Na wstępie zaznaczę, że początkowy budżet party ma się całkiem nieźle.
Na dzień otwarcia topica wynosi dokładnie 1.437,76 PLN. Jednak koszty organizacji samego party, będą niego wyższe.
I tak:
- koszt wynajmu sali na party - 2800zł
- koszt materiałów - nazwijmy to - eksploatacyjnych, sprzątania itp - 300zł
- koszt wywozu śmieci - już w cenie
Oczekiwania:
- oczekuję na dzień dzisiejszy deklaracji, czy ktoś może wspomóc finansowo organizację party - kwota dowolna. Sala już zarezerwowana, ma być opłacona do "tygodnia przed party", ale będę się starał uregulować naleność wcześniej. Proszę o deklarowanie wpłat, nr konta + ew. paypal (dla chętnych) na priva, bądź poprzez kontakt drogą mailową mikerro[AT]gmail.com - konto/paypal - takie jak w poprzednim roku.
- jak jest ktoś chętny na przekazanie nagród rzeczowych - też się proszę deklarować poniżej
Co w zamian:
- sponsorzy nie płacą za wstęp, o ile ich wpłata przekroczy sumę biletu, czyli 50zł (nie dot. wpłat przed zmianą ceny)
Na co idą pieniążki?
- pieniążki od sponsorów idą w 100% na pokrycie wspomnianych kosztów i na ewentualne nagrody.
- cenę biletu ustalam na 50zł, przy czym kobiety i dzieci mają zagwarantowany wstęp bezpłatnie.
- wszelkie przekroczenie założonego budżetu jest przeznaczone na ewentualne nagrody pieniężne, które zostaną przekazane w ostatnim dniu party zgodnie z regulaminem konkursów, który w najbliższym czasie zostanie poddany publicznej dyskusji, aby w ostatecznej formie znaleźć się na stronie zlotu.
Na dzień dzisiejszy tyle. Poniżej oczekuję ewentualnych deklaracji wraz z sumą lub wykazem rzeczy, które możecie zaoferować na nagrody.
=================================================================================
Cena biletu, z uwagi na nową miejscówkę wynosi 50 PLN.
Oczywiście ew. nadwyżka,jak zresztą wcześniej było, nie idzie do mojej kieszeni, chętnie przeznaczę na dofinansowanie kolejnej edycji Wapniaka bądź innej atarowskiej imprezy.