Rastan: mnie się wydaje (na razie tylko wydaje) że renderowanie przeciwników w 3D jest prostsze niż renderowanie świata 3D.
mazi: no nikt nie mówi że to będzie jakoś super grywalne. Co nie zmienia faktu że cokolwiek w miarę grywalnego będzie dużym osiągnięciem. Myślę że na 060+DSP da się uzyskać grywalne FPS bez większego problemu.
Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio