.. a wygląda tak:
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
TURGEN 9.3.0 Kolejna wersja multiplatformowego narzędzia do zarządzania obrazami taśm.
SV 2024 WE - program imprezy Już za tydzień odbędzie się zimowa edycja Silly Venture
Nowa obudowa dla 800XL - zostało 36 dni Niewiele ponad miesiąc do końca kampanii.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » Ładowanie Stunt Car Racer za pomocą OS
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Okaże się.
A czy możesz udostępnić wersję xb działającą w trybie OS? .. albo czy po prostu możesz po prostu sam wrzucić wersję czytającą przez OS, czy to jest jakiś problem?
Ok, chciałem zadać pytanie j.w., gdzie można je zadać? :)
ok, przeczytałem, wyedytowałem sobie *.cfg i efekt nadal jest taki jak na powyższym zrzucie, jaka jest tego przyczyna?
@pin najlepiej to użyć sio2sd i życie staje się piękniejsze :D
Akurat przy tym co szczególnie ostatnio robię to sio2sd się kompletnie do niczego nie nadaje.
Wątek faktycznie jest o HSC, więc żeby go nie zaśmiecać proponuję wydzielić z niego temat o ładowaniu Stunt Car Racer. Czy jakiś admin w tym pomoże?
Ja też podjąłem próbę wrzucenia tej gry na HDD i odpalenia jej przez xbios'a ze zmodyfikowanym nagłówkiem. Jedyne co udało mi się uzyskać, to ekran ładowania się gry z zatrzymanym paskiem postępu.
MM [dely]: Wydzielono dyskusję z wątku o HSC
.. no to jak, XXL -
mówiłeś że mod I/O w którym ATR z grą wstanie z OS zajmuje "10 minut z przerwą na kawę i ciastko" - opublikujesz taką wersję?
Dzień dobry,
Prezentuję Wam wersję StuntCarRacer dającą się uruchomić spod DOSa. Sprawdzone na emu pod MyDOS i DOS II+/D, a także u Pina na SDX spod INITa.
Wersja ma swoje ograniczenia:
* Wykorzystuje dodatkowy bank pamięci (w zgodzie ze standardem 192kb)
* Nie działa zapis/odczyt higscore i powtórek
* Nie działa ekran ładowania (tyle że z HDD nie byłoby czasu się nim nacieszyć)
Generalnie jest to wersją "siekierą rąbana", będę wdzięczny za dodatkowe testy.
Dzięki Grzybson. Gra ładuje się bezproblemowo z poziomu SDX oraz loadera w IDE+.
Brak funkcji zapisu i odczytu mi osobiście nie przeszkadza, bo i tak z tego bym nie korzystał. Aczkolwiek gdy xxl udostępni swoją wersję działającą na HDD, to nie omieszkam to sprawdzić.
ok, tymczasem w Cebulandii filmik z "wersji" na 65c816/21MHz. Sorry, jedną ręką trzymałem telefon i ciężko się tak gra ;)
https://www.youtube.com/watch?v=qxobMihHSh0
Cebulandia póki co nie działa - wystąpił błąd ;)
Choć po odpaleniu bezpośrednio w YT działa, więc coś z osadzaniem na atariarea raczej...
o, faktycznie. No ale to to nadaje się do działu: "sprawy atariarea".
To się nadaje do działu "Trudne sprawy" i "Drogie Bravo". Czytamy opis tagów w pomocy i jak wygląda format, zanim je wykorzystamy :) W tym przypadku Pin wkleił za długi link. Poprawiłem.
za szybko to działa na 65c8cośtamcośtam
wystarczy zwolnić np. bank #2 i jest całkiem ok ;) Pomijając ten temat to nareszcie nie trzeba czekać na ultra "szybkie" SIO. Na oryginalnych flopkach jest jeszcze zabawniej, polecam np. XF551 ;)
It's said that XBIOS allows for the loading screen, but no music plays and the exact same progress bar animation could be accomplished by splitting the binary into multiple segments and having an INIT stub called between each one which updates the progress indicator. Using the segmented approach would have allowed the thing to load via the SIO (and thus via a PBI HDD) without alteration. Of course games saves would need a different approach, but that feature appears almost as desirable as the inability to load the game from a hard disk. :)
Podmieniłem załącznik z postu 13. Teraz przed załadowaniem gra wyświetla ostrzeżenie, że jest to wersja zhackowana, wraz z linkiem do oryginalnej. Żeby nikt nie czuł się pokrzywdzony.
.. a wyświetla animację ostrzeżenia? :)
a tak na serio, to może by podpytać autorów czy istnieje możliwość udostępnienia źródeł.
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » Ładowanie Stunt Car Racer za pomocą OS
Wygenerowano w 0.022 sekund, wykonano 64 zapytań