ;)
No racja
Moim zdaniem to czy i kiedy (kiedykolwiek) praca zostanie opubliczniona to sprawa tylko i wylącznie bezpośrednio zainteresowanych: autorów pracy oraz organizatora imprezy. To oni poswięcili często długie miesiące prywatnego czasu by całość miała miejsce (demo/gfx/msx/gra/etc i party) więc moim zdaniem decyzja jest całkowicie po ich stronie. Proponowałbym zmienić regulamin by jasno było to określone i problem z głowy.
Raz jeszcze dzięki wszystkim za super imprezę:)
@mkm, ale co innego mówi zapis regulaminu. Mi to ryba, bo nie byłem, ale jest to nie fair w stosunku do osób, które były. poza tym - uważam, że skoro autor coś wystawił to powinno iść, niedługo będzie sytuacja, że będą wystawiane dema do dem :/
Btw: uważam, że autor może wprowadzać poprawki max 24h od kompotów (np. poprawnie zlinkować, stworzyć plik zamiast garści plików), reszta - jak w regulaminie - wystawiamy jak jest, skoro poprawek nie ma. Potem może sobie szlifować przez x lat, jego sprawa...
Moim zdaniem prace powinny być publikowane od razu, w postaci wystawionej do konkursu. Autor wystawiając niedokończoną pracę powinien się liczyć z tym, że taka właśnie zostanie rozpowszechniona. Może to by przy okazji zmniejszyło ilość niedokończonych prac. Rozumiem, że na konkursie ważna jest ilość i to sprawia, że dużo ludzi daje niedokończone projekty, ale to nie może być priorytetem. Pewnie zaraz rozlegną się głosy, że mało czasu, że rodzina, praca itd itp ekg pkp... Party jest raz na rok (?) w okolicach listopad-grudzień. Nie zostawiajcie tego na ostatnią chwilę, to naprawdę wystarczy.
@VLX: święte słowa :)
Standardy innych scen wyraźnie mówią, że praca wystawiona na party powinna zostać wypuszczona w net w dokładnie tej samej formie, jeśli grupa planuje poprawki to pracę podpisuje się 'party version' albo 'x% version' a potem wychodzi final który można błyskawicznie znaleźć czy to na pouet czy na demozoo. Albo i nie wychodzi.
Hołdując tej regule doceniamy właściwe zarządzenie czasem w projekcie co też jest wielką sztuką.
Sam wystawiając na compos co najmniej 3 nieskończone dema znam gorycz wystawienia czegoś co nie jest dopracowane i znam gorzko-słodki smak party codingu. Mimo to murem stoję za takowymi zasadami[ukształtowanymi na początku lat 90tych] i wyrażam skromne zdanie, że scena Atari powinna może nie od razu ale powoli się do nich dostosowywać.
Schowaj te brednie dla "sceny" commodore
Na kulturalny głos odpowiedź fanboyska, myślałem, że kapkę czasu temu z tym skończyliśmy... No ale jak nie, to pozwolę sobie poczekać na bardziej inteligentną odpowiedź.
No już dobrze , dobrze. Może rzeczywiście przesadziłem. Sorki
Wiadomo już czy będzie w tym roku Silly?
Wczoraj pojawił się drugi numer disk-mag'a SMagFX na Atari ST - tym razem (co było dla mnie miłą niespodzianką) - "Silly Venture 2018 edition". Jak się nietrudno domyślić znajduje się w nim relacja z ostatniej edycji imprezy :) Smaczku dodaje fakt, iż intro do niego stworzyła grupa MEC.
http://www.pouet.net/prod.php?which=80091
@sqward: jak dzielić to jeszcze gry na porty i oryginalne pomysły.
W tym roku były:
- port czegoś ze ZX Spectrum
- port czegoś z C64
- gra KK
- coś z kulkami (na początku myślałem że to też port z C64 bo kolorystyka taka nieco z tyłka)Przy portach masz grafikę (która wymaga "tylko" konwersji) z głowy, przy portach z C64 mechanikę gry "prawie" też.
Flimbo Quest bylo napisane w 100% od zera, nie uzyty zostal ani jeden "LDA" z oryginalnego kodu. Kodu i magii bylo potrzebne z 10 x tyle ile ma oryginal, aby sie to dalo. W tym kilka miesiecy pracy nad streamowaniem danych i dzieleniem tego na chunki, ktore generowaly kod podczas 1 hscrolla, ktory z kolei po 8 przesunieciach wykonywal streaming fontow. Tak wiec wypraszam se ;).
Flimbo Quest bylo napisane w 100% od zera, (...) W tym kilka miesiecy pracy nad streamowaniem danych i dzieleniem tego na chunki,
Czy to w końcu wyszło w wersji 100% do grania dla zwykłego gracza, że się spytam przy okazji??? ;o
Bo z tego co wiem druga rewela, czyli DRUIDARIUM do dziś się "kisi" tylko na (twar)dysku KejKeja....
@Pin:
Jeszcze nie. ;)
Urlop zaczynam dopiero za kilka dni i wtedy w końcu pewnie znajdę czas na kontakt z "kurierem" i odbiór. :)
Strony Poprzednia 1 … 6 7 8
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Zloty » Silly Venture 2k18 - 10th Celebration of United Atari Scene Art
Wygenerowano w 0.026 sekund, wykonano 47 zapytań