No, no, no... To jeszcze wolne modulacje i szybkie Cx z tablicą :) Teraz już efekt jest naprawdę ładny.
niewiedza buduje, wiedza rujnuje
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Nowa obudowa dla 800XL - zostało 36 dni Niewiele ponad miesiąc do końca kampanii.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
4th Atari ASCII Compo - wyniki Dostępne są już wyniki tegorocznego ATASCII Compo.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
atari.area forum » Fabryka - 8bit » Rapidus - dyskusja
Strony Poprzednia 1 … 11 12 13
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
No, no, no... To jeszcze wolne modulacje i szybkie Cx z tablicą :) Teraz już efekt jest naprawdę ładny.
ten SC kolorujący pliki/katalogi to jakaś nowa wersja ? czy w pliku INI się to włącza ?
Włącza się przez INI.
Muszę (i chętnie to robię) dodać, że widniejący na filmie układ kolorów dla SC został wynaleziony przez Pinokia(tm).
Gdyby ktoś chciał, to zrobiłem paczuszkę z grami na 48k wykorzystującymi AY. Zrobiona jest na podstawie tej listy.
Paczuszka była robiona na szybko; część linków z listy nie banglała, a mnie nie chciało się dalej szukać. :P Sprawdzane wyrywkowo, niektóre mogą nie działać pod emulcem. Część była w formacie TZX i przerobiłem je na TAP.
Gra w miarę, sporo utworów brzmi fajnie, ale niektóre mu się jednak średnio udają. :)
Przy przeglądaniu paczki voya (raczej pod kątem tego, co nie działa), znalazłem kawałek na AY, który nieźle brzmi na Pokeyu:
Tak po prawdzie, wyrabia się to nawet na 3,54 MHz (na 1,77 już niestety nie wchodzi w ramkę, a szkoda).
PS. Fajna, komiksowa kreska na grafice.
PS.2. Zerknąłem tez na samą gierkę. Chodzi w niej o to, że wąż ma zjeść jabłko i nie zabić się przy tym. :)
drac030, jak ma się Twój skrypt przerabiający YM na Pokey? możesz go udostępnić?
To nie skrypt lecz program w asemblerze. Na filmie możesz go zaobserwować w działaniu, bo wmontowałem go do mojego emulca ZX Spectrum.
Natomiast jeśli chodzi o oddzielny player, jeszcze się rodzi :) Na pewno efekt emulacji AY na takowym byłby dużo lepszy zresztą, bo można wtedy przeznaczyć cały czas CPU na granie, a nie tylko parę linii skaningowych na ramkę. Mgliście przypominam sobie również, że ktoś oferował się podesłać jakieś ciekawe utwory na AY/YM w postaci plików zawierających strumień wartości rejestrów (jak *.PSG), ale dotąd niczego takiego nie dostałem.
słuszna uwaga, mam parę wybranych SNDH, muszę je jakoś przerobić na YM. Dziś siądę do tego.
Jeśli masz jakąś roboczą wersję playera to dawaj :)
Roboczą wersję mam, ale pójdzie co najmniej na Antonii :) Muszę przeportować kod na zwykłe 6502 i pamięć bankowaną.
Posiadacze Rapidusa i IDE+ mogą być zainteresowani pluginem do BIOS-u IDE+ (co najmniej w wersji 1.4), który nieco dopala I/O :) Do ściągnięcia stąd: http://drac030.krap.pl/pl-acc-pliki.php
nieco ile? ;)
EDIT:
aa - to turbodrv. Myślałem, że to publicznie dostępne było już wcześniej. No, dobra rzecz :)
EDIT:
Phi, tylko 298 razy szybciej niż std flopka ;)
If any owners of machines equipped with Rapidus/U1MB/VBXE would like to test the latest U1MB firmware update, I would appreciate it, since a strange issue has been identified with the July 2018 U1MB firmware update concerning FX Core detection on Rapidus machines. Namely, the S_VBXE driver and other software attempting to detect the VBXE FX core would fail to do so. Unfortunately the issue went undiscovered and unreported for nine months, so it doesn't seem widespread/critical, since only one person experienced it. Nevertheless, I could replicate an issue on my own hardware and was able to implement a simple fix. This fix doesn't appear to work for the person who reported the issue, however, so I would like to know if the fix rectifies things for everyone else concerned. If that is the case, then the issue on the 'unfixable' machine may be a hardware problem.
Since the issue was discovered at the last minute and I have had zero response to a request for problem reports on the AtariAge forum, I can only conclude that two machines are affected by the issue, or that no-one else is bothered about it. If I don't hear anything in a few days, the firmware will be released as is.
I would like to test the latest update. :)
Ja miałem problem taki, że po przełączeniu z FX na GTIA core U1MB tracił łączność z VBXE, oraz oprogramowanie dedykowane do VBXE (FC i komunikat "no vbxe"). Odłączyłem więc wybór strony z rejestrami (D6/D7) i przylutowałem to na stałę do odpowiedniego układu na płycie komputera. Czy (jeśli dobrze rozumiem) ta poprawka ma "naprawić" ten problem właśnie?
Jeśli tak, to poproszę.
That issue was fixed by the July 2018 update. :)
I'll forward the pre-release firmware to you both shortly. Many thanks.
Strony Poprzednia 1 … 11 12 13
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Fabryka - 8bit » Rapidus - dyskusja
Wygenerowano w 0.028 sekund, wykonano 44 zapytań