76

Manic Miner dodany:

http://xxl.atari.pl/hsc/hsc-manic-miner/

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

77

Jakby ktoś się zastanawiał, czy użytkowniczka Wishnia w ogóle istnieje i jak gra, to tu nagrałem całość.

.: miejsce na twoją reklamę :.

78 Ostatnio edytowany przez xxl (2016-05-07 18:02:05)

jak widac mozliwosc publikacji tresci w internecie za pomoca kodu datamatrix szybko weszlo do kanonu kulturalnego programowania na malym atari

dzis do HSC dolaczyl Mahna-Malysz Foxa
po zdobyciu wiecej niz 128 punktow po nacisnieciu SPACE gra wyswietli kod datamatrix dzieki ktoremu uploadujesz swoje punkty tu:

http://xxl.atari.pl/hsc/hsc-mahna-malysz/

--
poprawa linka

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

79

No i sprobowalem pograc i nie moge sie zalogowac zeby zrobic submit swojego rekordu. Zarejestrowalem sie, do WP moge sie zalogowac, ale juz do HSC nie.

80

widze, ze jest zalozony gracz - jak zakladasz gracza podajesz haslo do wysylania score, moze tu cos pomieszales.

usunalem gracza - wejdz: http://xxl.atari.pl/hsc/ i zaloz gracza jeszcze raz

pamietaj przy wysylce score uzywasz loginu (nie nazwy wyswietlanej) i wlasnie tego hasla (gracza)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

81

Niestety nie akceptuje mi hasla gracza. ustawilem je przed chwila jeszcze raz i nic.

82

O, teraz zadzialalo :)
http://atari.pl/hsc/ad.php?i=19.3

83 Ostatnio edytowany przez xxl (2016-05-07 21:34:47)

gdyby ktos chcial umieszczac konkretna tabele z wynikami to dodalem parametry:

atari.pl/hsc/hsc.php?i=x.id

x = typ - 1 = hiscore
id = id gry

jesli nie podamy parametrow to beda one losowane


przyklady:

http://atari.pl/hsc/hsc.php?i=1.1

http://atari.pl/hsc/hsc.php?i=1.2

http://atari.pl/hsc/hsc.php?i=1.3

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

84

musze cos dodawac?

http://atari.pl/hsc/hsc.php?i=1.4

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

85

Trochę się pobawiłem i mam parę pytań.

Czy dobrze rozumiem, że kod datamatrix generują tylko te gry, które są do ściądnięcia ze strony http://xxl.atari.pl/hsc (czyli aktualnie "DeathChase XE" i "Mahna-Malysz")?
Czy grafika datamatrix pojawia się automatycznie, czy trzeba coś zrobić żeby się wyświetliła ?

A dla pozostałych gier (Manic Miner, YOOMP!) wprowadzamy hi-score przez stronę internetową http://xxl.atari.pl/hsc ?

ATARI 65XE + SIO2BT
http://atari.pl/hsc/ad.php?i=22.3

86

obecnie tak, chociaz ci, ktorzy pociagaja za sznurki uczestnicza w debacie ktory model jest wygodny w realizacji oraz uzytkowaniu
1. gra zapisuje score na dysku a osobny program generuje z tego datamatrix
2. gra generuje datamatrix

punkt 1 jest przejsciowy, nasza rekomendacja to punkt 2 ale z zapisem score na dysku oraz predefiniowanym linkiem.

w grze dcxe po zapisie score na dysku masz osobny program, ktory wczyta score i wygeneruje kod datamatrix do zeskanowania.
w mahna malysz, jak zdobedziesz odpowiednia ilosc punktow naciskasz space bar i kod sie pojawi.

do wszystkich gier niezaleznie od tego mozna podac score za pomoca formularza na stronie

caly system to juz automat - uploadujesz baner, podajesz nazwe gry i ... tyle. narazie tylko jedna osoba ma uprawnienia dodwac gry ale to sie zmieni

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

87

Niniejszym postuję za Alley Cat, bo lubię ;) Choć czasu na granie ma(ł)o <tse tung> :P

Sikor umarł...

