26

Widzę organizacja I klasa :)

Atari 65XE + LDW SUPER 2000 + SIO2SD + SIO2PC + Stereo + TTP + Ultimate Cart + Multicart XE

27

Alex_015aa napisał/a:

Widzę organizacja I klasa :)

Czy tak było - pogadamy po imprezie, ale postaramy się, żeby tak wyszło :)

28

Grubo…! :)

Jak mi tylko fundusz transportowy (biletowy mam już odłozóny) pozwoli, to będę, zapewne nawet coś wystawię.

.: miejsce na twoją reklamę :.

29

@Skrzyp: no to mocno trzymam kciuki :) zarówno za przyjazd, jak i za produkcję (prodkę lepiej wcześniej zglosić do Yolka, żeby przetestował na compo-maszynie).

30

Jedziemy samochodem pod kierownictwem Fei'a, wyjazd w piatek rano ze Slaska. Koszt okolo 400 zl do podzialu. Jesli ktos jest chetny to prosze o kontakt. Po drodze planowany jest postoj na kebaba :)

31

RETROKOMP / LOAD ERROR 2015
Nagrody w scenowych COMPOS

Dzisiaj możemy już oficjalnie opublikować rozpiskę nagród pieniężnych, przewidywanych w scenowych konkursach podczas RK/LE'15. Wypłaty nagród podlegają pewnym regułom (głównie księgowym), które zostały opisane w regulaminie na stronie www.retrokomp.org i uczestników competitions bardzo prosimy o zapoznanie się z nimi. Zgłoszenie pracy do konkursu automatycznie oznacza zaakceptowanie wspomnianych zasad. Kwoty podane są w oficjalnej polskiej walucie (PLN), w kolejności: miejsce #1, #2, #3.


1. CHIP MUSIC COMPETITION - 300/200/100 (PLN)

2. 8-BIT PIXEL GRAPHICS COMPETITION - 300/200/100 (PLN)

3. 8-BIT EXECUTABLE COMPETITION - 700/600/500 (PLN)

4. AMIGA MUSIC COMPETITION - 300/200/100 (PLN)

5. AMIGA GRAPHICS COMPETITION - 300/200/100 (PLN)

6. AMIGA EXECUTABLE COMPETITION - 700/600/500 (PLN)

7. WILD / CRAZY COMPETITION - 300/200/100 (PLN)


Dodatkowo przewidujemy sympatyczne nagrody rzeczowe, które otrzymaliśmy od naszych sponsorów (szczegóły były lub jeszcze dodatkowo będą publikowane na naszej stronie www).

W konkursie RETROKOMP GAME-DEVELOPMENT COMPETITION przewidywane są wyłącznie nagrody rzeczowe, o których również informowaliśmy już wcześniej.

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa we wszystkich konkurencjach! :)

32

...ehhh..jak bym wiedział wcześniej, to by się jakiego muzaka napisało..

Kontakt: pin@usdk.pl

33

Do piątkowego programu z radością dodajemy kolejny punkt, poniżej opis:


K65 - nowy język programowania procesorów 65xx

Asembler potrafi frustrować. K65 to niskopoziomowy język programowania stworzony przez KK/DMA oferujący nową składnię, umożliwiający wykorzystanie wszystkich trików i optymalizacji asemblerowych, jednocześnie automatyzujący największe bolączki asemblera jak alignment, unikanie skoków przez granicę strony, bank switching, czy generowanie tablic pomocniczych i konwersję grafiki.

Przykładami mogą być stworzone w całości K65 dema na Atari 2600: Ataventure, Ascend i Derivative 2600.


Wykład przewidziany jest na piątek (16.10.15), godz. 17:00 - zapraszamy!

34 Ostatnio edytowany przez sachy (2015-10-08 17:59:50)

(zdublowany post)

35

Jakie target platforms są dla tego języka?

btw. standardowe pytanie numer jeden.

Kto jedzie z Krakowa poza mną?

.: miejsce na twoją reklamę :.

36

sachy napisał/a:

K65 - nowy język programowania procesorów 65xx.

Można się o tym coś więcej dowiedzieć?

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

37

Można, przecież kolega napisał, że w piątek będzie wykład.
Można też użyć wyszukiwarki i znaleźć to: http://devkk.net/wiki/index.php?title=K65.

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

38

Dzięki Epi :)

@Mono: najlepiej u samego wykładowcy/autora. Organizatorzy zazwyczaj znają treść wykładów jedynie hasłowo :)

Zapraszamy!

39

Dzięki Panowie.
@epi: Na szczęście Twoja wyszukiwarka działa widać lepiej, bo moja to mi wstawiała tylko jakieś dema i za cholerę nie chciała się dać przekonać do czegoś sensownego. Dywersanci cholera jasna. Profilowanie kont użytkowników k**** ich mać. Dwóch dowolnych użytkowników nie dostanie takich samych wyników wyszukiwania.
@sachy: Niestety nie wyrwę się, a chciałem mieć blade pojęcie co to :)

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

40

@mono - https://www.google.pl/preferences

Wyłącz wyniki prywatne i filtr SafeSearch. Zapisz, wyczyść cache i będzie jak człowiek

.: miejsce na twoją reklamę :.

41

O. Wielkie dzięki. Włączone były wyniki prywatne. Co za świat.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

42

Tak na przyszłość:

http://duckduckgo.com - alternatywna, ale już "mądra" wyszukiwarka
http://startpage.com - Google puszczone przez serwery w Zasiedmiogórogrodzie, z wyłaczonymi redirectami i wynikami prywatnymi, dość spoko
http://searx.me - metawyszukiwarka zbierająca wyniki z różnych wyszukiwarek, co możesz skonfigurować w opcjach

.: miejsce na twoją reklamę :.

43

Czas prasować garnitur:) Do zobaczenia na party!

Maciek
--------
Atari 65XE + Ultimate 1MB + Stereo + SIO2SD | Atari 520STE + 4MB + UltraSatan | Atari Falcon 030 + CT60e + 14MB ST + 256MB TT + 68882  + CF + Netusbee | Amiga 500 + 1MB + Gotek | Amiga 600 + 2MB Chip + 8MB Fast + CF

44

MKM, dobra myśl:-) Człowiek nigdy nie wie kiedy go położą do trumny.

45 Ostatnio edytowany przez wieczor (2015-10-14 09:54:23)

Z tego co pamiętam, przed party zawsze prasowało się skarpety :)

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

46

Kant z wierzchu i na stopie czy po bokach ? :)

47

Kanty dopuszczalne wyłącznie przy głosowaniu i liczeniu votek :)

Nie chcesz chyba powiedzieć, że Ty na party chodzisz w pogniecionych :)

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

48

Szeryf napisał/a:

MKM, dobra myśl:-) Człowiek nigdy nie wie kiedy go położą do trumny.

To brzmi jak ostrzeżenie z troll-miasta;) Chyba, aż tak sobie nie nagrabiłem? ;)

Maciek
--------
Atari 65XE + Ultimate 1MB + Stereo + SIO2SD | Atari 520STE + 4MB + UltraSatan | Atari Falcon 030 + CT60e + 14MB ST + 256MB TT + 68882  + CF + Netusbee | Amiga 500 + 1MB + Gotek | Amiga 600 + 2MB Chip + 8MB Fast + CF

49

Ja się specjalnie do fryzjera wybrałem przystrzyc i brodę ogarnąć ;D

50

@MKM, teraz to dopiero nagrabiłeś... ;)