26

EnvisionPC Reborn :)

.: miejsce na twoją reklamę :.

27

nie znalazlem downloadu ale znalazlem cos innego:


http://matosimi.websupport.sk/atari/201 … er-v1-3-5/

i chyba na AtariFontMakerze zrobie szablon do edycji leveli/fontow/duszkow...

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

28

Popieram skrzypa: EnvisionPC Reborn jest dobry do takich prac. Jedyna wada: dziwny interfejs usera jeśli jesteś przyzwyczajony do windowsa, ale idzie przywyknąć.
Dodatkowy plus: jak Ci czegos w nim brakuje, to twórca może Ci dołożyć ;)
W ten sposób dostałem np. edytor maski i masę innych drobiazgów.

29

stracilem nadzieje na to ze dla atari pojawi sie jakis sensowny edytor znakow/map... wszystkie sa ograniczone do 128 znakow w zestawie - ja potrzebuje 256. mozliwosc ustawiania wielkosci kafelkow, definiowana wielkosc mapy, warstwy lub mapy kolorow/atrybutow. tego potrzebuje.


na c64 sa takie narzedzia, bede uzywal toola z c64 do tworzenia gierki na atari...

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

30 Ostatnio edytowany przez tebe (2017-01-29 22:24:34)

ja do układania leveli Mr.Proper (VBXE) używałem MappyWin, ma wszystko to o co prosisz

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

31

Vidol postanowil zademonstrować grafike do gry na prawdziwe Atari. Czas nacieszyc oczy:

https://www.youtube.com/watch?v=mS7t4se97Qo

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

32

... a tak tylko spytam, co zawiera się w definicji "prawdziwego Atari"?

Kontakt: pin@usdk.pl

33

Procesor 68060 z conajmniej 256MB RAM.

"tatusiu zobacz, narysowałam tobie takie same coś jak na twojej koszulce" 
https://github.com/willyvmm/mouSTer
jmp $e477

34

a to, to rozumiem. To zasługuje na chwilę zadumy i refleksji nad życiem doczesnym, oraz problemem przemijania.

A tak poza_tym, jest piątek ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

35

@Pin: oczywiscie. roznica miedzy prawdziwym atari a postAtari jest taka jak miedzy kobietą a osobą ze zdjecia w środku:

http://www.pap.pl/Data/Thumbs/_plugins/ … 067632.jpg

:)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

36

ładna grafika, ruch, dynamika postaci, wygląda zachęcająco

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

37

xxl napisał/a:

@Pin: oczywiscie. roznica miedzy prawdziwym atari a postAtari jest taka jak miedzy kobietą a osobą ze zdjecia w środku:

http://www.pap.pl/Data/Thumbs/_plugins/ … 067632.jpg

:)

Oł fak! Tej po prawej też nic nie brakuje :)

38 Ostatnio edytowany przez xxl (2020-10-02 13:22:16)

https://obrazki.elektroda.pl/7449385600_1601640046_thumb.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=mS7t4se97Qo

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.