88

http://atari.pl/hsc/hsc.php?i=1.5

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

89

http://atari.pl/hsc/hsc.php?i=1.7

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

90

"dobra zmiana"

http://xxl.atari.pl/hsc/

Jeśli jesteś użytkownikiem AtariArea możesz pominąć fazę rejestracji i po prostu zalogować się i założyć kontro gracza.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

91

Jestem anonymusem na aol. Nie uważam się za grafika, broń Boże, ale mogę co jakiś czas zmajstrować jakaś tabelę wyników. Muszę wiedzieć tylko do jakiej gry potrzeba.
Pzdr, ironek

92

baner w formacie PNG, rozmiar userbanera (taki jak w mojej stopce):  350x40 a banera hiscore: 270x267

wybierz gre, zrob banerki, podeslij...

tym czasem kolejne wydarzenie:

http://xxl.atari.pl/hsc/hsc-alley-cat/

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

93

nowa gra Cyctriks:

http://xxl.atari.pl/hsc/hsc-cyctriks/

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

94

Gra będzie mieć oficjalną premierę dzisiaj na kompotach Wapniaku! Stay tuned! :)

95

http://xxl.atari.pl/hsc/

dodalem mozliwosc zmiany hasla dla konta gracza

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

96

dodana mozliwosc anulowania swoich zapisow w grze

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

97

XXL: w HSC jest pewna nieścisłość. Chodzi mi o froggera - dodałem swój wynik, ale... W którą wersję powinienem grać, bo punktowanie jest inne?
1. Wersja z SEGI (w tą grałem, do znalezienia na przykład u Fandala)
2. Wersja Parker Bros (do znalezienia na atarionline)
Bo to zaciemnia wyniki... Albo oddzielnie dać obie wersje, albo wskazać linka do prawidłowej by się przydało.

Sikor umarł...

98 Ostatnio edytowany przez Montezuma (2017-04-30 20:17:53)

Zamiast pisać dodatek do nowej książki wydawanej przez Duddie-go, to ja tu "hackuję" Mahna-Malysz-a:
https://github.com/TheMontezuma/mahna-m … malysz.xex

Wczoraj przez przypadek znalazłem kod źródłowy gry na Github-ie, który udostępnił Fox (dzięki!).
Udało mi się wprowadzić do gry niewielkę przeróbkę związaną z HSC.
W oficjalnej wersji po naciśnięciu spacji, jeśli gracz skoczył (poleciał?) ponad 128m, pojawia się grafika DataMatrix.
Posiadacz smartfona odpala apkę, robi zdjęcie i appka otwiera przeglądarkę z URL zakodowanym w DataMatrix-ie.

Po mojej przeróbce, po naciśnięciu spacji (oprócz wyświetlenia DataMatrix-a) gra wyśle komendę SIO: "URL Submit".
Jeśli korzystamy z:
1) Androida: SIO2BT (i uaktywniliśmy w ustawieniach appki SIO2BT "Smart Device")
2) Androida: SIO2BT / SIO2PC i appki AspeQt
3) PC (WIN/LINUX/OSX) SIO2BT / SIO2PC i RespeQt od wersji "Release 4 beta2" (i uaktywniliśmy "URL Submit" w ustawieniach w zakładce Emulacja)
to przeglądarka z odpowiednim URL-em otworzy się automatycznie :)
Tak jak do tej pory, musimy się zalogować w przeglądarce do HSC.

Jeśli startujemy grę natomiast ze zwykłej staji dyskietek, komenda SIO zostanie zignorowana.

Wysłanie komendy "URL Submit" to tylko parę linijek kodu. Polecam jako dodatkową opcję dla nowych gier obsługujących HSC.

    LDA #$45
    STA DDEVIC
    LDA #$01
    STA DUNIT
    LDA #$55
    STA DCOMND
    LDA #$80
    STA DSTATS
    LDA #<url
    STA DBUFLO
    LDA #>url
    STA DBUFHI
    LDA #$03
    STA DTIMLO
    LDA #url_len
    STA DAUX1
    STA DBYTLO
    LDA #$00
    STA DBYTHI
    STA DAUX2

    JSR SIOV

Więcej info i kod źródłowy mojego fork-a na Github-ie:
https://github.com/TheMontezuma/mahna-malysz/releases

ATARI 65XE + SIO2BT
http://atari.pl/hsc/ad.php?i=22.3

99

zaktualizowane:

http://xxl.atari.pl/hsc/hsc-mahna-malysz/

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

100

dostaje zapytania o to jak dodac gre do HSC. odpowiadam:

http://xxl.atari.pl/hsc-developers/

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.