Witam. Mam na nowo atari z magnetofonem. Gdy włączę atari i wcisne Play magnetofon startuje. Nawet gdy nie wykonam komendy cload bądź start+option.  Gdy wgram grę kaseta się nie zatrzyma tylko idzie dalej. Pomocy

i co z tego że magnetofon to przeżytek dla wielu  z Was-Nas  ,podobno konie to też przeżytki a ludzie się nimi zachwycają."koń więcej kosztuje niż waży" a magnetofon ?......ma większą duszę niż SD....

2

http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic.php?id=12300

3

dziekuję

i co z tego że magnetofon to przeżytek dla wielu  z Was-Nas  ,podobno konie to też przeżytki a ludzie się nimi zachwycają."koń więcej kosztuje niż waży" a magnetofon ?......ma większą duszę niż SD....

4 Ostatnio edytowany przez jer (2018-07-04 14:00:04)

Przykładowo: mini stroke leaf switch :

https://www.ebay.com/itm/10x-1P1T-Mini- … OSwX5ZbFgX

5

To ja też przykładowo napomknę, że po zainstalowaniu I-PLAY, styki przewijania w ogóle nie są potrzebne :)

6

Podepnę się pod temat choć problem mam trochę inny.

Kupiłem ostatnio "sprawny" XC12
Mam problem z klawiszem PLAY taki że jeżeli go normalnie wcisnę kaseta nie startuje. Tak jakby był za mocno wciśnięty.
Co pomaga:
Przy wciśniętym PLAY puknięcie w klawisz stop bardzo delikatnie żeby nie wyłączyć PLAY. Wtedy kaseta startuje niekiedy nierówno, ale na to pomaga jeszcze jedno puknięcie w STOP.
Tak samo dzieje się z klawiszem COFANIA. Tyle że to mniej ważny przycisk.
Problem nigdy nie występuje przy nagrywaniu (REC+PLAY) - wtedy kaseta normalnie startuje kiedy ma startować.
Przewijanie do przodu działa normalnie.

Jak już wystartuje to magnetofon wczytuje prawie wszystko nawet 30-letnie kasety i nie tylko oryginały.

Miał ktoś podobny problem?

7

Trzeba rozebrać i sprawdzić, może przesmarować mechanikę. A może coś się wygięło.

Pamięć studenta ma charakter kwantowy - student wie wszystko, ale jednocześnie nic nie pamięta.
- Kilka(naście?) pudełek z klawiszami i światełkami. I jeden Vectrex, żeby nimi wszystkimi rządzić.