1

W 2016, gdy V0yager zorganizował wystawę w Muzeum Techniki, przygotowałem zapętloną wersję Numena. Teraz wrzuciłem te źródła na GitHuba. W gałęzi "master" jest oryginalne demo z poprawionymi Makefile, aby można je skompilować na Windows 10. W 2002 kompilowałem na Windows 98.

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

2

Fox: super! :) mam nadzieję, że ktoś to odpowiednio "wykorzysta" ;)

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

3

Ooo... Może to ktoś dopasować do Rapidusa? Ja nie dam rady, za cienki jestem. A marzy mi się wersja poprawnie chłodząca na akceleratorze (niektóre fragmenty chodzą, inne nie za bardzo, jeszcze inne po dopasowaniu parametrów).

Pamięć studenta ma charakter kwantowy - student wie wszystko, ale jednocześnie nic nie pamięta.
- Kilka(naście?) pudełek z klawiszami i światełkami. I jeden Vectrex, żeby nimi wszystkimi rządzić.

4

... no, labirynt to się aż prosi o dopał. Reszta niekoniecznie bo szybkość działania reszty efektów jest ok, ktoś by to musiał dobrze przemyśleć / zsynchronizować.

Kontakt: pin@usdk.pl

5

Pin napisał/a:

labirynt to się aż prosi o dopał

Można poprawić mapy (szczególnie ta z pająkiem jest źle zrobiona) i zoptymalizować kod. Brzydzę się rozwiązaniem sprzętowym.

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

6

tryb gr9++ nie działa na Rapidusie jak i inne sztuczki z zapisem do vscroll-a, tutaj liczą się konkretne opóźnienia, a Rapidus jest tutaj za szybki albo zbyt zsynchronizowany (zwalnia przy zapisie do rejestrów sprzętowych)

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

7

To może nowe/jubileuszowe demo Numen_2 na jakieś party w 2022 roku? ;-)