26

Na początek ustaw zegar na 8MHz i wyłącz cashe

Sikor umarł...

27

Jak uruchamiasz z TOSa to tak jak pisze Sikor. Jak demo/gra startuje z dyskietki (czyli bez TOS) to MegaSTE jest domyślnie ustawiona na 8MHz cache off. Wymiana tos na niższą wersję z powodu paru demek/gier jest IMHO bez sensu. Bajer to uruchomić grę/demo na 16MHz z cachem. Jak się nie posypie do działa zdecydowanie lepiej. A jak się posypie to kij jej w oko ;-P.
Generalnie, wszelkie tryby z niestandardową paletą kolorów działać na 16MHz nie będą bo im się "tajmingi" rozjeżdżają. Ale po ustawieniu na 8MHz działają jak trzeba. Nie wiem o jakich demach/grach piszesz. Podaj tytuły lub podeślij to sprawdzę u siebie (w niedzielę będę miał dostęp do MSTE).

Raczej problem z cache i 16MHz. Przecz na 8MHz, wylacz cache i sporo powinno ruszyc.

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

29 Ostatnio edytowany przez pablozp (2017-03-24 13:52:14)

Marku.. np pierwsze z brzegu

- We Were @ by Oxygene   - wali błedem ze za mało pamieci ( mam 4 MB - tak pokazuje sysinfo)
- Synergy demo - niektore screeny/entry  sie nie uruchamiaja


gry :
- giana sisters STE - po czołówce sie nie uruchamia

.