76

I kto to mówi? :P

I Ty zostaniesz big endianem...

77

@miker: jak to kto? Następny amigowiec :D

KMK
? HEX$(6670358)

78

na siostrzanym forum juz pisalem - wrocilem z BOOTCamp http://atarionline.pl/forum/comments.ph … ment_81534

garsc swierzych informacji:

- play od dowolnego miejsca w utworze np. graj od 10 sekundy ...
- kontrola glosnosci sciezki dzwiekowej
- pauza, stop

muzyka/dzwiek do odtwarzania jak i pliki danych przechowywane sa w FAT - mamy do nich bezposredni dostep z xB (czytanie/zapis itd.)

nie mozna jednoczesnie odtwarzac muzyki i prowadzic operacji na plikach.

tak. uzadzenie istnieje i dziala :-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

79

Podłącz sobie RPI pod złącze CARTA. Ma wystarczająco mocy na wszystkie ficzery i wyjdzie najtaniej, ale nie będzie cool :P

"tatusiu zobacz, narysowałam tobie takie same coś jak na twojej koszulce" 
https://github.com/willyvmm/mouSTer
jmp $e477

80

zlacze karta nie ma audio in - byla juz o tym mowa. Wieczor proponowal kabelki/glosniczki... nie tedy droga.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

81

Atari tak chcialo...

https://youtu.be/VFuafOAioMw

zywy prototyp

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

82 Ostatnio edytowany przez Montezuma (2016-05-02 21:25:20)

Apropos AUDIO IN, to posłuchajcie sobie tego podcastu:

http://ataripodcast.libsyn.com/antic-in … ark-rustad

Mark Rustad pracował w projekcie ATARI 1030.
Tony DTMF do wybierania numeru telefonu generowane były nie przez modem, ale przez ATARI.
Ciekawostka: Dźwięki przesyłane były z ATARI do modemu analogowo właśnie przez SIO AUDIO IN, czyli jak ATARI chce, to może nawet w odwrotnym kierunku ;)

ATARI 65XE + SIO2BT
http://atari.pl/hsc/ad.php?i=22.3

83 Ostatnio edytowany przez lemiel (2016-05-03 13:39:28)

Dobrze widzę, że to praktycznie gołe Arduino?

84

tak to jakis arduino kit

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

85 Ostatnio edytowany przez xxl (2016-05-16 16:43:38)

projekt nadal sie rozwija:

obecnie wydajemy komende open dla pliku dzwiekowego, natomiast czy ma grac sterujemy linia motrctrl

w basicu: POKE 54018,52 to PLAY
wylaczamy motorctrl oznacza PAUSE

tak jest... naturalnie

---
to wszystko juz na nowej zncznie mniejszej i znacznie tanszej platformie testowej. calosc pewnie jest tansza od wtyczki SIO ;-)

funkcjonalnosc SIO2SD mozna obecnie osiagnac przy cenie 25 zl (z przesylka) :D

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

86 Ostatnio edytowany przez Cyprian (2016-05-16 21:05:20)

voy napisał/a:

Sam przecież jesteś amigowcem

zabrzmiało to jak coś w stylu "sam jesteś gupi" :)


ale sam projekt jest ciekawy

Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org

87

Ano, projekt w pytke!!

88

Projekt byłby ciekawy, ale w momencie jeśli by pierwsza wersja SIO2SD posiadała ową funkcjonalność. Nie wyobrażam sobie teraz jakiegoś zmasowanego ruchu zakupu nowego ficzera z ukierunkowaniem na funkcję użytą futurystycznie w kilku najbliższych produkcjach.

chyba, że będzie to kosztowało 30pln i zastąpi SIO2SD, ale wówczas Lotharek dostanie szału. A następnie szału numer 2 ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

89

KartSIO nie jest i nie bedzie konkurentem dla SIO2SD. Ocywiscie bedzie KartSIO z gniazdem SD ale to devloperskie wersje. widzimy KartaSIO jako nosnik, alternatywe dla zwyklego karta.

Produkcja zwyklego karta pod dany projekt jest czasochlonna, skomplikowana i kosztowna. Z budowa SIOKarta kazdy sobie poradzi, a koszt? Przy obecnych cenach testujemy rozwiazania z przedzialu 8,5 zl do 17 zl tak, ze nawet nie ma o czym mowic, no i nie wolno zapominac o wartosci dodanej - dzwiek z AUDIO IN... Wedlug mnie swietna platforma pod kolekcjonerskie serie gier, jak juz bedzie gotowa ja na pewno skorzystam.

Oczywiscie to niczego nie zmieni w temacie dostepu do takich gier - plikowe nadal beda darmowe, wersja pudelkowa platna.
Obecnie jeszcze pracujemy nad tym - to tylko pomysl :) aby takiego dongla mozna bylo wlozyc do drugiego gniazda w stacji dyskow.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

90

xxl napisał/a:

Obecnie jeszcze pracujemy nad tym - to tylko pomysl :) aby takiego dongla mozna bylo wlozyc do drugiego gniazda w stacji dyskow.

Błąd logiczny - od razu przelotowego robić. Zasadniczo powiększy koszty o... Nie wiem, 3-5zł, a funkcjonalność 100% większa.
Btw: XXL, pamiętam o obiecanym banerze, ale jeszcze nie miałem czasu ;)

Sikor umarł...

91

:)- no, jeśli ten dongiel nie będzie przelotowy to lobby od sio2coś_tam nie będzie pocieszone...

Kontakt: pin@usdk.pl

92

kart z gra przelotowy? nic z tego. jak nie uzywasz to odlacz zeby nie zarlo pradu, badz ECO.

jedyne ustepstwo na jakie bym poszedl to wlasnie mozliwosc zmiany ID i parkowanie w gniezdzie stacji... moze.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

93

no to jeśli dobrze rozumiem, to ma być nieprzelotowy "dongl" :) .. z grą, oraz z tym patentem do audio. To mając na względzie std os, to po co w tym możliwość zmiany ID? Jeśli będzie np. ustawiony jako D2: a stacja jako 1 to nie wykonasz boot'a z D2:. Chyba, że z DracOS'a ;)

Postuluje, by nazwać to rozszerzenie: "DONGL" :)

Kontakt: pin@usdk.pl

94 Ostatnio edytowany przez xxl (2016-05-22 19:00:45)

prrrrrr... Ty to na standardowym Atari nic nie mozesz. na Karcie SIO bedzie zapisany xBIOS

i juz sie da.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

95

Pin napisał/a:

Postuluje, by nazwać to rozszerzenie: "DONGL"

"TERMINATOR" ? :)

96

hehe, dobre albo:

OMNIBUS, INICJATOR, SZPENIO :D

kto pobije SIO Cart :)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

97

Btw - w takim razie z tylnej części ciała pomysł podpinania go jako kolejne urządzenia. Chyba, że w celu zcracowania ROM-u.

Sikor umarł...

98

Crackować rozszerzenie SIO2Arduino? Po co? https://github.com/whizzosoftware/SIO2Arduino no, chyba, że te nowe funkcje, ale już widzę te stada rzucające się na RE.

99

https://www.youtube.com/watch?v=pqo7zinw3ns

nowa wersja, mniejsza, tansza, potezniejsza, dodatkowe bajery

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

100

Fajnie to gra. Jak się pakuje muziorę do tego carta?

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje