51

czyli jednak coś było na rzeczy i to nie tylko u mnie tak ;)-

Draco - do tej 4.47 to s_vbxe to j.w. to można bezpiecznie podmienić?

(no dobra, stare zostawię na wszelki wypadek ;) )

Kontakt: pin@usdk.pl

52 Ostatnio edytowany przez drac030 (2015-01-19 21:39:36)

Worm się wieszał nie tylko u Ciebie, tak :)

Można.

KMK
? HEX$(6670358)

53

Uprzejmie donoszę, że działa.

Kontakt: pin@usdk.pl

54

Hahahaha. Niemożliwe! :)
Cieszę się :)

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

55 Ostatnio edytowany przez drac030 (2015-01-22 21:07:16)

Trzeba dodać, że Autor zmienił też trochę format tablicy z cieniami. W związku z tym wszelkie programy korzystające z symbolu VBXEFXS lepiej jest wymienić na nowe wersje. Bo nie wiem jak u innych, ale u mnie np. bmpview v. 0.4 nie chciał na nowych sterownikach działać. Dopiero v. 0.5 poszedł. Tak samo tomek-8 demo itd.

KMK
? HEX$(6670358)

56

Prawda to jest. Programy są do ściągnięcia z mojej strony (albo z odpowiednich wątków - pliki bez wersji są zawsze ostatnimi releasami).

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

57

to tutaj powstało zamieszanie, więc wystaw je tu ;)

Jak znów trzeba będzie szukać czegoś po całym forum to zaraz napiszę w oddzielnym wątku .. że nie działa mi demo na Tomka8/vbxe :P

Kontakt: pin@usdk.pl

58

Ok. Jutro zaktualizuję wszystkie zależne projekty i będzie info w odpowiednich wątkach.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

59

Bober napisał/a:

Z błędów w oryginalnym wygaszaczu - zauważyłem tylko, że przestaje działać robak (i pojawia się tradycyjna zmiana kolorów) po wpisaniu 'TD ON' (potem TD OFF już nie ma znaczenia).

mono napisał/a:

Będzie chyba potrzebna poprawka TD, gdyż zamiast przedłużać/podmieniać i przywracać wektor VBLKD zwyczajnie go zapomina. Stąd część plemnika działająca na VBLKI (odliczanie 3 minut) pracuje poprawnie, a malowanie obrazu działające na VBLKD już nie.

Poprawka TD jest już w CVS. Przy okazji poprawiłem kilka bugów zw z zawieszaniem się TD przy podwójnym TD ON, wypisywaniem komunikatu o instalacji, itp. Nie ma też znaczenia kolejność instalacji TSR-ów, bo TD teraz nie przełącza wektorów przerwań z każdym TD ON/OFF a bazuje na fladze. Incjalizacja wektorów odbywa się tylko raz - podczas instalacji lub po RESET. Będzie dostępne w SDX przy najbliższym planowanym release.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

60 Ostatnio edytowany przez Pin (2015-02-03 19:12:39)

Sprawdź, czy działa Ci plemnik w chwili, gdy uruchomiony jest FORMAT.

EDIT:

tak po przemyśleniu tematu, to może nawet lepiej że nie działa ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

61 Ostatnio edytowany przez mono (2019-03-31 22:38:36)

Zrobiłem wersję 1.11, w której rezerwuję nieco więcej pamięci na ekran, bo zdarzało się że na dole pojawiały się śmieci. Nic więcej nie psułem :)

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

62

ooo ;)

Kontakt: pin@usdk.pl