No właśnie. Pisałem gierkę na ggj i coś mi nie szło... https://globalgamejam.org/2018/games/te … ansmission - całkiem mi się rozjeżdżają kolizje z tłem (chodzi o pocisk). Piszę w turbo basicu xl i mam pytanie do znawców - jak ten aspekt poprawić? Czy to kwestia precyzji czy czegoś jeszcze?
Po prostu w pewnym momencie utknąłem, a chciałbym to dokończyć. Jak poprawiam działanie - w jednej części wychodzi lepiej, w drugiej się psuje i już nie wiem, czy to moja wina (złe warunki) czy zle założenia wykrycia kolizji. Ktoś miałby chęć wytłumaczenia tego łopatologicznie?
@mono, jeszcze nie próbowałem <wiesz czego> - za mały projekt do tego ;) Ale na 100% wykorzystam, muszę się jeszcze tylko nieco douczyć, a czasu brak. Będziesz na grawitacji?
Jak stworzyć składankę gier na kasecie? Dziś, dzięki nowoczesnym narzędziom, jak program Turgen, ten proces jest znacznie łatwiejszy.
HDDRIVER 12.71 Nowa wersja najbardziej rozbudowanego sterownika pamięci masowych dla 16- i 32-bitowych Atari, z mnóstwem usprawnień i nowości.
Elite - port z BBC Micro na Atari XL/XE Wczesna beta portu kultowego Elite z BBC Micro na 8-bitowe Atari.
sAIOnara v3.0 Zaawansowany układ wideo Pancia, sAIOnara v3.0, bazujący na chipie CXA2075, jest już dostępny.
Altirra 4.40 test 20 Nowa wersja rozwojowa popularnego emulatora Altirra zawiera szereg usprawnień i poprawek błędów.