Rastan: mnie się wydaje (na razie tylko wydaje) że renderowanie przeciwników w 3D jest prostsze niż renderowanie świata 3D.

mazi: no nikt nie mówi że to będzie jakoś super grywalne. Co nie zmienia faktu że cokolwiek w miarę grywalnego będzie dużym osiągnięciem. Myślę że na 060+DSP da się uzyskać grywalne FPS bez większego problemu.

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

A ja się do tego odnoszę pozytywnie i mam nadzieję na dociągnięcie projektu do wersji finalnej.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

78 Ostatnio edytowany przez YERZMYEY/HOOY-PROGRAM (2014-11-26 22:48:03)

Adam Klobukowski napisał/a:

Yerz/Rastan: nakładanie sprajtów na scenę 3D (no, powiedzmy 2D) już poradził sobie w Bad Mood'zie. W Quake2 pewnie będzie to nieco bardziej skomplikowane, ale niekoniecznie zabijające engine.
Yerz, co do wielkości okienka, to nikt ci tu nic nie zagwarantuje, wszystko zależy od tego co jest największym kosztem. W Amidze C2P jest mocno kosztowne, dlatego zmniejszanie okienka daje wyraźny zysk. Nie wiem też do którego engine Dooma się odnosisz, bo ten na Atari (PMdoom) nie ma żadnych specjalnych optymalizacji. Co innego Bad Mood - ten to nie wymaga specjalnie zmniejszania okienka.


ŁOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ominęło mnie to!!!!!!!!!! (Jak wszystko, co dobre, w życiu)
ZAAAAAAAAAAAAAAPIER/DALA ta wersja "Bad Mood"!!! Aaaaaaaaaaaaaaale jaja. Wielkie dzięki za to info. Fantastyczna sprawa. Fęks.


___________EDIT______________
A pierd/dolę, jak to jest zrobiona ta wersja??????? Normalnie chyżo chodzi na pełnym ekranie!!!
No to zaczynam myśleć, że on jednak tego Quake'a wydusi, jak Pan Bóg na niebie.




.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

79

Jakies video z tego Bad Mood?

Haaaaaa, aparatu na razie nie mam.
Pokombinuję.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

81 Ostatnio edytowany przez jury (2014-11-26 23:32:24)

Bad Mood to nic nowego, to było stworzone gdzieś w latach 90tych jeszcze.
Na yt jest coś w tej materii:
http://youtu.be/Qw1PyUkVuZk?t=4m46s

Potem było wiele, wiele lat przerwy i DML to wreszcie dokończył ( wersja z tego roku ):

https://www.youtube.com/watch?v=RiE0Y1su-9g

Mazi: https://www.youtube.com/watch?v=QZEd3aG … vpEobZzMEw

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

83

Dzieki panowie.
Jednak doom to nie quake. Bedzie trudniej.

A mam taką prośbę. WAD mam, ale czy możecie zalinkować mi tę najnowszą wersję z tego roku właśnie?
Byłbym niezwykle zobowiązany.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

85 Ostatnio edytowany przez jury (2014-11-27 00:17:29)

Nie wiem czy jest gdzieś 'exek' do tej najnowszej wersji, na pewno nie ma go na witrynie DML'a:
http://www.leonik.net/dml/sec_atari.py ( tu jest tylko wesja z 98ego )
I jesli dobrze kojarzę, to niedawno gdzieś na atari-forum czytałem, że DML jeszcze nie zebrał się w sobie aby poskładać tą najnowszą wersję by umieścić ją publicznie. Ale przyznazję, że atari-forum dość luźno i rzadko czytuję, więc mogło mi coś umknąć lub mogłem źle to zrozumieć (  więc jeśli przekłamuję, to niech mnie ktoś kto jest bardziej na bierząco z a-f poprawi :) )

mazi napisał/a:

Dzieki panowie.
Jednak doom to nie quake. Bedzie trudniej.

No raczej :) Szczególnie, że należę do tych co twierdzą podobnie jak Ty, jeśli FPS nie ma conajmniej 25 klatek na sekundę to nie FPS tylko przeglądarka obrazków :)

86

nowy film:
https://www.youtube.com/watch?v=2KbDM-Bw80U


grałbym...

Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org

87

Problem polega na tym, ze na singlu oraz przede wszystim q2dm1 zjadlem zeby i widze, ze jeszcze duzo brakuje. Ale - jakbym nie mial peceta a tylko samo atari to zapewne tez, pogralbym (ciekawe tylko jak dlugo ;) ).

