Trzeba poczekać kilka sekund na wygenerowanie obiektów - a później jest już bardzo ładnie. :D No i do tego ten obrazek umilający oczekiwanie... :P Oczywiście kod w asmie do wglądu, efekt jest stosunkowo prosty do zakodowania - najpierw przeliczamy, rysujemy i zapamiętujemy sobie obiekty 3d, a później rzucamy ja na ekran w formie spriteów.

Post's attachments

SupSpr.zip 40.86 kb, liczba pobrań: 31 (od 2015-06-08) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.

Dodaj muzę i przywież na ATARI Party w Głuchołazach. :)

Wiedza na temat tego co było jest niezbędna w celu właściwej oceny tego co jest obecnie ,oraz kształtowania tego co będzie póżniej.

3 Ostatnio edytowany przez Tomasz Wachowiak (2015-06-09 18:05:58)

Planuję demko "Insomnia 2016" - nową wersję po 20 (!!!) latach od ukazania się oryginalnej "Insomnii". Oczywiście o ile starczy mi czasu i samozaparcia. No i oczywiście liczę na dużą pomoc grupowiczów :)

Bardzo mi się podoba.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.
YERZMYEY/HOOY-PROGRAM napisał/a:

Bardzo mi się podoba.

:D

6

A czy znalazła by się gdzieś muzyczka z oryginalnej Insomnii? To był .MOD, czy tak jak w Brain Damage kilka sampli odtwarzanych w zdefiniowanej kolejności?

To była trackerowa muzyczka, tyle że w jakimś dziwnym formacie. Szczerze, to nie pamiętam czym była konwertowana lub na czym pisana, co nie przeszkadza mi, żeby ją wrzucić. :) Może ktoś będzie wiedział, jakim trackerem ją potraktować. :)

Post's attachments

InsomniaMusic.zip 32.17 kb, liczba pobrań: 18 (od 2015-06-10) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.

8

Wachu: o rany ale dziwny format. Ja tylko pamiętam, że oryginalny mod nie podszedł bo player ciął wszystkie efekty. Insomnia teraz będzie mam nadzieję, bardziej dopracowana. Kodowanie po 24h przed zlotem nie służy. Ani koderowi ani demu ;D
ps. wpierw giere koduj, demo na potem:P

bzzzz...bzzzzz..... o wgrało się !!!!

Jeśli dobrze pamiętam, to player wymagał konwersji MODa na 2 pliki, jeden z patternami, drugi z samplami, i to chyba jest to.

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

Racja... Ale za cholerę nie wiem, jak ja to skonwertowałem. Nie widzę też, żeby się jakiś tool do konwersji u mnie uchował. :(

To pewnie jest player Lance'a, poszukaj wśród tooli na stronie DHSów. Tylko wątpie aby był konwerter w druga stronę.

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

W toolach nic nie widzę. Poszukam jeszcze u mnie w zachowanych źródłach.

13 Ostatnio edytowany przez YERZMYEY/HOOY-PROGRAM (2015-06-10 13:43:46)

Z cyklu "nie znam się, więc się wypowiem" (chociaż Mistrza AK w tym nie pobiję :) ).

Jeśli 4-kanalowy, to może to być po prostu SNG, a nie MOD.
W ogóle pierwszy SoundTracker miał tylko "song", a sample zawsze zapisywało się osobno. Dopiero potem całość zbierana była w jeden moduł, czyli... MOD. Tak mi się coś przypomina z czasów tyranozaurów i pteranodonów.
Może wystarczy zmienić rozszerzenia i to się normalnie wgra na jakiegoś regularnego trackera, który jeszcze ma ten podział?

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

Właśnie taką ewentualność chcę w domu sprawdzić. :D Ściągnę sobie odtwarzacz, który obsługuje dużo formatów i zobaczymy co się stanie.

To nie wygląda na żaden znany format.

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

Wygląda na jakąś karnację Octalyzera (do jej odtwarzania wykorzystywany jest plugin "rachel" znany właśnie z Octalyzera) . Tyle, że Octalyzer nie chce jej odtworzyć... :P

17

Wachu: Wal te procki, bieraj starego moduła w wersji oryginalnej czyt. mojej :P linka podeślę Ci na GG.

OFTOP: Wal te procki;) i ... cytuje co trzeba zrobić "... trzeba miec procki na wrzucenie spritea, na zachowanie tla pod spodem, na przywrocenie starego tla, na czyszczenie ekranu... ... to nie jest takie proste.. A jak juz bede pisal procki, to musza byc uniwersalne, zeby w przyszlosci nie trzeba bylo tego jeszcze raz robic"
To teraz rób

bzzzz...bzzzzz..... o wgrało się !!!!

OFTOP:  :D Teraz to ładna pogoda jest i trzeba to wykorzystać... :P Ok. Coś tam zrobię... ;)

19

Całkiem niedawno Lotek próbował rozgryźć temat i ripppować muzę z Insomnii :)
Co mu się udało ustalić to to, że muza jest MODem ale "spakowana" czy raczej skonwertowana amigowym(?) pakerem "BLADE PACKER" i pytał się czy może Wachu ma oryginalny MOD, ale niestety miał tylko to co i tutaj udostępnił. Ten sam paker ponoć był użyty w MODach w PINBALL OBSESSION. Lotek miał naskrobać do Torda Janssona (Blade/New Core) - autora Blade Packera czy można jakoś odwrócić konwersję czy ma do tego narzędzia, ale nie wiem jak się sprawa zakończyła.

Aha, ponoć są na Amidze playery które powinny tę muzykę (w Blade Packerze) odegrać.

Hospes ma oryginalną muzę? Może wystaw innym a nie tylko na GG :D

Atari Falcon 030 14MB+SD16GB; Atari TT 030 4MB ST-RAM, 64 MB TT-RAM; Atari 1040 STFM; Atari 1040 STE 4MB+NetUsbee+UltraSatan; Commodore 64+1541-II+XE1541; Atari 65 XE+CA-2001+Ultimate 1MB+Side2;  P166MMX+GUS.

20

Z tego, co widzę, powinny ją odegrać EaglePlayer oraz DeliTracker (wersja amigowa oraz PC). DeliTracker obsługuje zewnętrzne playery z EP. http://aminet.net/package/mus/play/EP_BladePacker

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

To mnie zaskoczyliście z tym Blade Packerem. :O Patrząc na kod potrzebny do odtworzenia muzy w Insomnii nie widzę nigdzie procedur depakujących, ale postaram się przeanalizować kod pod tym kątem. :) W sumie to mógłbym wyciąć kod potrzebny do odtworzenia muzy, ale na pewno nie jestem w stanie zrobić z powrotem moda. Na 90% procedura korzysta z bebechów octalyzera (zobaczcie na info, które dodałem do posta) - Insomnia korzysta z modroutine "Rachel".

Post's attachments

ucdm.txt 12.82 kb, liczba pobrań: 13 (od 2015-06-13) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.