.. gdzie szukać?
Szczególnie chodzi mi o interpretacje kodu: Fehler #-69
... resztą też bym nie pogardził.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
4th Atari ASCII Compo - wyniki Dostępne są już wyniki tegorocznego ATASCII Compo.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
VIII. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
atari.area forum » Software, Gry - 16/32bit » Kody błędów MagiC'a...
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
.. gdzie szukać?
Szczególnie chodzi mi o interpretacje kodu: Fehler #-69
... resztą też bym nie pogardził.
To bez wątpienia jakiś szyfr agentów Staatssicherheitsdienst.
wg tego:
http://toshyp.atari.org/en/00b008.html
i tego:
http://toshyp.atari.org/en/005003.html
to:
-69 EXCPT 68000 exception (bombs)
i jeszcze to:
http://toshyp.atari.org/en/003006.html
Numerki te same co w TOSie czy FreeMiNCie, tylko częściej :P
no dobra, jest napisane:
"-69 EXCPT 68000 exception (bombs)"
czyli, że tak zapytam co to w praktyce oznacza? Bo te listy to widziałem. Jakieś rozwinięcie tematu?
To znaczy ze ktos ci podlozy bombe pod samochod, ja bym uwazal. :D
To oznacza że MagiC się wyjebał. Wiemy tyle co Ty.
Luzik. Pozbyłem się Magic'a, Geneva jest tu jakby lepszym rozwiązaniem. Stabilnie, zajmuje mało pamięci i o dziwo - wszystko mi działa. Wow :)
Btw. uzywałeś w Magicu DMA dla dysku? Bo to jest często problemem.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Software, Gry - 16/32bit » Kody błędów MagiC'a...
Wygenerowano w 0.018 sekund, wykonano 64 zapytań