No właśnie. Pisałem gierkę na ggj i coś mi nie szło... https://globalgamejam.org/2018/games/te … ansmission - całkiem mi się rozjeżdżają kolizje z tłem (chodzi o pocisk). Piszę w turbo basicu xl i mam pytanie do znawców - jak ten aspekt poprawić? Czy to kwestia precyzji czy czegoś jeszcze?
Po prostu w pewnym momencie utknąłem, a chciałbym to dokończyć. Jak poprawiam działanie - w jednej części wychodzi lepiej, w drugiej się psuje i już nie wiem, czy to moja wina (złe warunki) czy zle założenia wykrycia kolizji. Ktoś miałby chęć wytłumaczenia tego łopatologicznie?
@mono, jeszcze nie próbowałem <wiesz czego> - za mały projekt do tego ;) Ale na 100% wykorzystam, muszę się jeszcze tylko nieco douczyć, a czasu brak. Będziesz na grawitacji?
TURGEN 9.3.0 Kolejna wersja multiplatformowego narzędzia do zarządzania obrazami taśm.
SV 2024 WE - program imprezy Już za tydzień odbędzie się zimowa edycja Silly Venture
Nowa obudowa dla 800XL - zostało 36 dni Niewiele ponad miesiąc do końca kampanii.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury