1 Ostatnio edytowany przez x-Adam-x (2015-02-10 11:41:28)

Oto zajawka nowej gry "Hobgoblin 2" na Atari XL/XE, która powinna być gotowa w tym roku:

http://www.youtube.com/watch?v=xp1Z_lNx5lA

Podobnie jak pierwsza część, czyli "Hobgoblin" (2008), jest to konwersja gry z BBC Micro (autor: David Parsons) utrzymanej w klimacie "Ghosts 'n Goblins".

W grze pojawi się nowy level, dużo nowej grafiki i muzyki, poza tym z innych zmian w stosunku do oryginalnej wersji można wymienić m.in. spore przyspieszenie rozgrywki, dodatkowe "klocki", z których składają się levele i zwiększony margines ruchu postaci przy krawędzi ekranu.

Zespół:
- kod: XXL
- grafika początkowa i końcowa, logo, animacja, filmik: Jarek "Odyn1ec" Wyszyński
- grafika wewnątrz gry, design nowego levelu: Adam Wachowski
- muzyka: XLent, Michał "Caruso" Brzezicki, Michał "stRing" Radecki

Ridiculous Reality, Assembloids XE, Deathchase XE, Total Eclipse, Hobgoblin 2 (w produkcji)

2

Ale niespodzianka! XXL - nie zdradziłeś, że udało Ci się znaleźć ekipę i pchnąć projekt :)
Skromny ten teaser ale i tak się cieszę. To będzie przebój.

PS. Jakby co, to mam gotową od 5 lat nalepkę na carta ;)

3

Nosty, a znajdziesz czas na wydanie kartridża? :)

Ridiculous Reality, Assembloids XE, Deathchase XE, Total Eclipse, Hobgoblin 2 (w produkcji)

4

Kartridż można wydać, inne nośniki w sumie też... Jakby co, mogę dołączyć do projektu.

Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it...

5

Jaki cart? Przecież wówczas nie będzie animacji i muzyki podczas wczytywania... xBios rulez :)

6 Ostatnio edytowany przez nosty (2015-02-10 14:37:41)

larek, błagam...
jestem o krok od wstawienia sobie stopki a la Sikor i wypieprzenia stron atarowskich z zakładek.

@Adam - pełnego wydania chyba się faktycznie już nie podejmę. Za dużo innych wyzwań.

7

Nosty, nie przesadzaj, to wszystko trzeba traktować z przymrużeniem oka... no, ok - z zamkniętymi oczami ;D

Tu nie zostało to napisane, ale w nowince na AOL stoi jak byk:

"Poza tym w Hobgoblinie 2 po raz kolejny podczas ładowania gry zobaczymy animację i usłyszymy muzykę, co staje się już znakiem firmowym XXL-a."

No to jak mam to odczytać? Przecież to znaczy, że będzie xBios i koniec. Mnie to wcale nie przeszkadza... ale z wydaniem takiej gry na carcie może już być kłopot, bo kiedy animację i muzykę będziemy podziwiać, skoro gra załaduje się w 0,1 sekundy?

8

gra w pliku/plikach czy na karcie (ewentualnie) jest ta sama :-) z karta wczyta sie szybciej - animacje czy muze bedziesz mogl podziwiac jak dlugo bedziesz tylko chcial :)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

9

Fajna sprawa. Czekam na final! Juz nie moge sie doczekac az wloze dysk do stacji i bede podziwial muzyke i animke podczas laodwania!!
:)

10

Tylko pamiętaj, żeby mieć odpowiednią stację ;)

Animacja rycerza, jak i logo naprawdę dobre, podobają mi się!

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

11

W tym projekcie akurat maczal palce xxl wiecj jestem spokojny, ze na atari xl/xe z firmowym osprzetem pojdzie.
;)

12

Ja natomiast nie byłbym tego aż tak pewien ;) Wykonasz nielegalną kopię na FDD i klops :D

Kontakt: pin@usdk.pl

13

Poswiece sie i jak bedzie mozliwosc to kupie oryginal.

14

@mazi, musisz uważać, bo oryginał nie pójdzie na 65816 :P

Sikor umarł...

15

@Sikor, daj już lepiej spokój :P

Kontakt: pin@usdk.pl

16

Grunt aby chodziła na atari ….

17

ale macie problemy ... kijem w d*** nie dogodzisz ;P

... a tak na powaznie, to szkoda ze zadego gameplayu nie widac. teaser IMO bardzo zacny ! dobrze pokazuje marchewke zaczepiona do kija :D

18

dawkujemy emocje ;-)

beda kolejne filmiki.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

19

A będzie scrolling? :D