88

pewnie klasycznie 5 minut :)

Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org

89

pojawiły się pierwsze teksturowane obiekty:
https://www.youtube.com/watch?v=h4ycoB6 … e=youtu.be

nie jest zbyt dynamiczny gdyż:
"First prototype with dynamic models - it has many problems, including very bad performance of C code for triangle meshes - but it's the prototype! A matter of time and work, like everything else..."

Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org

90

od 7 do 14FPS z teksturami!
https://dl.dropboxusercontent.com/u/129 … 160x80.avi

Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org

Woooooooooooow. Porażające. Ha. Oby tak dalej.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

92

Jest tylko uwaga, jak dobrze pamiętam, nie jesteś fanem grania w małych okienkach, a to jest rozdzielczość 160x80, czyli przy najmniejszej rozdzielczości Falcona to jest okienko wielkości 1/4 ekranu. Więc DML zastosował tu chwyt marketingowy ;)

A nie akurat.
Nazywam sam siebie filatelistycznym fanem gier 3D.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

94

jury napisał/a:

Jest tylko uwaga, jak dobrze pamiętam, nie jesteś fanem grania w małych okienkach, a to jest rozdzielczość 160x80, czyli przy najmniejszej rozdzielczości Falcona to jest okienko wielkości 1/4 ekranu. Więc DML zastosował tu chwyt marketingowy ;)

jest to tryb o normalnym wymiarze tylko z podwójnymi pikselami. Taki sam jak w Wolfenstein3D na ST i któryś z trybów w Doomie DMLa

Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org

95

Jeśli to tak działa na stock Falconie to jest to naprawdę rewelacja.
Jestem pod wrażeniem.

96

tak, to działa na stokowym Falconie.

Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org

97

jury napisał/a:

Jest tylko uwaga, jak dobrze pamiętam, nie jesteś fanem grania w małych okienkach, a to jest rozdzielczość 160x80, czyli przy najmniejszej rozdzielczości Falcona to jest okienko wielkości 1/4 ekranu. Więc DML zastosował tu chwyt marketingowy ;)

to patrz (i słuchaj) teraz https://www.youtube.com/watch?v=hDXSMgW-r5M
:)

Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org

98

DML dodał dynamiczne cieniowanie tekstur.
Dla tych co nie mają konta na Atari-Forum:
http://s15.postimg.org/fpz6sldy3/grab0095.pnghttp://s15.postimg.org/4rnxaepcr/grab0097.pnghttp://s15.postimg.org/wgakhxcd7/grab0098.pnghttp://s15.postimg.org/v2ixmmd3v/grab0102.pnghttp://s15.postimg.org/5894wud3v/grab0103.pnghttp://s15.postimg.org/j37ffb7iz/grab0104.pnghttp://s15.postimg.org/8hnk3b17f/grab0105.pnghttp://s15.postimg.org/4zg5knpp7/grab0106.pnghttp://s15.postimg.org/vlsm9mtwb/grab0107.pnghttp://s15.postimg.org/sg80jfba3/grab0108.pnghttp://s15.postimg.org/65k5jgdzv/grab0109.pnghttp://s15.postimg.org/m52t30a1n/grab0110.pnghttp://s15.postimg.org/3qs9z0xqz/grab0112.pnghttp://s15.postimg.org/3zug2ozx7/grab0113.pnghttp://s15.postimg.org/rmveqt597/grab0114.pnghttp://s15.postimg.org/ktv1ujefv/grab0115.pnghttp://s15.postimg.org/ksl414cm3/grab0117.pnghttp://s15.postimg.org/vxeo04zq3/grab0118.pnghttp://s15.postimg.org/dj44w5nff/grab0119.pnghttp://s15.postimg.org/d8wmct8t7/grab0121.pnghttp://s15.postimg.org/w2if9t717/grab0122.pnghttp://s15.postimg.org/ont3hfl5n/grab0123.pnghttp://s15.postimg.org/3s6t66oyj/grab0124.pnghttp://s15.postimg.org/egak50yxn/grab0127.pnghttp://s15.postimg.org/8gmt1de57/grab0128.pnghttp://s15.postimg.org/fl4maelej/grab0129.pnghttp://s15.postimg.org/xcku2lq6z/grab0130.pnghttp://s15.postimg.org/h2unzpfiz/grab0131.pnghttp://s15.postimg.org/m2s47nl5n/grab0132.pnghttp://s15.postimg.org/fdlkrmztn/grab0134.png

Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org

99 Ostatnio edytowany przez Cyprian (2015-05-12 20:45:59)

Nowe wideo ze stockowego Falcona:

https://www.youtube.com/watch?v=nk3UMXWgiVo
https://www.youtube.com/watch?v=LHsmzo0wvGk

myslę że mógłby na bazie tego Quake zrobić niezłe demo

Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org

100

Jako demo - tak :)