1 Ostatnio edytowany przez mono (2017-04-01 18:00:38)

Jako, że na każdym zebraniu jest tak, że ktoś musi zacząć, więc może tytułem wprowadzenia:

10 ? "(') 2017 - PRIMUS INTER PARENTHESIS"

Zapraszam do zabawy :)
Reguły jak w poprzednich edycjach:
* http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic.php?id=13864
* http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic.php?id=13143
* http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic.php?id=12110
* http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic.php?id=8666
* http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic.php?id=4872

Koniec 1 IV 2017 r. o 24:00 CEST.

Post's attachments

PA2K17.LST 43 b, liczba pobrań: 2 (od 2017-04-01) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

2

A na zachętę może jeszcze hudba:

110 DIM NL(64),NH(64):AF1=53760:AC1=53761:AF2=53762:AC2=53763:AF3=53764:AC3=53765:AF4=53766:AC4=53767
120 RESTORE 1000:FOR I=10 TO 58:READ L,H:NL(I)=L:NH(I)=H:NEXT I
130 POKE 53775,3:POKE 53768,120:POKE AC1,0:POKE AC3,0:N=0:V=0
140 IF V=0 THEN READ F1,F2:POKE AF1,NL(F1):POKE AF2,NH(F1):POKE AF3,NL(F2):POKE AF4,NH(F2)
150 POKE AC2,163+V:POKE AC4,171-V
160 V=V+1:IF V>=8 THEN V=0:N=N+1:IF N=128 THEN N=0:RESTORE 2000
170 GOTO 140
1000 DATA 32,78,189,73,154,69,178,65,2,62,135,58,62,55,36,52,55,49,116,46,217,43,99,41,16,39,222,36,205,34,217,32
1010 DATA 1,31,67,29,159,27,18,26,155,24,58,23,236,21,177,20,136,19,111,18,102,17,108,16,128,15,161,14,207,13,9,13
1020 DATA 77,12,157,11,246,10,88,10,196,9,55,9,179,8,54,8,192,7,80,7,231,6,132,6,38,6,206,5,123,5,44,5,226,4
2000 DATA 22,34,29,38,34,41,37,46,20,36,31,39,32,41,39,48,18,42,18,44,30,46,18,49,32,44,51,55,33,45,49,53
2010 DATA 22,34,22,46,22,29,22,36,20,32,20,48,20,36,20,32,22,34,22,46,22,29,22,36,30,42,30,58,30,46,30,42
2020 DATA 20,32,20,44,20,27,20,34,28,40,28,56,28,44,28,40,17,29,41,45,17,31,41,46,15,39,15,39,22,51,22,39
2030 DATA 22,46,22,46,22,46,22,46,34,46,34,46,22,46,22,46,20,46,20,46,20,46,20,46,32,46,32,46,20,46,20,46
2040 DATA 22,46,50,46,22,46,51,46,34,46,50,46,22,46,51,46,20,46,50,46,20,46,51,46,32,44,48,44,20,44,49,44
2050 DATA 22,46,22,58,22,46,53,56,34,46,34,55,22,46,49,53,20,44,20,56,20,44,20,56,32,44,32,51,20,44,20,56
2060 DATA 22,46,50,46,22,46,51,46,34,46,50,46,22,46,51,46,20,46,50,46,20,46,51,46,32,44,48,44,20,44,49,44
2070 DATA 46,50,41,46,38,41,34,38,44,48,39,44,36,39,20,32,53,50,50,46,46,41,41,38,39,48,36,44,32,39,20,32
Post's attachments

PA2K17.LST 1.62 kb, liczba pobrań: 2 (od 2017-04-01) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

3

Mazi słusznie zauważył, że muzyka była już w PA 2014, więc sugeruję wrócić do wersji z #1 (zapomniałem że już była).

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

4 Ostatnio edytowany przez Bluki (2017-04-01 18:45:44)

W regulaminie nie ma, że nie można wykorzystywać poprzednich motywów. Trochę spowolniłem muzykę, więc może się nada...

5 GRAPHICS 7
10 ? "(') 2017 - PRIMUS INTER PARENTHESIS"
20 GOTO 110
30 COLOR RND(0)*4:DRAWTO H01,V01:H01=RND(0)*159:V01=RND(0)*95:RETURN 
110 DIM NL(64),NH(64):AF1=53760:AC1=53761:AF2=53762:AC2=53763:AF3=53764:AC3=53765:AF4=53766:AC4=53767
120 RESTORE 1000:FOR I=10 TO 58:READ L,H:NL(I)=L:NH(I)=H:NEXT I
130 POKE 53775,3:POKE 53768,120:POKE AC1,0:POKE AC3,0:N=0:V=0
140 IF V=0 THEN READ F1,F2:POKE AF1,NL(F1):POKE AF2,NH(F1):POKE AF3,NL(F2):POKE AF4,NH(F2)
150 POKE AC2,163+V:POKE AC4,171-V
160 V=V+1:IF V>=8 THEN V=0:N=N+1:IF N=128 THEN N=0:RESTORE 2000
165 GOSUB 30
170 GOTO 140
1000 DATA 32,78,189,73,154,69,178,65,2,62,135,58,62,55,36,52,55,49,116,46,217,43,99,41,16,39,222,36,205,34,217,32
1010 DATA 1,31,67,29,159,27,18,26,155,24,58,23,236,21,177,20,136,19,111,18,102,17,108,16,128,15,161,14,207,13,9,13
1020 DATA 77,12,157,11,246,10,88,10,196,9,55,9,179,8,54,8,192,7,80,7,231,6,132,6,38,6,206,5,123,5,44,5,226,4
2000 DATA 22,34,29,38,34,41,37,46,20,36,31,39,32,41,39,48,18,42,18,44,30,46,18,49,32,44,51,55,33,45,49,53
2010 DATA 22,34,22,46,22,29,22,36,20,32,20,48,20,36,20,32,22,34,22,46,22,29,22,36,30,42,30,58,30,46,30,42
2020 DATA 20,32,20,44,20,27,20,34,28,40,28,56,28,44,28,40,17,29,41,45,17,31,41,46,15,39,15,39,22,51,22,39
2030 DATA 22,46,22,46,22,46,22,46,34,46,34,46,22,46,22,46,20,46,20,46,20,46,20,46,32,46,32,46,20,46,20,46
2040 DATA 22,46,50,46,22,46,51,46,34,46,50,46,22,46,51,46,20,46,50,46,20,46,51,46,32,44,48,44,20,44,49,44
2050 DATA 22,46,22,58,22,46,53,56,34,46,34,55,22,46,49,53,20,44,20,56,20,44,20,56,32,44,32,51,20,44,20,56
2060 DATA 22,46,50,46,22,46,51,46,34,46,50,46,22,46,51,46,20,46,50,46,20,46,51,46,32,44,48,44,20,44,49,44
2070 DATA 46,50,41,46,38,41,34,38,44,48,39,44,36,39,20,32,53,50,50,46,46,41,41,38,39,48,36,44,32,39,20,32
Post's attachments

PA2K17.LST 1.73 kb, liczba pobrań: 5 (od 2017-04-01) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.

5

To będzie pierwsze Prima Aprilis Compo, które zaleca się uruchamiać na Rapidusie :)
Spróbuję przygotować inny podkład muzyczny, który (jeśli uczestnicy pozwolą) zamienię.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

6 Ostatnio edytowany przez Pin (2017-04-01 20:36:35)

.. na Rapidusie potrzebna jest pętla spowalniająca. A tak z 10 razy wolniej jak by było ;)

dla 20Mhz w linii 30 pętla do 200 (pod TBXL) i gra jak oryginał ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

7

Nie udało mi się zdążyć przed północą, ale mam propozycję innej muzyki zamiast Boulder Dasha - oto:

