101 Ostatnio edytowany przez Ryszard Niebezpiecznoręki (2015-06-28 17:38:20)

@grzeniu: tak jest. to dobra odpowiedź.
@mazi: żmija to propozycja naszego grafika. taka była jego wizja. mnie się podoba. :)

-

102

Ja jej nie oceniam, zapytalem tylko dlaczego jest inna :)
Przeciez jak sie przyjrzec to sporo elementow jest zmienionych.

103

mazi napisał/a:

Przeciez jak sie przyjrzec to sporo elementow jest zmienionych.

Wszystkie są zmienione. Każdy klocek został indywidualnie potraktowany przez grafika.

104

Rzeczywiscie. Teraz przyjrzalem sie, nawet drabinki sa inne choc jak popatrzylem pierwszy raz to nie zauwazylem.
Ale ta zmija.... ;)

Kawal dobrej roboty.

105 Ostatnio edytowany przez grzeniu (2015-06-29 06:51:16)

Poprosimy o grywalny preview dla podgrzania atmosfery, ot taki bonus dla długo wyczekujących fanów :D Rick dowie się co go boli i czego jeszcze nie czuje :)

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...

106

Może lepiej nie, ileż to gier skończyło się na wersjach preview po pierwszych zachwytach ;)

Świetna robota, nie mogę się doczekać!
A tak z ciekawości, Ryszardzie, czy istnieje możliwość byś był wyraźniejszy (w pikselach 1x1 jak na C64) w wersji VBXE?
Jeśli nie, i tak będzie bosko ;)

107 Ostatnio edytowany przez grzeniu (2015-06-29 12:45:37)

Nie opowiadaj głupot. Techdemo by się przydało ;) Jeśli gra ma zostać ukończona to i tak będzie :)

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...

@Jacques: to raczej niemożliwe. Gra na VBXE mogłaby wyglądać tak jak na Amidze lub ST, tylko, że całą grafikę i kod trzeba by było zrobić od nowa. Teraz kod jest wspólny dla Classic Atari i VBXE, różni się jedynie dodaną mapą kolorów na VBXE.
@grzeniu: moi twórcy na razie nie planują tech-dema, ale zapraszam na najbliższe party. Będę i obiecuję, że będziesz mógł we mnie pograć, albo na real Atari, albo na emulatorze.

-

109

jakże trudno pojąć ten istotny zamysł uruchomienia tego samego kodu na gołym sprzęcie jak i z VBXE, dodanie czegokolwiek w Overlay dla VBXE będzie dążeniem do stworzenia osobnego kodu tylko pod VBXE

aktualna koncepcja jest genialna, perfekcyjna i idealna, jakiekolwiek sugestie zmian są wynikiem jej nie zrozumienia

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

110

tebe napisał/a:

genialna, perfekcyjna i idealna

OMFG, owulacja na stojąco.

KMK
? HEX$(6670358)

111

Tymczasem, na jutubie pojawił się nowy trailer: https://www.youtube.com/watch?v=oM9imzyPCHc

(thanks solaris104 for pointing this out)

I Ty zostaniesz big endianem...

112

Wow!

no i wersja podkolorowana - szacun! Niech tego tylko autor nie zepsuje z-biosem ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

113

pozbądź się złudzeń, Rysiek i Bios są ze sobą nierozerwalnie zlączeni... ideą szybciej, dalej i mocniej bez sterydow.

autor pokazał prawdziwe Kung-Fu

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

114

... z tą szybkością to nie przesadzaj :)-

a co do reszty to się nie wypowiadam, bo nie jestem seksuologiem.

Kontakt: pin@usdk.pl

115

Proszę o nierozpętywanie kolejnej wojny o XBIOS. To jest temat o Rick Dangerous. Dziękuję za uwagę.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

116

Pin-ek musisz się okropnie nudzić, albo chcesz zdobyć tytuł trolla stulecia ;P

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

117

Hej, Ryszardzie!

Czy wiadomo co tam słychać na placu boju?

I Ty zostaniesz big endianem...

118

A to nie już w tym roku ? "Na SV2k17 planowana jest premiera nowej gry na ATARI XL/XE, którą będzie można dodatkowo kupić w wersji "pudełkowej"  smile Nośnik - cartridge. Więcej szczegółów wkrótce!"

"wszystko się kiedyś kończy......."

Kochani, prace trwają. Niebawem zostaną zaprezentowane kolejne etapy rozgrywki!

-

120

... wrzućcie to po prostu w sieć tak, jak jest - etapy sobie sami dorobimy :)

Kontakt: pin@usdk.pl

121

A jak na dzisiaj sytuacja się ma? :)

I Ty zostaniesz big endianem...

122

ja, to kupię sobie balkonik. Będzie w sam raz na premierę ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

123

Niedługo Ironia, typowo gamingowe party. Może wtedy w końcu autorzy zaatakują. Albo na Silly, bo tam wypada się wystawić :)

124

a tem czasem ukazała się wersja dla Colecovision
http://www.arcadevision.net/

125

na święto zmarłych, to nie wypada :D

Kontakt: pin@usdk.pl