176

.. a ile z tych prac jest do zassania? nie ma np. 1/3 msx, brakuje gier, 2 dema na st, wild? to jest kompletny stuff?

a tobie co obcięli? ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

177

No racja

.

178

Moim zdaniem to czy i kiedy (kiedykolwiek) praca zostanie opubliczniona to sprawa tylko i wylącznie bezpośrednio zainteresowanych: autorów pracy oraz organizatora imprezy. To oni poswięcili często długie miesiące prywatnego czasu by całość miała miejsce (demo/gfx/msx/gra/etc i party) więc moim zdaniem decyzja jest całkowicie po ich stronie. Proponowałbym zmienić regulamin by jasno było to określone i problem z głowy.

Raz jeszcze dzięki wszystkim za super imprezę:)

Maciek
--------
Atari 65XE + Ultimate 1MB + Stereo + SIO2SD | Atari 520STE + 4MB + UltraSatan | Atari Falcon 030 + CT60e + 14MB ST + 256MB TT + 68882  + CF + Netusbee | Amiga 500 + 1MB + Gotek | Amiga 600 + 2MB Chip + 8MB Fast + CF

179

@mkm, ale co innego mówi zapis regulaminu. Mi to ryba, bo nie byłem, ale jest to nie fair w stosunku do osób, które były. poza tym - uważam, że skoro autor coś wystawił to powinno iść, niedługo będzie sytuacja, że będą wystawiane dema do dem :/
Btw: uważam, że autor może wprowadzać poprawki max 24h od kompotów (np. poprawnie zlinkować, stworzyć plik zamiast garści plików), reszta - jak w regulaminie - wystawiamy jak jest, skoro poprawek nie ma. Potem może sobie szlifować przez x lat, jego sprawa...

Sikor umarł...

180

Moim zdaniem prace powinny być publikowane od razu, w postaci wystawionej do konkursu. Autor wystawiając niedokończoną pracę powinien się liczyć z tym, że taka właśnie zostanie rozpowszechniona. Może to by przy okazji zmniejszyło ilość niedokończonych prac. Rozumiem, że na konkursie ważna jest ilość i to sprawia, że dużo ludzi daje niedokończone projekty, ale to nie może być priorytetem. Pewnie zaraz rozlegną się głosy, że mało czasu, że rodzina, praca itd itp ekg pkp... Party jest raz na rok (?) w okolicach listopad-grudzień. Nie zostawiajcie tego na ostatnią chwilę, to naprawdę wystarczy.

181

@VLX: święte słowa :)

Atari Falcon 030 CT60e, Jaguar, Lynx II, MSTE + Nova + ET4000, STe + HDD, STFM, 65XE, 800XE, 800XL, Amiga 1200, 600, 500, CDTV

182 Ostatnio edytowany przez Nitro (2018-12-10 18:40:59)

Standardy innych scen wyraźnie mówią, że praca wystawiona na party powinna zostać wypuszczona w net w dokładnie tej samej formie, jeśli grupa planuje poprawki to pracę podpisuje się 'party version' albo 'x% version' a potem wychodzi final który można błyskawicznie znaleźć czy to na pouet czy na demozoo. Albo i nie wychodzi.
Hołdując tej regule doceniamy właściwe zarządzenie czasem w projekcie co też jest wielką sztuką.
Sam wystawiając na compos co najmniej 3 nieskończone dema znam gorycz wystawienia czegoś co nie jest dopracowane i znam gorzko-słodki smak party codingu. Mimo to murem stoję za takowymi zasadami[ukształtowanymi na początku lat 90tych] i wyrażam skromne zdanie, że scena Atari powinna może nie od razu ale powoli się do nich dostosowywać.

183

Schowaj te brednie dla "sceny" commodore

.

184

Na kulturalny głos odpowiedź fanboyska, myślałem, że kapkę czasu temu z tym skończyliśmy... No ale jak nie, to pozwolę sobie poczekać na bardziej inteligentną odpowiedź.

185

No już dobrze , dobrze. Może rzeczywiście przesadziłem. Sorki

.

186

Wiadomo już czy będzie w tym roku Silly?

"Pamiętaj, że być dobrym obywatelem to znaczy nie mieć kłopotów, a nie będziesz ich miał jeżeli nie będziesz kłopotem dla innych."

187

Wczoraj pojawił się drugi numer disk-mag'a SMagFX na Atari ST - tym razem (co było dla mnie miłą niespodzianką) - "Silly Venture 2018 edition". Jak się nietrudno domyślić znajduje się w nim relacja z ostatniej edycji imprezy :) Smaczku dodaje fakt, iż intro do niego stworzyła grupa MEC.

http://www.pouet.net/prod.php?which=80091

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

188

Hrw napisał/a:

@sqward: jak dzielić to jeszcze gry na porty i oryginalne pomysły.

W tym roku były:
- port czegoś ze ZX Spectrum
- port czegoś z C64
- gra KK
- coś z kulkami (na początku myślałem że to też port z C64 bo kolorystyka taka nieco z tyłka)

Przy portach masz grafikę (która wymaga "tylko" konwersji) z głowy, przy portach z C64 mechanikę gry "prawie" też.

Flimbo Quest bylo napisane w 100% od zera, nie uzyty zostal ani jeden "LDA" z oryginalnego kodu. Kodu i magii bylo potrzebne z 10 x tyle ile ma oryginal, aby sie to dalo. W tym kilka miesiecy pracy nad streamowaniem danych i dzieleniem tego na chunki, ktore generowaly kod podczas 1 hscrolla, ktory z kolei po 8 przesunieciach wykonywal streaming fontow. Tak wiec wypraszam se ;).

189 Ostatnio edytowany przez Dracon (2019-08-29 22:57:59)

solo/ng napisał/a:

Flimbo Quest bylo napisane w 100% od zera, (...) W tym kilka miesiecy pracy nad streamowaniem danych i dzieleniem tego na chunki,

Czy to w końcu wyszło w wersji 100% do grania dla zwykłego gracza, że się spytam przy okazji??? ;o
Bo z tego co  wiem druga rewela, czyli DRUIDARIUM do dziś się "kisi" tylko na (twar)dysku KejKeja....

190

offtop - Dracon; Atarimax doszedł i działa?

Kontakt: pin@usdk.pl

191

@Pin:
Jeszcze nie. ;)
Urlop zaczynam dopiero za kilka dni i wtedy w końcu pewnie znajdę czas na kontakt z "kurierem" i odbiór. :)