5 GRAPHICS 7
10 ? "(') 2017 - PRIMUS INTER PARENTHESIS"
20 GOTO 110
30 COLOR RND(0)*4:DRAWTO H01,V01:H01=RND(0)*159:V01=RND(0)*95:RETURN 
110 RESTORE 1000
120 DIM TA(7):FOR I=0 TO 7:READ V:TA(I)=V:NEXT I
130 DIM TB(31):FOR I=0 TO 31:READ V:TB(I)=V:NEXT I
140 DIM TC(7):FOR I=0 TO 6:READ V:TC(I)=V:NEXT I
150 DIM TD(31):FOR I=0 TO 31:READ V:TD(I)=V:NEXT I
160 DIM TE(127):FOR I=0 TO 127:READ V:TE(I)=V:NEXT I
170 A=0:B=0:C=0:D=0:Z0=0:Z1=1:Z7=7:Z32=32:Z128=128:VOL=0
180 F1=53760:F2=F1+2:F3=F2+2:F4=F3+2:C1=F1+1:C2=C1+2:C3=C2+2:C4=C3+2:CTL=C4+1
190 POKE CTL,2
200 POKE F1,TD(A):IF TD(C)<>Z0 THEN POKE C1,TA(C)
210 IF C<Z7 THEN 240
220 C=Z0:POKE C2,Z0:A=A+Z1:B=B+Z1:IF B=Z128 THEN B=Z0
230 IF A=Z32 THEN A=Z0:IF D=Z0 THEN B=Z0:D=D+Z1:VOL=164
240 C=C+Z1:V=TE(B):POKE F4,V:POKE F2,V+Z1:POKE C2,VOL:POKE C4,VOL
250 V=TB(A):POKE F3,V:IF V<>Z0 THEN POKE C3,TC(C)
260 GOSUB 30:GOTO 200
1000 DATA 175,175,172,170,168,165,162,160,10,0,0,0,1,0,0,0,10,0,0,0,1,0,1,0,10,0,0,0,1,0,0,0
1001 DATA 10,1,10,1,1,1,1,1,12,12,10,8,6,4,0,243,243,96,96,121,121,162,162,144,144,96,96,121,121,144,144,182
1002 DATA 182,91,91,121,121,144,144,162,162,81,81,108,108,128,128,81,0,81,0,81,0,81,0,96,0,96,0,96,0,96,0,91
1003 DATA 0,91,0,96,0,91,0,108,108,108,108,108,108,108,0,121,121,121,0,121,121,121,0,144,144,144,0,144,144,144,0,182
1004 DATA 182,182,0,182,182,182,0,162,162,162,162,162,162,162,0,162,0,162,0,162,0,162,0,144,0,144,0,144,0,144,0,121
1005 DATA 0,121,0,121,0,121,0,108,108,108,108,108,108,108,0,96,0,96,0,96,0,96,0,144,0,144,0,144,0,144,0,91
1006 DATA 91,91,0,91,91,91,0,128,128,128,128,128,128,128,0

Co sądzicie? Zostajemy przy BD, czy wolimy nową?
Konkurs trza by chyba powoli zamykać bo minęła 24:00 :D

Post's attachments

PA2K17.LST 1.55 kb, liczba pobrań: 2 (od 2017-04-02) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

8

Heh, fajnie, że ktoś pamięta o mojej idei sprzed lat :) W tym roku proza (życia) uniemożliwiła mi udział, ale poprawię się kiedyś ;)

Sikor umarł...

9 Ostatnio edytowany przez mono (2017-04-01 23:57:52)

@Sikor: W tym roku stuknęło konkursowi 10 lat :) Vivat jubileusz!

@Bluki: Dziękuję za udział w okrągłej edycji Prima Aprilis Compo.

Edit: A w załączniku TBXL z proponowaną wersją. Jeśli są sprzeciwy wrzucę ostatecznie muzykę z BD.

Post's attachments

pa2k17.atr 90.02 kb, liczba pobrań: 11 (od 2017-04-02) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

10

@mono, znalazło się kilka wolnych sekund :)

Sprzeciwu nie ma, aczkolwiek wydaje mi się, że muzyczka z BD brzmi trochę lepiej.

11

Najlepsze jest to, że jak ogłosił kto inny niż sikor - nie ma "zgrzytów" że be... Heh, proza życia... W sumie jedyna rzecz jaka została po wszelakich konkursach sikora :D

Sikor umarł...

12

... ten znowu swoje lamenty rozpoczyna :P :)