1

Znalazlem cos takiego:

http://roboterclub-freiburg.de/atmega_s … gaSID.html

Dalo by sie podobnie zrobic pokeya? Niekoniecznie calego, wystarczy czesc odpowiedzialna za dzwiek, do stereo. Atmegi sa tanie,latwo dostepne a pokeye wrecz odwrotnie. Diabel oczywiscie jak zwykle tkwi w sofcie do tego procesorka.Ktos cos wiecej robi w AVR i moglby sie wypowiedziec? Ma ktos jakas konkretna dokumentacje pokeya?

Dwa korce ziemniaków, gęsich jajek kopa, żeby móc to połknąć, tęgiego trza chłopa. GG3456993

2

tak jak Ci pisiałem na gg, gotową symulację z a800win wyciągnąć - FOXa trzeba by było ściagać.

Dokumentacja POKEYa: http://atariarea.krap.pl/forum/viewtopic.php?id=5909 #4

Myślę, że można by się pokusić o zaprogramowanie atmega tak, by montować go jako "bliźniaka" do stereo - i tym samym oszczędzić żywota niektórym atarynkom...

___
Press play on tape...

3

Pomysłodawców zawsze było wielu wśród atarowców... szkoda tylko, że pomysłodawcy z reguły nie są realizatorami :(

4 Ostatnio edytowany przez jellonek (2008-07-21 10:24:51)

ztcp to pokey w vhdlu gdzies na sieci jest do wyszukania. co prawda nie pelny (tj. tylko generowanie dzwieku, bez opslugi klawiatury/joystickow/paddlesow i takich tam) ale - jako start...

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

5

Pokey nie 'opsluguje' dżojstików.

6

macgyver napisał/a:

Pomysłodawców zawsze było wielu wśród atarowców... szkoda tylko, że pomysłodawcy z reguły nie są realizatorami :(

Mowisz o podłączeniu GUSa do atari? ;)

7

Dodam tylko, że linkowany w pierwszym poście emulator jest jak najbardziej programowy.

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

8

mikey: nie zapominaj, że sam się tego podjąłem ;)

9

"opsluga" - dooobre ;)
epi - no wynika to z tego, na czym sie opiera (atmega)

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

10

zaxon napisał/a:

Znalazlem cos takiego:

http://roboterclub-freiburg.de/atmega_s … gaSID.html

Dalo by sie podobnie zrobic pokeya? Niekoniecznie calego, wystarczy czesc odpowiedzialna za dzwiek, do stereo. Atmegi sa tanie,latwo dostepne a pokeye wrecz odwrotnie. Diabel oczywiscie jak zwykle tkwi w sofcie do tego procesorka.Ktos cos wiecej robi w AVR i moglby sie wypowiedziec? Ma ktos jakas konkretna dokumentacje pokeya?

Należy pamiętać, że wyżej wymieniony emulator nie emuluje SIDa "pinowo".

Atari 8-bit: 2600, 2600Jr, 7800, 400, 600XL, 800XL, 65XE, 130XE, 800XE, XEGS
Atari 16-bit: 260ST, 512ST, 512ST+, 512STE, 1040STE, 1040STF, 1040STFM, MEGA1

11 Ostatnio edytowany przez qbahusak (2015-10-01 14:21:42)

Odkopuję, bo jest coś takiego, jak SWINSID, i on emuluje na atmedze88 sida pinowo. Wyjmujesz wkladasz masz.
http://www.swinkels.tvtom.pl/swinsid/. Atmega pracuje na 32 MHz.

Nawet na all$$$$.pl są 2 aktualnie.

12 Ostatnio edytowany przez Cyprian (2015-10-01 15:33:18)

bas brzmi trochę inaczej ale ogólnie fajny pomysł z pinową kompatybilnością

jakby co to dokumentacja jest tutaj: http://www.swinkels.tvtom.pl/swinsid/

Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org

13

Jest jedna już wersja, ino autor rozwija się teraz w innym kierunku

http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic … 06#p154806

14

jest tez EVIE pasiastego...zaraz po rapidusie

serdecznie proszę o maile na lotharek@lotharek.pl z tematem ATARIAREA - inne formy komunikacji zawodzą...
"The worth of all people is dependent on how they spend their life making contributions" - Kano Jigoro
FKMC /Fan Klub Malej Czarnej/   @Grey

15 Ostatnio edytowany przez 8bit (2015-10-02 23:21:01)

Jeśli chodzi o POKEY-a to ATMEGA nie wyrobi. Po pierwsze atari ma szybszy zegar, a po drugie swinSID tylko czyta dane z linii data, na rozróżnienie zapisu i odczytu brakuje cykli.
SwinSID nie emuluje rejestrów do odczyt SID-a które przy generowaniu dźwięku są nieużywane.
Takie uproszczenie. Chodzi o padle i generator RND które są jedynymi rejestrami SID do odczytu.

16

Ale okazuje się, że jednak ATMEGA wyrabia :)

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem