Covox jest po prostu o niebo lepszy niż sample z POKEY-a
BLASPHEMY! Pokey NIE SZUMI.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
4th Atari ASCII Compo - wyniki Dostępne są już wyniki tegorocznego ATASCII Compo.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
VIII. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
atari.area forum » Zloty » Silly Venture 2k16 - long live the ATARI generation !
Strony Poprzednia 1 … 14 15 16 17 18 … 22 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Covox jest po prostu o niebo lepszy niż sample z POKEY-a
BLASPHEMY! Pokey NIE SZUMI.
Dzięki za odpowiedź, @wieczór.
W takim razie prośba do czytających o pomoc w zorganizowaniu Covoxa (lub Evie) na potrzeby SV. :-)
BLASPHEMY! Pokey NIE SZUMI.
No pewnie, to tylko szemranie strumyka.
Ale ile jest maszyn na świecie z takim rozszerzeniem? Całkiem poważnie pytam.
I czy będzie się liczyła taka z Antonia 4MB?
@xxl, jak przywieziesz to będzie.
Jeszcze z Covoxem się dałem namówić, bo na którymś z poprzednich SV były pojedyncze prodki, ale błagam: z MapRAMem miej litość.
Chociaż coś czuję, że pewnie Rapidus mnie nie ominie, ale proszę tego stwierdzenia nie traktować jako deklarację. ;-)
Doszły 4 zapowiedzi prac, a konkretnie... 4 GOTOWE, które fizycznie znajdują się już na moim dysku :) Aby zaoszczędzić Wam "wyłuskiwania" z listy o które chodzi, oto one:
1 praca graficzna na ST
2 intra 256B na małe Atari
1 intro 16kb na małe Atari
W sumie prac gotowych jest obecnie 10.
Czekam na kolejne zapowiedzi bądź gotowe prace :)
To jak, to te wszystkie kompomaszyny to będziecie co dwie prace przepinac? ;)
A jak to wygląda zazwyczaj? ;) To tylko zapowiedzi, nie wszyscy się zapowiadają ;) Poza tym można wrócić do mojego pomysłu i kompoty posortować po kompomaszynach właśnie - ilość przepięć minimalna ;)
...zazwyczaj, to do jednej platformy używałem jednego komputera ;)
Tak, tylko że trzeba kompoty rozłożyć jeszcze logistycznie, bo jak najpierw idzie grafika i muzyka z malucha, a potem grafika i muzyka z ST, a potem z Falcona, a potem apiat od nowa : dema na maluchu etc... To się przełącza , przełącza ... ;) Zwłaszca z Falconami widzę jest zabawa - a z taką pamięcią, siaką, z CT60, bez... Lepiej jest właśnie platformami - 2600 - wszystko, XL/XE - wszystko (grafa, muza, intra, dema), ST - wszystko itp. Wtedy przełącza się maks 3-4 razy na całość i mniej czasu to zajmuje.
A będzie wyłączanie prądu jak w Ornecie? ;)
Nie, będzie wyłączanie prądu jak na SillyVenture :P
@pin, moje Atari XE ma na pokładzie 1MB Ultimate, stereo, VBXE, a na zewnątrz SIDE2, SIO2USB, SIO2SD i IDE Plus 2.0. Jak się uda zdobyć Covoxa, to też wpakuję do tej samej budy. Więc nie będzie potrzeby specjalnego przełączania sprzętu w przypadku wszystkich prodek idących na tzw. standardzie. Może trzeba będzie trochę kablami pomachać, bo część twórców może np. chcieć, żeby sygnał video szedł przez złącze composite a nie przez RGB z VBXE, ale to nadal będzie ta sama maszyna.
Atari 2600 to samo, z tą różnicą, że już z docelowym rzutnikiem będę sprawdzał, czy lepiej puścić sygnał s-video przez konwerter, czy composite bezpośrednio do rzutnika. Ale jak już podepnę, to będzie szło wszystko z jednej maszyny.
To jest SimCovox i poza D2D oraz moimi playerami żaden program go nie obsługuje.
Standardowy Covox ma 4 kanały i wykorzystuje go np NEOTracker.
Niestety moje IDE Plus 2.0 to rev. C.
Pozostaje lutowanie 100 rezystorów, 4 kondensatorów i pięciu układów scalonych na pająka. 10 złotych, koszty przesyłki i kilka godzin lutowania...
Pozostaje lutowanie 100 rezystorów, 4 kondensatorów i pięciu układów scalonych na pająka. 10 złotych, koszty przesyłki i kilka godzin lutowania...
Chciałbym przeciąć wszelkie spekulacje, jakoby przyszłość SV stała pod znakiem zapytania, a zwłaszcza tegoroczna edycja w listopadzie. Ostatnio otrzymałem zapytanie od 2 ludzi z Polski (konkretnie od Duddiego i Hospesa), czy impreza na pewno się odbędzie, bo "różnie ludzie mówią". Nie wiem skąd tego typu wątpliwości, dlatego chciałbym ogłosić wszem i wobec, że nie ma zagrożenia jeśli chodzi o SV2k16. Takie wątpliwości dziwią mnie tym bardziej, że oficjalna strona eventu funkcjonuje już od kilku miesięcy, ukazały się do tej pory 2 video-invitki, 3 invitra (2 na małe Atari, 1 na Falcona), wątki o SV przewinęły się w demach grupy Desire (Atari XL/XE i Lynx), reklamy w pismach RetroKomp i Bajtek, ludzie mają od dawna wykupione bilety lotnicze i nawet zarezerwowane hotele. Jakby tego było mało, część osób wsparła imprezę finansowo i rzeczowo, kolejne invitki są w przygotowaniu. Lista obecności na chwilę obecną to blisko 160 osób... Jedyne co może mnie powstrzymać to choroba, której (jak sądzę) nie życzą mi nawet wrogowie. Nie ma opcji aby SV się nie odbyło.
Wypluj przedostatnie zdanie. Z chorób masz pozwolenie najwyżej na kaca :)
Nie, będzie wyłączanie prądu jak na SillyVenture :P
Ale na szczęście wiemy już, gdzie szukać prądu :-)
tP
ThePink, czemu nie odpisujesz na maile.
________EDIT_________
Aaaaa. Bo po pierwsze jesteś na plaży, a po drugie dlatego, że odpisujesz, tylko ja nie czytam. OK, spoko.
Zachęcam do zaglądania na stronę SV2k16 do działu "Newsy"
Strony Poprzednia 1 … 14 15 16 17 18 … 22 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Zloty » Silly Venture 2k16 - long live the ATARI generation !
Wygenerowano w 0.034 sekund, wykonano 53 zapytań