1

Panowie, pomoc potrzebna. Kiedyś trafiłęm na artykuł, jak generuje się drogę (chyba dotyczyło to The Great American Country Road Race, które opierało kod o Enduro z Atari 2600). Chciałbym coś sprawdzić w Turbo Basicu - a artek dotyczył generowania drogi jako takiej, tyle pamiętam. Tylko... Nie mogę go znaleźć...
Ktoś może wie gdzie to leży, kojarzy artykuł? Z góry dzięki.
I nie, póki co nie dotyczy to żadnego projektu. Mam PoC, jeśli czas będzie na to to może na New Year Disk wyjdzie, jeśli czasu nie będzie - to nie wyjdzie. Póki co czasu brak, ale materiały i tak chciałbym przeanalizować...

Sikor umarł...

2

Sikorku, to jest proste jak budowa cepa- generujesz sobie w pamięci kolejne linie drogi- jedna trochę węższa od drugiej i potem w VBLK podstawiasz te linie z odpowiednim przesunięciem do Display Listy

3

Dla prostej tak, a zakręty? Dobra, pomyślę nad tym, w każdym razie thx za odzew.

Sikor umarł...

4

zakręty to zmiana scrolla w linii oraz przesunięcia bajtów w liniach DL

5

Tu jest porządny artykuł w temacie.

A8CAS - narzędzie do 100% archiwizacji kaset Atari

6 Ostatnio edytowany przez Sikor (2018-10-21 18:50:57)

Dzięki Krótki.
Edyta - i to jest TEN artykuł:

artykuł napisał/a:

analysis of Activision's Enduro

Sikor umarł...