@YERZMYEY
wątpię żeby to była prod. na ST, raczej do bałaganu niż do działu ST ;)
@ricziricz
Z całym szacunkiem, ale to nie jest dobre :>
To zwykły gniot, nawet nie na Atari, ale tylko na emulator i nigdy nie testowane na realmachine.
1) napisane na 16mhz
2) nie ma synchro i dźwięk kończy się znacznie szybciej niż wideo, a koniec grania sampla oznacza wyjście do dekstopu
3) są problemy z uruchomieniem.. chyba trzeba odpalać w med-resie albo pliki mieć w głównym katalogu bo potrafi krzyczeć błędami np. że brak floppa w stacji B
4) na STe + ultrasatan transfer jest tak beznadziejny i tnie, że nie idzie oglądać.. sampel kończy grać, a na ekranie masz nadal pierwsze sceny
Pod emulatorem na 8MHz jeszcze nie jest tragicznie, poza brakiem synchro i tym, że się kończy/przerywa zbyt szybko zanim animacja dojdzie do końca.. bo koniec programu wyznacza koniec grania sampla.
Sama prędkość jest jeszcze znośna, natomiast na realnym sprzęcie 8MHz to jest gorzej niż dno.
Fajnie wygląda to tylko na YT albo pod emulatorem... szkoda czasu.. :>
Atari Falcon 030 14MB+SD16GB; Atari TT 030 4MB ST-RAM, 64 MB TT-RAM; Atari 1040 STFM; Atari 1040 STE 4MB+NetUsbee+UltraSatan; Commodore 64+1541-II+XE1541; Atari 65 XE+CA-2001+Ultimate 1MB+Side2; P166MMX+GUS.